Op de NOS net heel even. Ze zei dat het benutten van de breakpoints het grote verschil is. Goh.quote:
Aha, het oerhollandsche klagen om het klagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niks mis met haten op de NOS, ook al is het om de verkeerde redenen..
Ik zit voor de tv met mijn telefoon....quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Niemand dwingt je toch een halve wedstrijd te kijken, aangezien je hier zit te posten, beschik je blijkbaar over internet, je kunt dus op de stream verder kijken.
wat is er met die Britten? dat snap ik niet, alsof wij anders zouden zijn als er goud gewonnen kan wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:58 schreef DeeBee het volgende:
Gruwelijke bagger van Federer vanmiddag.
En die Britten...![]()
Op OS is fed gewoon altijd troep geweestquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:58 schreef Komakie het volgende:
Zou Federer gewoon zenuwachtig zijn ofzo
Misschien omdat hij weet dat dit waarschijnlijk de laatste kans is dat hij een gouden plak kan halen en dat door zijn hoofd spookt ofzo. Normaal gesproken zou dat niet gebeuren lijkt me, maar dat idee heb ik er de hele tijd bij.
Voordeel van Sport1. Geen Meskerquote:
Misschien nog wel erger.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
wat is er met die Britten? dat snap ik niet, alsof wij anders zouden zijn als er goud gewonnen kan worden
Zoals ik hier gisteren al postte gunde ik het Federer vooraf meer omdat dit de laatste kroon zou kunnen zijn op zijn werk, maar op basis van het spel dit toernooi is het gewoon terecht dat Murray hier wint, zeker na vandaag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Nu is opeens bijna iedereen voor Murray? Dat varieert mee met de score ofzo?
Ik gun het Murray van harte, hij heeft het dit toernooi meer verdiend dan Fedquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:01 schreef DaveGrohl het volgende:
Dit is toch fantastisch voor die jongen. Hij faalde altijd op alle belangrijke momenten in z'n tennis carriere en dit gaat eindelijk een keer zijn kant op.
Tuurlijk zouden wij net zo idioot doen. Maar mag ik het nog steeds wel gruwelijk vinden om naar te moeten kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
wat is er met die Britten? dat snap ik niet, alsof wij anders zouden zijn als er goud gewonnen kan worden
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:03 schreef opgebaarde het volgende:
De dames finale, 6-0 6-1 illustreerde toch het failliet van het vrouwen tennis?
Als de beste aller tijden, op zijn favoriete ondergrond (7keer Wimbledon winst) zo afgedroogd wordt... :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |