Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja klopt!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs zo dat als hij in de 1e race 1e wordt en zijn concurrenten 6e of lager dan kan hij volgens mij al niet meer ingehaald worden. Dit omdat hij nu een 3 als slechtste heeft staan. Of klopt mijn berekening niet.
ze zijn inmiddels gestart... hup Dorian!![]()
Kan Ainsley niet even falen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hopelijk gaat Ainslie te ver in z'n jacht en faalt z'n bootLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik denk het welquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:55 schreef Nober het volgende:
Dorian voor goud? Ohja, dat pakt hij vandaag al...
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ok top! Kom op Dorian!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja klopt!
ze zijn inmiddels gestart... hup Dorian!
Je kan het nergens volgen toch begreep ik?![]()
Hij moet zes punten uitlopen (naar 21) als hij al na negen races zeker wil zijn. Als hij race negen wint, kunnen ze in race tien maar maximaal twee punten inlopen. Dus Dorian 1, dan moeten Wilhelm en Dempsey dus zevende of lager eindigen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs zo dat als hij in de 1e race 1e wordt en zijn concurrenten 6e of lager dan kan hij volgens mij al niet meer ingehaald worden. Dit omdat hij nu een 3 als slechtste heeft staan. Of klopt mijn berekening niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bij atletiek heb je het gelukkig in 1 afgesloten ruimte. Het schakelen zal inderdaad iets lastiger worden, bij het zeilen, maar het filmen en beschikbaar stellen van de beelden van 4 aparte races zou toch moeten kunnen? Dan kunnen de omroepen zelf beslissen wat ze uitzenden, en schakelen. Het niet beschikbaar stellen van een wedstrijd is eigenlijk wel slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Ook bij het Atletiek heb je veel onderdelen die tegelijkertijd gebeuren, maar daar wordt wel veel geschakeld. Bij zeilen is dat lastiger.![]()
Met een beetje mazzelquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:55 schreef Nober het volgende:
Dorian voor goud? Ohja, dat pakt hij vandaag al...
Hij hoeft maar een race goed te zijn om uit te lopen.![]()
Ik hoop zo dat die arrogante Brit Ainsley heel erg hard faalt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Hopelijk gaan Ainsle en de Deen elkaar bevechten waardoor Pieter-Jan er met het goud vandoor gaat.Citius, Altius, Fortius.![]()
Dorian? Florian bedoel jequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:55 schreef Nober het volgende:
Dorian voor goud? Ohja, dat pakt hij vandaag al...![]()
![]()
Hopelijk zinkt Ainslie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:57 schreef Aguero het volgende:
Hopelijk gaan Ainsle en de Deen elkaar bevechten waardoor Pieter-Jan er met het goud vandoor gaat.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
In principe wel ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef G.R.S. het volgende:
Is het nou tussen Denenmarken en GB (volgens fe BBC)?![]()
http://www.london2012.com(...)v=20120805-135213067quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef jakees het volgende:
[..]
Ok top! Kom op Dorian!
Je kan het nergens volgen toch begreep ik?![]()
Ja, normaal wel. Alleen als ze 9de en 10de ofzo worden, kan Postma nog goud pakken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef G.R.S. het volgende:
Is het nou tussen Denenmarken en GB (volgens fe BBC)?![]()
Ainslie 26, Deen 28. Als de een voor de ander eindigt wint die ene.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef G.R.S. het volgende:
Is het nou tussen Denenmarken en GB (volgens fe BBC)?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hij kan ook nog 5de worden...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Postma kan zelfs nog goud winnen als die andere 2 falen![]()
Moeten ze zowat 9 en 10 worden en Postma winnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:57 schreef Aguero het volgende:
Hopelijk gaan Ainsle en de Deen elkaar bevechten waardoor Pieter-Jan er met het goud vandoor gaat.![]()
![]()
Wellicht zinken ze samen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moeten ze zowat 9 en 10 worden en Postma winnen
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Die Deen had Ainsly aangesproken dat hij een boei had geraakt, en die loopt nu te piepen en het is een misselijke vent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien als er geen live sport is zap ik. Wat had die gast gedaan dan?![]()
8ste en 9de is ook genoeg (als Ainslie dan 8ste wordt)quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moeten ze zowat 9 en 10 worden en Postma winnen![]()
Ainslie is er ook nog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:58 schreef OmniRocket het volgende:
de Deen moet 9e of laatste worden wil Postma nog goud kunnen pakken.![]()
Die had Postma iets van 6-12 punten aangenaaid...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die Deen had Ainsly aangesproken dat hij een boei had geraakt, en die loopt nu te piepen en het is een misselijke vent.![]()
http://www.london2012.com(...)sam002910/index.html
voor tussentijden in Finn klasse. Kan ook virtuele eindstand zien.![]()
Onmogelijk lijkt me.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
8ste en 9de is ook genoeg (als Ainslie dan 8ste wordt)![]()
Laten we het hopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat ze frontaal botsen en beiden zinken...
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Forum Opties Forumhop: Hop naar: