Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dar komen ze bij de NOS pas morgen achter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:30 schreef kilon het volgende:
Wat zal de NOS zeggen als ze erachter komen dat hij niet is gefinisht?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Morgen MRquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef Oidipous het volgende:
Wanneer gaat Bouwmeester op voor een medaille? (of is ze al geweest?)![]()
Postma mist het goud omdat hij een strafrondje moest varen vanwege hinderen van de Nieuw-Zeelander. Daardoor zakte hij vlak voor de laatste boei van 2 naar 5.![]()
Jinx TT.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zo, dat is zuur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef andre77 het volgende:
Postma mist het goud omdat hij een strafrondje moest varen vanwege hinderen van de Nieuw-Zeelander. Daardoor zakte hij vlak voor de laatste boei van 2 naar 5."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Echt? Dat is lullig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef andre77 het volgende:
Postma mist het goud omdat hij een strafrondje moest varen vanwege hinderen van de Nieuw-Zeelander. Daardoor zakte hij vlak voor de laatste boei van 2 naar 5.![]()
![]()
Daar hebben ze wel patent op volgens mij, slecht starten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef TheArt het volgende:
Lisa en Lobke trouwens op de stream te zien. Lijken een middelmatige start te hebben.
Daarna rukken ze wel weer op naar een top 6 positie maar zou wel lekker zijn als ze is een keer goed van start gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Serieusquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef andre77 het volgende:
Postma mist het goud omdat hij een strafrondje moest varen vanwege hinderen van de Nieuw-Zeelander. Daardoor zakte hij vlak voor de laatste boei van 2 naar 5.?
![]()
Dat verklaart een hoop. Dank voor de info.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef andre77 het volgende:
Nog steeds niet voorbij gekomen. Nummer dertien al op 3 minuten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef TheArt het volgende:
Slechte start van Lisa en Lobke, een hele slechte.![]()
die britten hebben het wel mee met jury deze spelenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef andre77 het volgende:
Postma mist het goud omdat hij een strafrondje moest varen vanwege hinderen van de Nieuw-Zeelander. Daardoor zakte hij vlak voor de laatste boei van 2 naar 5.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Anders zou ie een te grote concurrent van de Brit zijn zeker ? Hij lag op Goudkoers.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef andre77 het volgende:
Postma mist het goud omdat hij een strafrondje moest varen vanwege hinderen van de Nieuw-Zeelander. Daardoor zakte hij vlak voor de laatste boei van 2 naar 5.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog steeds niet voorbij gekomen. Nummer dertien al op 3 minuten.
misschien gemist.. was net bij het zeilen ook, kwam er ineens een zeiler tussen waardoor Dempsey ineens een plaats zakte.
laatste![]()
![]()
Met P2 had hij goud gewonnen? Zo, dat is zonde zeg."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Netherlands WESTERHOF L BERKHOUT L
+4:09Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Schrapresultaatje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dan is het eigenlijk wel logisch dat hij niet start. Stel dat hij wel start en geblesseerd raakt, een voet breekt ofzo. Dan zou die niet in medalrace kunnen starten en dus het goud kosten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die moet je uitvaren. Dus weer gerust, je kunt in de tussentijd rustig damn good coffee drinken.
Eigenlijk wel logisch dit dus.![]()
Wordt het schrapresultaat dus. Ze staan met schrapresultaat nog 2e.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
Netherlands WESTERHOF L BERKHOUT L
+4:09![]()
Beter worden ze alsnog 10e, voor de zekerheid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wordt het schrapresultaat dus. Ze staan met schrapresultaat nog 2e.![]()
Absoluut, maar het gat is wel erg groot.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter worden ze alsnog 10e, voor de zekerheid.![]()
Ja, in dat licht bezien is het logisch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk wel logisch dat hij niet start. Stel dat hij wel start en geblesseerd raakt, een voet breekt ofzo. Dan zou die niet in medalrace kunnen starten en dus het goud kosten.
voor net wat meer info over het zeilen dan alleen de tussentijden op london2012.com : http://live.2012.sailing.org/Event/ISAF_Olympic_Sailing_Blog![]()
Dan moet de blessure wel heeeeeeel ernstig zijn wil hij die niet kunnen uitvaren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk wel logisch dat hij niet start. Stel dat hij wel start en geblesseerd raakt, een voet breekt ofzo. Dan zou die niet in medalrace kunnen starten en dus het goud kosten.
Dempsey gaat het zilver wel halen. Hij is best constant en de laatste races zeker de beste na Florian.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef TheArt het volgende:
Israëliër Zubari wint, Dempsey 'maar' 2e.![]()
Ik lees op nu.nl trouwens dat hij alleen hoeft te starten in de medal race om goud te winnen, uitvaren hoeft dus niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan moet de blessure wel heeeeeeel ernstig zijn wil hij die niet kunnen uitvaren.sig verwijderd door FA![]()
Wat zuur voor Postma zeg
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Gewoon met een rolstoel op de plankquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan moet de blessure wel heeeeeeel ernstig zijn wil hij die niet kunnen uitvaren.![]()
![]()
Florian?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dempsey gaat het zilver wel halen. Hij is best constant en de laatste races zeker de beste na Florian.![]()
Dit is eigenlijk de zoveelste tegenvaller qua medailles voor Nederland. Hebben we eigenlijk al een echte meevalmedaille gehad? Volgens mij niet.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zou een protest nog wat opleveren? Ik schat van niet, maar toch."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Veldhuis misschien een beetje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de zoveelste tegenvaller qua medailles voor Nederland. Hebben we eigenlijk al een echte meevalmedaille gehad? Volgens mij niet.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
dan zou die maximaal een gemiddelde kunnen krijgen en dat wordt dan een vier ofzo. Nauwelijks genoegquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
Zou een protest nog wat opleveren? Ik schat van niet, maar toch.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nah, daar wordt ie toch geen tweede mee lijkt me. Of ze moeten er +10 seconden op doen ofzo, voor de tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
Zou een protest nog wat opleveren? Ik schat van niet, maar toch.![]()
Dat is natuurlijk ook onacceptabel. En hij wist wat de gevolgen van zo'n slechte klassering zou zijn hier op fok!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef TheArt het volgende:
Dorian lag 7e toen hij besloot op te geven![]()
![]()
Mooi dat zij nog brons pakte, maar ik had haar stiekem toch vóór Herasimenia verwacht.quote:Moira. is tof. :7![]()
Van de ISAF:Hoeft de MR dus ook niet te finishen. Krijgt sowieso 20 punten dan.quote:I could be wrong and I have before, but I think Dorian has won gold without sailing the last two races.
by ISAF Host - Mark Chisnell 4:30 PM![]()
Hij wist dat Mart hem er dinsdagavond over door zou zagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onacceptabel. En hij wist wat de gevolgen van zo'n slechte klassering zou zijn hier op fok!![]()
Die zal die vast wel varen, even in beeld showen hoe goed hij isquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef TheArt het volgende:
Van de ISAF:
[..]
Hoeft de MR dus ook niet te finishen. Krijgt sowieso 20 punten dan.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hij gaat natuurlijk wel gewoon meedoen, want dat is dé promotie voor zijn sport en zijn seconds of fame.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef TheArt het volgende:
Van de ISAF:
[..]
Hoeft de MR dus ook niet te finishen. Krijgt sowieso 20 punten dan.![]()
Voor morgen is ook weinig wind voorspeld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef TheArt het volgende:
Maar 6 knopen wind. Als dat morgen ook zo is, ziet Marit dat heel graag gebeuren."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Te weinig wind.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:51 schreef kilon het volgende:
470 abandon!
Geen idee wat de gevolgen hiervan zijn, maar het is dus stil gelegd."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
goed nieuws voor lobke/lisa dus?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Stil gelegd vanwege te weinig wind.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:51 schreef kilon het volgende:
470 abandon!
Geen idee wat de gevolgen hiervan zijn, maar het is dus stil gelegd.
Kan zomaar gebeuren dat deze race geschrapt wordt in zijn geheel als het zo blijft.![]()
Dat is de oorzaak. Maar moet de race helemaal overnieuw beginnen, of starten ze na elkaar op basis van tijd achter bij de laatste boei? Of wat?quote:![]()
aah shit, raakte een camera ofzo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: