Kei hard ASKIM! roepenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik zag een turks meisje lopen laatst, hoe kan ik haar het beste aanspreken?
Weet je nu al dat je haar nog een keer tegenkomt dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik zag een turks meisje lopen laatst, hoe kan ik haar het beste aanspreken?
ja zelfde buurt toch, tips?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je nu al dat je haar nog een keer tegenkomt dan?
Niet doen als ze broers bij zich hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bedankt abe bedankt, diggen ze dat?
geen zorgenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Niet doen als ze broers bij zich hebben.
Toch wel hoor!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef zarGon het volgende:
Vanwaar jouw interesse in Turkse meiden eigenlijk MrMonkeyman? (Ik hoop niet dat ik dit eerder heb gevraagd.)
Ik zie het niet vaak, een sterke voorkeur voor Turkse dames als niet-Turk. Daarom mijn vraag.
Dit, maar dan over jongens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben zelf een Turk en zou het niet echt kunnen vinden met een Turkse dame uit Turkije. Te verschillend.
Waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dit, maar dan over jongens.
Je moet hem/haar opvoeden. En dan moet je er ook nog kinderen mee maken. Succes hoor.quote:
Valt ook wel mee. Mijn Indo/Turkse nichtje heeft nu ook een Turkse vriend en dat is gewoon een hele lieve, toffe en ook intelligente kerel die ook echt trouw is aan zijn Turkse roots. Ik heb tijdens mijn stage ook veel Turkse mensen leren kennen en het valt me echt op hoe veel verschil er onderling is, maar dat is dan ook gewoon bij elke afkomst.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef Hedera het volgende:
[..]
Je moet hem/haar opvoeden. En dan moet je er ook nog kinderen mee maken. Succes hoor.
Volgens mij werden er hier relaties met Turken die uit Turkije komen bedoeld. Het fenomeen "importbruid/bruidegom"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Mijn Indo/Turkse nichtje heeft nu ook een Turkse vriend en dat is gewoon een hele lieve, toffe en ook intelligente kerel die ook echt trouw is aan zijn Turkse roots. Ik heb tijdens mijn stage ook veel Turkse mensen leren kennen en het valt me echt op hoe veel verschil er onderling is, maar dat is dan ook gewoon bij elke afkomst.
Oooh, ik dacht al. Ik weet niet, studiegenote van me heeft een vriend die in Turkije geboren en getogen is en daar ook woont. Zelf is ze gewoon in Nederland opgegroeid en heb ik ook meer het gevoel dat ze Nederlands is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:20 schreef Hedera het volgende:
[..]
Volgens mij werden er hier relaties met Turken die uit Turkije komen bedoeld. Het fenomeen "importbruid/bruidegom"
Ik heb hier ook vrienden waar ik het goed mee kan vinden, een van mijn beste vrienden woont hier (ben nu in Turkije), maar ik denk niet dat ik een relatie met hem kan hebben, laat staan trouwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht al. Ik weet niet, studiegenote van me heeft een vriend die in Turkije geboren en getogen is en daar ook woont. Zelf is ze gewoon in Nederland opgegroeid en heb ik ook meer het gevoel dat ze Nederlands is.
Wat dan ongeveer precies? Ik kan me gelukkig heel snel aanpassen en ik zou ook niet zo snel weten wat er zou botsen. Misschien dat ik veel feest en gekke dingen uithaal (?)quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het zit hem in de kleine dingen. De opvoeding en vooral de mentaliteit die ze hier hebben botst met mij.
Woon jij in Turkije/ben je opgegroeid in Turkije, dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:44 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wat dan ongeveer precies? Ik kan me gelukkig heel snel aanpassen en ik zou ook niet zo snel weten wat er zou botsen. Misschien dat ik veel feest en gekke dingen uithaal (?)
Nee, ik ben gewoon geboren en getogen in Nederland. Heb wel Indisch bloed en nichtje die half Turks is en half Indisch. Ik merk wel dat ik meer geinterresseerd ben in (midden) oosterse vrouwen. Klinkt misschien lomp, maar ik vind dat die meestal meer klasse hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Woon jij in Turkije/ben je opgegroeid in Turkije, dan?
Dit dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:44 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wat dan ongeveer precies? Ik kan me gelukkig heel snel aanpassen en ik zou ook niet zo snel weten wat er zou botsen. Misschien dat ik veel feest en gekke dingen uithaal (?)
Nou, geloof is zo'n punt. Ik merk dat wij hier in Nederland er beter over kunnen nuanceren. De kleine verschillen beter zien. We doen meer aan leven en laten leven. Ook kijken zij toch wel traditioneler naar zaken waar religie het beeld doet laten vormen, denk bijvoorbeeld aan homoseksualiteit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:44 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Trouwen is niet zomaar iets, het is iets wat je, als het goed is, een keer in je leven doet met de juiste persoon. En die gozer kan nog zo goed zijn, je krijgt ook zijn familie en vrienden mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit dus.
Je moet wel heel erg vervreemd zijn van de Turkse cultuur wil je grote moeite hebben met de Turken in Turkije die een soortgelijk leventje leiden (studie/werk etc.).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |