abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5412789
nee die bedoel ik (denk ik) niet.

Ging over Almelo, en daar kwam een neger. Dat hoorde Janmaat en die ging dat wel ff oplossen.
o.a een stukje erin met ''en hij brak zo z'n neusbotje, je weet wel, dat rare botje wat ze zo in de neus hebben zitten, doormidden''

Zat in cabaret aflevering van hij op die berg. 1e deel.
deel 2 is met dat werk van hm dattie mensen helpt over de telefoon maar gelijk afkraakt onbewust

Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 01:00:16 #162
5673 heijx
Qui que boue
pi_5412846
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 00:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
nee die bedoel ik (denk ik) niet.
[..]
Zat in cabaret aflevering van hij op die berg. 1e deel.
deel 2 is met dat werk van hm dattie mensen helpt over de telefoon maar gelijk afkraakt onbewust
Keej, dat klinkt als "Kalm aan, en rap een beetje."
Heb ik idd een stuk uit het eerste deel van gemist.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_5415198
Heb 'm ff opgezocht, zal het wel ff overtypen:

In een dorpje vlak bij Almelo liep voor het eerst in de geschiedenis een heuse neger over straat. Meteen werd er vanuit dat dorpje naar het politiebureau in Almelo gebelt: 'Eh, joa... ik wol mer effen zegg'n, der löp hier zonnen zwarten.'
'Wat zegt u?'
'der löp hier zonnen zwarten.'
'Ja ja, er loopt bij u een zwarte man over straat.'
'Joa! Joa, dat döt e!'
'Nou én?'
'No ja, ik dachten: ik bel mer effen.'
De doctorandus luistert altijd de politieberichten af, dus hij met een rotgang naar dat dorpje bij Almelo om zich te gaan ergeren aan die neger. De doctorandus kwam in dat dorpje aan, zag inderdaad die neger lopen, sprong uit zijn auto, rende op die man af en ging me daar toch te keer: buitenlanders dit en buitenlanders dat... !
Dus die neger zei: 'He man, jij discrimineerdt mij.'
'O ja?' zei Janmaat, 'o ja? En waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel!?'
En hij ging maar door: 'Weet je wat het is met jullie buitenlanders? Jullie buitenlanders komen allemaal uit landen waar negentig procent van de bevolking uit een minderheid bestaat! Ja!? Dus die zijn allemaal te lui om te werken! Allemaal! En al die lui die te lui zijn om te werken komen hier naar toe om onze banen in te pikken. Al die lui die te lui zijn om te werken.
En als ze dan eenmaal hier zijn, dan vragen ze snel asiel aan, en als ze dan als asielzoeker zijn uitgeprostitueerd, dan stappen ze gauw op het vliegtuig met ONS geld, en al dat geld brengen ze naar de derde wereld! Alles!
Terwijl onderzoek heeft uitgewezen dat in de derde wereld VIJFENNEGENTIG PROCENT van het inkomen aan VOEDSEL wordt besteed!! En maar proppen en maar proppen!!!!
En dan hebben ze nog niet genoeg, nee, dan komen ze weer terug naar Nederland en dan ziten ze onderhand zo vol dat ze in een of andere kerk achtenveertig dagen lang geen hap door de keel kunnen krijgen!'
En dat ging zo maar door, he. Dus die Surinamer - het wat een Surinamer waar Janmaat zo tegen tekeerging - die Surinamer zei: 'He, man! Oeweet jij oewel,' sorry, een accent is nooit mijn sterkste kant geweest... 'He man, oeweet jij oewel tegen oewie jij praat, man? Jij praat tegen Stanley uit Parimaribo.'
'O ja? ' Zei Janmaat, 'so what?'
'Ja,' Zei Stanley, 'Pikzoewat.'
En toen werd Janmaat zo giftig dat hij Stanley een gebroken neusbotje bezorgde: Stanley had zo'n botje door zijn neus en dat heeft Janmaat doormidden gebroken.

Dat wast... en nu heb ik genoeg getyped

pi_5415397
lol danku.

Nu nog de mp3 ervan vinden hehe.

zaterdag 17 augustus 2002 @ 12:16:33 #165
5673 heijx
Qui que boue
pi_5415637
Vooral de vredesbeweging ligt mij nogal na aan het hart.
Zo heb ik ook in het kader van de wereldvrede een boekje geschreven met duivenrecepten.

Je had bijvoorbeeld de Homo Sapiens, die al vrij uitgebreid dacht. Je had de Homo Erectus, maar die dacht maar aan één ding. En zo heeft de Homo Erectus het veld moeten ruimen en zijn wij allemaal Homo Sapiens.
De Eskimo is een homo sapiens, maar ook de mens is een homo sapiens.

zaterdag 17 augustus 2002 @ 12:32:57 #166
13973 ranja
image means nothing
pi_5415791
Uit het kerst verhaal:

Wij zijn van de felicitatiedienst!
korte stilte
Gefeliciteerd!!!

{...}

Wir sind die drei kluge leute!

[...]
Uit z'n laatste show:

Tja, u lacht hier nu wel om he...
Maar ik hoor deze grap morgenavond weer!!
Ik word zo moe van mezelf...

pi_5416016
Vroeger was het zo eenvoudig. De man wachtte werk buitenshuis en de vrouw droomde geduldig van een witte prins op een knap paard. Nu ligt de boel behoorlijk op zijn kop. Mannen die willen zorgen, vrouwen die carrière willen maken, hoogst verwarrend allemaal en het leidt dan ook niet zelden tot ernstige hormonale problemen: eitjes die de kluts kwijt zijn en zaadjes die wachten tot ze een ons wegen.

In zo'n hormonale chaos kan het een steun zijn te weten dat in het aangeboren verschil tussen man en vrouw een aantal oerzekerheden overeind is blijven staan. U ziet hier een Freudiaanse tekening:

De tekening is zo opgebouwd dat het van de geslachtshormonen afhangt wat iemand er in ziet. Een vrouw ziet er een baby in, een man een motor met zijspan. Grappig is dat uit een soortgelijk onderzoek is gebleken dat geslachtsrijpe, overgeile brilapen in deze tekening het achterwerk van een baviaan herkennen. Ziet ú het, zie ík het.Overigens, als je de hersens neemt van een vrouwtjes-brilaap en die van een mannetjes-brilaap en je legt ze naast elkaar, dan zijn die van mijn vrouw het grootst.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zondag 18 augustus 2002 @ 02:37:11 #168
22054 Mezz0
http://www.ferion.nl
pi_5422599
(met hoog stemmetje) Jozef. Jozef. er staan allemaal vreemde mensen voor de deur.
Mooi.. dan kunnen die ff helpen met duwen.

Het geeft niet.. het droogt wel op.

Wie niet waar, wie niet wat..
pi_5427279
*sgop*
met die papagaai:

hoeveel is 1 plus 1
- twee!
zo, het is een slimme papagaai, maar hoeveel is 1 máál 1
- ook twee!
hahaha, nee, luister goed, ik geef jouw één maal één pinda.
so, wat een gebeurtenis. en nou heb je één pinda.
- jaaaah, maaaaaarrrr...er kunnen er wel twéé inzitten!

zo ging ie ongeveer dan

Moderator zondag 18 augustus 2002 @ 21:24:01 #170
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_5429642
een vrouw als jouw heb ik nog nooit gekend
sterker nog ik zou niet weten wie je bent
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_5429719
Files, van mij mogen ze het afschaffen maar ze staan ervoor in de ríj
  zondag 18 augustus 2002 @ 21:43:26 #172
5673 heijx
Qui que boue
pi_5429899
Seksualiteit is geen akkefietje...
een nichterige moslim is een islamietje...

Soms kom ik op straat iemand tegen van wie ik denk: "Ik moet er niet aan denken om daar nooit sex mee te hebben!"

Ik ben blootsvoets op bedevaart naar Lourdes gegaan. Halverwege vroeg de stewardess of ik mijn schoenen aan wilde doen.

Er is de laatste tijd wat met mij aan de hand, waarvan ik het prettig vind dat u ervan op de hoogte bent. Het is een onderwerp dat moeilijk bespreekbaar is. Velen van u, wed ik, durven het woord niet eens in de mond te nemen. en ook als je naar een lezing over dit onderwerp gaat, kan het gebeuren dat de betreffende spreker wel veel materiaal aandraagt dat zijdelings met de kwestie te maken heeft, maar dat hij de kern van de zaak in feite niet beroert. Hier wou ik het voorlopig even bij laten.

zondag 18 augustus 2002 @ 22:06:20 #173
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5430264
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 16:35 schreef in_het_kippenhok_3 het volgende:
Het dansje van mijn broer duurt precies 43 seconden, dus u verveelt zich geen minuut!
Als je ze allemaal zo op een rijtje ziet, dan moet je toegeven: die man is góed !
Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
  zondag 18 augustus 2002 @ 22:11:02 #174
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5430352
quote:
En toen werd Janmaat zo giftig dat hij Stanley een gebroken neusbotje bezorgde: Stanley had zo'n botje door zijn neus en dat heeft Janmaat doormidden gebroken.
Ho nou, ho nou, het is veel te warm om zo hard te moeten lachen
Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
pi_5430360
en nog eentje: De Stomawals

Ik knipper wel eens met m'n ogen,
Ik krab me wel eens aan m'n kont.
Af en toe ook wil ik pogen me in de ochtendstond,
Nog één keer om te draaien als ik gapend wakker word,
Verder doe ik feitelijk niet bijzonder veel aan sport.

Ik beweeg me onvoldoende en eet veel te vet,
M'n hartkamers klepperen alleen nog maar met.
Twee kleppers van kunststof en al zijn ze dan nep,
K'Ben zo blij da'k ze, ben zo blij da'k ze, ben zo blij da'k ze heb.

Ik heb me dan ook een conditie van heb ik jou daar,
En krijg steeds meer kwaaltjes, tis vreselijk, echt waar.
De laatste tijd heb ik last dat m'n blaas niet goed sluit,
Als ik moet lachen, dan gier ik het uit.

De uroloog heeft het bekeken en keek niet zo blij,
Uw blaas is kapot, U krijgt een uitgang opzij.
Moet ik dan m'n hele leven met een stoma vroeg ik bang,
Jawel zei de dokter maar dat duurt niet zo lang.

De één vindt galgenhumor het leukste dat bestaat,
Er lopen twee galgen door de Kalverstraat.
De ander ben ik, met opzij zo'n ding,
Maar dat geeft niet, ik huppel, ik dans en ik zing,
Ik ben zo blij, zo blij...
Dat mijn neus van voren zit en niet opzij

lastig om teksten van hem op inet te vinden, ik heb niet zo'n zin om die grote stukken te schrijven, en dan herinner je je het weer niet goed ofzo

Moderator maandag 19 augustus 2002 @ 12:36:36 #176
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_5437698
het drie landenpunt : harstikke leuk dat er drie landen bij elkaar komen maar, om er nou een punt van te maken
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_5437752
pi_5437770
Ik heb op die sportdag ook bij Herman Van Veen onder de douche gestaan, en dat was een rare ervaring. Ik ken hem alleen zonder haar.....
pi_5438257
En nou wist ik toch zeker dat ik die borrel op het aanrecht had gezet. Maar waar ik ook keek, géén aanrecht!
pi_5439867
zozo, zei de koningin. de humor ligt op straat
pi_5441041
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:53 schreef chillv het volgende:
zozo, zei de koningin. de humor ligt op straat
Jaja, wij zijn ons er eentje!
pi_5441138
Ik ben gesteriliseerd. Ik heb dus geen zaadcellen. Dat heet met een duur woord sper-ma-to-zo-i-den. Een hele mond vol....

=======

En op een gegeven moment werd mijn vrouw niet meer ongesteld. "Hoera", zei ze, "ik ben zwanger". Maar dat kan helemaal niet want ik heb geen sper-ma-to-zo-i-den. "Nee ik ben zwanger." Maar ze kreeg ook geen dikke buik enzo. Ze kreeg wel dikke voeten. Ze kreeg zelfs ENORREM dikke voeten. Ze zei toen dat het een buiten-baarmoederlijke zwangerschap was.

pi_5459940
Ik heb net nog even "geen spatader veranderd" geluisterd en het nummer "Litanie van de lekkende waterscene" is echt heeeel gaaf [ur]http://home.wanadoo.nl/cabaret/hoofd.htm[/url] even doorklikken naar Herman Finkers en dan kan je um luisteren, tis dat stukje dat ie elke week een publiek 1 zinnetje laat roepen en daar heeft ie dan een stukje van gemaakt, echt mooi is die Herman Finkers is echt gaaf
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_5478850
Zojuist teruggekeerd van de slag tegen de Denen, zoekt MacBeth in een schemerige grot beschutting tegen de regen.

Binnen in de grot heerst een angstaanjagende sfeer. De kraai krast, de vleermuis vladdert en de kat werpt jongen.

pi_5481979
herman verkleed als sinterklaas;

Urbi...et Orbi....

...lopen door n groot bos!

en dat liedje van die canadezen

paar vlagen uit mn hoofd;

'een canadees zegt..how are you....een spanjaard zegt...i'm fine...'

'de canadees..die vond zijn trees, in de maand van mei, hij zij hoechij het maakt mij blij zo'n vij-partij met jij! hij vrijdde hier, hij vrijdde daar, met elke jonge meid, en zo werd binnen korte tijd, heel nederland bevrijd'

ik zal de rest nog even opzoeken

pi_5482224
Bij de balie van de bieb:

"Sorry, maareh... op dat dikke boek zit 12 gulden boete."
Ik zeg: "Hoezo 12 gulden boete? Ik haal 'm net van de plank!"
"Is dat zo?"
Ik zeg: "Ja, ik haal 'm zojuist van de plank!"
...
"Okay, een tientje."

pi_5482336
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
Bij de balie van de bieb:

"Sorry, maareh... op dat dikke boek zit 12 gulden boete."
Ik zeg: "Hoezo 12 gulden boete? Ik haal 'm net van de plank!"
"Is dat zo?"
Ik zeg: "Ja, ik haal 'm zojuist van de plank!"
...
"Okay, een tientje."

zeg het is hier een openbare leeszaal ja!...dus 7.50 en dan hebben we ht er niet meer over!

pi_5482355
Jacob was zanger.
Maar vandaag had Jacob last van zijn stem.
Hij was echter niet de enige.
Iedereen had last van Jacob zijn stem.
pi_5482545
Ik weet nog heel goed, we zouden een keer op de middelbare school een toneelstukje doen, Jozef en Maria. Gerard mocht voor Jozef spelen, is op 't laatste moment niet doorgegaan, mocht ik voor Jozef spelen, is hij nog steeds kwaad om.

Waarom mocht Gerard niet voor Jozef spelen? Wel, bij de generale repetitie blijkt: Gerard kan niet worden uitgelicht. Hij heeft namelijk in zijn gezicht zoveel puistjes, dat, hoe je de lampen ook stelt, zijn gezicht blijft altijd in de schaduw staan.

Ja, 'k weet wel wat jullie denken! Jullie denken, Gerard is Gerard! Maar bij ons in Aadorp, waar ie vandaan komt, heeft ie een hele slechte naam... Ik dacht Hans ofzo, Hans. Euh... Rudi. Rudi. Ja.

pi_5482586
kleuter; de baard van sinneklaas, ruikt n beetje naar..POEP!
herman; haha....kleuters! leuk he! de baard van sinterklaas ruikt een beetje naar poep!?
kleuter; dat komt..omdat sinneklaas een blotenbillengezicht hebt
herman; haha....kleuters! leuk he!
kleuter; dat komt..omdat jij een blotenbillengezicht hebt
herman; wel een beetje irritante kleuter zeg
kleuter; sinterklaas is niet eens een echte heilige
herman; nou! sinterklaas was jarenlang beschermheilige van de vaarders op zee! vraag maar aan je vader!
vader; nou, dr zijn dr ook knap wat verzopen in die jaren!

(dit stukje moet je gewoon HOREN! met dat knullige kleutertje met gare uitspraak en dan dat accent van herman )

pi_5482637
ook geweldig: de cursus icoonschilderen

die moet je echt gezien hebben, zo droog "en deze icoon schilderen wij blauw" en haalt er onverwachts een blauwe kwast overheen ge-wel-dig

pi_5482658
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 22:46 schreef DennisMoore het volgende:

Ja, 'k weet wel wat jullie denken! Jullie denken, Gerard is Gerard! Maar bij ons in Aadorp, waar ie vandaan komt, heeft ie een hele slechte naam... Ik dacht Hans ofzo, Hans. Euh... Rudi. Rudi. Ja.

LOL!

nog 1;

in de Privé las ik laatst;

Rob de nijs op Kreta

dan dnek ik..wie is Kreta nou weer?

pi_5482693
Ja, ik doe daar nou wel leuk over. En 't grappige is, dat wordt ook wel tegen mij gezegd,
van ehm... "Ja, jij doet daar leuk over, he?" En daar hebben ze ook wel gelijk aan.
En van ehm... "Heb je daar nou lol aan, om op dat toneel te staan, en grapjes maken en zo. Heb je niets beters te doen."
Maar men vergeet dan vaak, dat achter zulke leuke dingen, best hele drama's schuil hebben kunnen gaan.
pi_5482721
gedicht van Wilfried finkers;

'ik moet poepen'

ik moet poepen...

(dan zijn er een paar bladzijdes uitgescheurd...)

pi_5482746
Ik ga nu een liedje voor u spelen, het is getiteld "Maagd in Amsterdam".
Het is een heel kort liedje.
Ja ik ken ook het liedje "Maagd in Almelo" maar dat is zo'n langdradig geval zeg!
pi_5482882
Tot slot nog even dit. D'r wordt wel eens tegen mij gezegd, van eh.. "Waarom wil je met alle geweld zo, zo leuk zijn, Finkers? Ik bedoel, kijk eens naar de wereld om je heen. Bezuinigingen overal, allerlei toestanden in Suriname, verschrikkelijke toestanden in El Salvador, Polen, Seth Gaaikema brengt nieuwe LP uit. Waarom dan met alle geweld dan toch zo, zo leuk zijn, Finkers?"

En dat weet ik ook wel, ik weet wel wat er allemaal aan de hand is, en ook wel dat wat ik hier gedaan heb, dat dat van meligheid en flauwekul aan elkaar hing, en van: "Ha ha ha, en wat hebben we weer dan weer een lol met elkaar". Maar dat je nou ook zegt van, "Ik ben van dit programma wat wíjzer geworden"? Neuh...

Dacht ik ook niet. Maar toch vind ik, dat als je dit programma even terughaalt, dat er best wel momenten inzitten, waarvan je kunt zeggen, "Hey! Daar zit wat in!" Daarvoor dan mijn excuses.

pi_5483003
Ik heb nog een raadseltje voor jullie om in de pauze over na te denken:
Koffie, koffie, lekker bakkie koffie, wat knapt een mens daarvan op?
pi_5483061
geweldig! heb hier bijna al z'n shows op bandjes.. inderdaad wel weer eens een idee dat aan te zetten.. Even uit m'n hoofd:

zelfs de alledaagse verschijnselen snap ik al niet. Neem nou zo iets alledaags als de file... wat men er aanvind.... maar ze staan ervoor in de rij!

--

De franse wielrenner jacque maton is gapasseerd in het klassement maar behoud de gele leiderstrui.
...
Hij heeft weliswaar 34 minuten verloren maar Jacque behoudt de gele leiderstrui.
...
Er is met hem gepraat...
...
Er is hem verteld dat het niet eerlijk is...
...
Maar Jacque behoudt de gele leiderstrui...

pi_5483089
"daar krijgt het anp moeilijkheden mee"

goedemorgen luisteraars, het is vandaag 1 april. De juiste tijd is vijf voor negen, 1 april; 't is 10 voor 9, 1 april; 't is toch 5 voor 9, en op deze 2e april, 1 april, beginnen wij met nieuws in het kort.

pi_5483207
Iedere man doet in zijn leven wel eens, dingen. Dingen, waarvan hij achteraf zegt, ja, dat had ik anders moeten doen. Maarja, dat is wel achteraf he? En weet alles maar 's achteraf. Ik bedoel, als je alles achteraf weet, jaaahaha... Kunst! Als je alles achteraf weet...

Zo zat ik laatst, op de waterfiets. En ik zag mijn vrouw, vanaf de kant, naar mij lonken. Ik zei: "Pop! Spring maar achterop!" En zó is zij verdronken... Achteraf zei ik, staande aan haar graf: Voor mij ben je pas gestorven, wanneer ik je vergeten ben. Rust zacht, lieve... Wacht even. Rust zacht, lieve... eh lieve... Oooh. Rust zacht, lieve... Oh, dat is wel héél erg he? U moet het mij maar niet kwalijk nemen, maar weet u, ik heb een geheugen als een eh... ik heb een geheugen als een eh... eh... Nah! Zo'n ding met gaatjes. Ja, dat komt, ik sta zelf nooit in de keuken. Mijn vrouw Aaltje kookt altijd. En ze doet OH! Rust zacht, lieve Aaltje! In een keer weet ik het weer.

Ik heb een slecht geheugen. En ik heb al een slecht geheugen, zolang als ik mij kan herinneren.

En ook aan mijn graf zal iemand staan, en die zal zeggen: "Hier rust, ja, die en die. Hij is ons zojuist ontschoten."

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')