SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixed dubbel:
nog niet bekend
Poll: Wie wint de gouden medaille
• Novak Djokovic
• Roger Federer
• Andy Murray
• Jo Wilfried Tsonga
• Juan Martin Del Potro
• Tomas Berdych
• David Ferrer
• Milos Raonic
• John Isner
• Andy Roddick
• Donald Young
• Richard Gasquet
• Bernard Tomic
• Robin Haase
• Iemand anders, ...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Dat weten we pas aan het eind van zijn carrière.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Dos37 het volgende:
Hmm Federer gaat dus nooit goud pakken. (Belangrijk goud)[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Behalve als Rafa het doet, dan staat het hier vol kotssmileys, overdreven gedoe...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het wel altijd mooi als die spelers de tribune in klimmen
Dat heeft toch wel wat
know'm sayin?
word? word.![]()
Volgens mij bedoel je kotseys.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Behalve als Rafa het doet, dan staat het hier vol kotssmileys, overdreven gedoe...[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Knap dat Murray nu wel zo koel is gebleven (en zo goed speelde), heeft zich dus duidelijk behoorlijk ontwikkeld het afgelopen jaar. Benieuwd wat de rol van Lendl daarin is geweest.![]()
Sterk gespeeld van Murray wel, al was Fedje om te janken bij vlagen.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Waarom hebben 9 mensen gestemd op Haasselekker realistisch.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Behalve als Rafa het doet, dan staat het hier vol kotssmileys, overdreven gedoe...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Vrij cruciaal denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Kansenjongere het volgende:
Knap dat Murray nu wel zo koel is gebleven (en zo goed speelde), heeft zich dus duidelijk behoorlijk ontwikkeld het afgelopen jaar. Benieuwd wat de rol van Lendl daarin is geweest.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Denken dat Haase geen pech hadquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Beach het volgende:
.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Knap van Murray hoor. Kan alleen zijn arrogante rotkop niet uitstaan. Zelfde voor die vervelende moeder met haar pittige kapsel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Andy's grootste titel tot nu toe.
Ben geen fan van hem qua tennis, maar hij verdiend het zeker.
Nu nog een GS winnen (ééntje, laten we niet overdrijven) en het plaatje is compleet.![]()
Ik ben geen Murray fan, maar bij de laatste GS'en gebeurd het volgens mij niet vaak meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Behalve als Rafa het doet, dan staat het hier vol kotssmileys, overdreven gedoe...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Dat vind ik zo'n loos nationalistisch gedoe. Volgens mij was het gewoon Team Murray tegen Team Federer.quote:![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Andy's grootste titel tot nu toe.
Ben geen fan van hem qua tennis, maar hij verdiend het zeker.
Nu nog een GS winnen (ééntje, laten we niet overdrijven) en het plaatje is compleet.Verdiend, gebeurd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben geen Murray fan, maar bij de laatste GS'en gebeurd het volgens mij niet vaak meer.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
GB begon de OS slecht maar ondertussen wtf echt, echt episch veel winnaars
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Andy kan je veel dingen noemen, saai, vervelende uitstraling op de baan, rotkop, uitstralingsloos kan ik allemaal inkomen, maar arrogant...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Knap van Murray hoor. Kan alleen zijn arrogante rotkop niet uitstaan. Zelfde voor die vervelende moeder met haar pittige kapsel.
Vooral als hij tegen Federer speelt.![]()
![]()
Alsof mensen serieus stemmen. Als Martin Verkerk in de poll had gestaan, dan stond hij bovenaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Beach het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Dit vind ik altijd zo overdreven. "zo vaak een finale verloren"quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Dejannn het volgende:
Verdiend hoor. Prachtig! Wat een tenniser ook, zovaak al een finale verloren en nu dit.
Hij heeft pas in 5 grote finales gestaan, waarvan hij nu zijn eerste wint. Verder 3 keer van Federer verloren en een keer van Djokovic (toen die verreweg de beste speler ter wereld was)
Alsof dat zo vreemd is.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: