Was ik de enige die de pc gewoon 5 jaar terug gezet heeft voor de zekerheid?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
Ja jongens, ik weet het nog als de dag van nieuwjaar 2000.. Voor de zekerheid overal maar blikvoer ingeslagen, direct na 12 uur kijken of de computer het nog deed
Tijd vliegt voorbij.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef reinbertio het volgende:
Ik ken het TS, ik denk ook vaak genoeg dat het nog 2006 is, of nog erger: 2004
Nee, ik heb het ook gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Was ik de enige die de pc gewoon 5 jaar terug gezet heeft voor de zekerheid?
Had net laatst iemand van één week 17. Nu ook aan het Whatsappen van 17 van vakantie. Weet niet echt wat ik ermee aan moetquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte klacht, als je tegenwoordig niet uitkijkt pak je met je zatte lel een meisje van 1997. Dat zou ik mezelf nooit vergeven.
Volgens de regel mag jij 17.5 en ik 16.5. Dan moet 't net kunnen vind ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Had net laatst iemand van één week 17. Nu ook aan het Whatsappen van 17 van vakantie. Weet niet echt wat ik ermee aan moet
Ja maar ze zijn zo anders man. Kan het niet omschrijven maar merkt het meteen. Ze zitten nog op de havoquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Volgens de regel mag jij 17.5 en ik 16.5. Dan moet 't net kunnen vind ik.
Hoe oud ben jij dan lol?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
Ja jongens, ik weet het nog als de dag van nieuwjaar 2000.. Voor de zekerheid overal maar blikvoer ingeslagen, direct na 12 uur kijken of de computer het nog deed
Tijd vliegt voorbij.
Begrijp het, het meest kutte eraan is dat ik het gevoel heb dat ik bij dat soort meisjes veel beter in de markt lig. Mooie, en dat hoeft niet eens, meisjes van 18/19 zie je vaak met gasten van 23 rondlopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn zo anders man. Kan het niet omschrijven maar merkt het meteen. Ze zitten nog op de havo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |