SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Kwartfinale:
? - Toefjes
Reemi - Poker4lifee
GekkeGerrit - ?
OmniRocket - ?
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Kloptquote:
En om de wedstrijd te bekijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het enige waar de arena goed voor is, dat is de P+R plek naar het centrum of parkeren voor de HMH en ziggo dome
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
EN DOE EENS DIE WALGELIJKE BIERWIJVEN UIT DE OP VERDOMME
wel voor 1kquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:22 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie wilt SIF Lewandowski kopen voor 20k?
Zit de kuip ook in fifa 13?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven dat de Kuip het mooiste stadion is van Nederland.
Google.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:22 schreef Tropanzia het volgende:
Is er ergens een lijstje met fifa 13 informatie?
die heb ik nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Als jij mij dan Ibra voor 10k geeft.
Je snapt zijn punt toch wel? Bied hier geen dingen aan tenzij ze voor hele vriendelijke prijsjes gaan.quote:
Hij gaat voor 25k dus ik geef je 5 hele k's winst.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je snapt zijn punt toch wel? Bied hier geen dingen aan tenzij ze voor hele vriendelijke prijsjes gaan.
Ik heb niet meer, dus kan niet hoger biedenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je snapt zijn punt toch wel? Bied hier geen dingen aan tenzij ze voor hele vriendelijke prijsjes gaan.
Ik zit lekker in de zon manquote:
quote:
Ik denk alleen T, die andere doen zijn ouders voor hem ook al schiet hij dan niets met de G opquote:
Ik heb van nature een sixpack manquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk alleen T, die andere doen zijn ouders voor hem ook al schiet hij dan niets met de G op
En een betere weakfootquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net in mijn 352 Bronsilversquad even King als vervanger gekocht van Findley in de spits. Allebei evenveel pees maar King heeft een beter schot.
Heel eventjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarnet zei je nog dat het bewolkt werd
Findley heeft bijna mijn finale voor me verneukt en Ja die King is het.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond King echt slecht. Dat is die noor toch?
Volgens mij heb ik nog wel filmpjes van zijn missers
Hier nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel eventjes
Zon wordt wel minder nu
Ik weet niet zeker of dit King was, maar volgens mij wel. Hij/ik miste echt veel kansen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Findley heeft bijna mijn finale voor me verneukt en Ja die King is het.
Post de filmpjes maar
Oke, ik speel wel tegen je zilvere team nadat je klaar bent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:44 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Heb geen brons, alleen zilver en goud, net potje gestart dus nog ff wachten als je wilt.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit King was, maar volgens mij wel. Hij/ik miste echt veel kansen.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118846941
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118852293
King heeft heerlijke stats, maar bakte er bij mij ook he-le-maal niets van. Echt dramatisch gewoon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond King echt slecht. Dat is die noor toch?
Volgens mij heb ik nog wel filmpjes van zijn missers
Logisch, daar heeft hij de hele voorbereiding gestaan. Las net een stukje van het vorige topic terug, hoe kom je erbij dat Denswil zou starten?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik hoop trouwens dat Fischer als LW in de basis gaat starten.
Dat HOOPTE ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Logisch, daar heeft hij de hele voorbereiding gestaan. Las net een stukje van het vorige topic terug, hoe kom je erbij dat Denswil zou starten?
Ja, SBS6.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt die wedstrijd nog uitgezonden of?
lol de wat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef Tim86 het volgende:
Verdediging is wel kwetsbaar, maar ik vond Mertens en Narsingh erg matig tijdens de voorbereiding eigenlijk..in die 4 wedstrijden die ik heb gezien tenminste.
Ach, boeit me ook geen fuck. Die supercup is de minst boeiende prijs ooit..ik win net zo lief de Chippie Polar Cup.
Die won Ajax in 2010quote:
Ja op Vrijdagquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
Volgende week begint de competitie weer?
Ken ik nie vinde hoor, kijk alleen hard van nederland altid op sbs zes hahaquote:
HARD?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken ik nie vinde hoor, kijk alleen hard van nederland altid op sbs zes haha
Ontvang jij NL tv enzo dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Vanavond voetbal kijken met een bord op schoot
Vandermar kijkt altijd voetbal met een bord voor zijn kop..ook interessantquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Vanavond voetbal kijken met een bord op schoot
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vandermar kijkt altijd voetbal met een bord voor zijn kop..ook interessant
Nee? SBS6 is een betaalde zender het kost 5,95 per maandquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat is dit dan , SBS6 zit toch gewoon bij de basiszenders?
Hier niet, 'gecodeerd kanaal' staat er hier bij elke NL zenderquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jaecht manne chill. Al hoewel ik eigenlijk niet zeker weet of we ook sbs hebben
De plaat waar ik tegen aan kijk is niet groter dan die van bijna iedere ajacied hier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vandermar kijkt altijd voetbal met een bord voor zijn kop..ook interessant
haha dan baal jequote:Op zondag 5 augustus 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier niet, 'gecodeerd kanaal' staat er hier bij elke NL zender
ik kan hier ook een xbox huren maar dat ga ik maar niet doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lul
Kan zelfs met een ipad geen nederlandse tv kijken, enigr waar die tv voor aan gaat is gta en fifa
Wat een pot, zulke potjes zijn wel weer eens leuk, heb genoten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Nickskuh het volgende:
Wat een ziekte spel is fifa toch ook soms he, kom ik 3-0 voor tegen ravioli is het in 10 minuten 3-4 voor hem, kom ik terug tot 6-6 scoort hij weer twee keer in de 90ste minuut.
Dat snap ik dat je hebt genotenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat een pot, zulke potjes zijn wel weer eens leuk, heb genoten.
Ach, uitslag maakt toch niet uit?quote:
Zit je in een hotelleke ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan hier ook een xbox huren maar dat ga ik maar niet doen
Nee tuurlijk niet maar het is wel ff irritatie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ach, uitslag maakt toch niet uit?
Het is maar een friendly. Vond het ook raar dat jij bij een vrije trap voor mijn speler ging staanEn reply ging kijken, dus ging ik dat ook doen
Ik vond het eigenlijk wel een leuke pot, dacht dat jij dat ook wel vondquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:33 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar het is wel ff irritatie.
Buiten het verliezen jep.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een leuke pot, dacht dat jij dat ook wel vond
Ach, de een heeft NL tv en de ander een ps3quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan hier ook een xbox huren maar dat ga ik maar niet doen
18.00 SBS6quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef bombmannl het volgende:
Hoelaat begint Ajax PSV? En welke zender? Weet iemand dat?? BVD
Zendtquote:
Oeh, moeilijke keuze!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zendt
En nee. Maar je kan daar wel AZ - Fortuna Dusseldorf kijken!
Usain Boltquote:
Daar heb je patent opquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hmm, zelfs als ik geen TV kan kijken met voetbaluitzending moet ik uit eten
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:08 schreef StijnDa het volgende:
Goedenmiddag.
Hockey kijken en straks voetbal
echt ziek gespeeldquote:
Maar? Ik denk dat het wel 4-0 ofzo gaat wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
PSV gaat met 0-1 winnen denk ik.
Oke mooi.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar? Ik denk dat het wel 4-0 ofzo gaat wordenzoniet dan mag PSV nog wel 20 miljoen investeren
[ afbeelding ] En een squadfitness
hoezo dat nou weerquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar? Ik denk dat het wel 4-0 ofzo gaat wordenzoniet dan mag PSV nog wel 20 miljoen investeren
Dat denk jij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo dat nou weerajax en psv zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd.
Jij maakt echt onwijs veel taalfouten voor een VWO'er zegquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb er in ieder geval zin in, begin van het nieuwe voetbalseizoen dit dat![]()
Word hopelijk weer een leuk jaar !
Je moest eens weten wat het gemiddelde is van een VWO'er voor het vak Nederlandsquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij maakt echt onwijs veel taalfouten voor een VWO'er zeg
O daar heb ik het al heel vaak over gehad tijdens zowat elke xbox live party.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij maakt echt onwijs veel taalfouten voor een VWO'er zeg
Ja, nog steeds meer dan 10k dacht ik. Ik heb nu 887 wins dus ik heb evenveel wins als het aantal topics in deze reeks tot nu toe.quote:
dat zou een expert als jij toch van tevoren moeten hebben gewetenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
O, ik zie dat Bouma speelt. Ik neem mijn woorden van een walkover van PSV terug.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat zou een expert als jij toch van tevoren moeten hebben geweten
Ga jij nou maar worsten broodjes klaarmakenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Verwijzen naar VDM en expert in een zin (tenzij het om eten gaat) kan niet.
Straks, voor tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar worsten broodjes klaarmaken
Nice, ik gaat lasagne bakken omdat ik het gister niet op konquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Straks, voor tijdens de wedstrijd
sarcasme jonguhquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Verwijzen naar VDM en expert in een zin (tenzij het om eten gaat) kan niet.
hoeveel kg lasagna was het dan? 20 ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice, ik gaat lasagne bakken omdat ik het gister niet op kon
doet het alweer lees ik, jammer wou net een you mad bro postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit; Blind
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
wat lul jij nou weer? Geen Boerrigter, geen VdW, geen Eriksen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
ajax speelt met de beste spelers. haha ajax u bad?
je noemt van der wiel daarbij en die is gewoon bagger lol. jij hebt er echt geen kijk opquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat lul jij nou weer? Geen Boerrigter, geen VdW, geen Eriksen.
O laat maar want vandermar.
Van der wiel hahahahahquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat lul jij nou weer? Geen Boerrigter, geen VdW, geen Eriksen.
O laat maar want vandermar.
Alleen als die het ook zelf opruimt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:20 schreef Morgen- het volgende:
Kan iemand GJE zeggen dat'ie op Fok moet komen
net alsof ajax niks kooptquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:28 schreef RavioliPunch het volgende:
Of PSV iets kon zonder geldEcht niks
En hoe kregen ze dat geld
Dacht al dat het met dit team van Ajax zo niks wordt...
Jean en Felipe Bastos zijn heldenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:30 schreef StijnDa het volgende:
Beste silver CM uit de Braziliaanse league? Iets aanvallend ingesteld, degelijke passing, een beetje verdedigende kwaliteiten zijn wel welkom.
Paulinho, Jean, zoiets.
In vergelijking met PSV...quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
net alsof ajax niks kooptdie leiden ook bijna niets op hoor van kwaliteit
De laatste jaren is het enige dat ajax verkoopt niet zelf opgeleid.quote:
Klopt, hoop dat Frank nu eens iets doet verdomme.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop juist dat Ajax nog iets koopt..lekker hard op de bek nu en dan hebben ze misschien door dat het echt noodzakelijk is. Beter nu erachter komen dan on september.
Elke linie faaltquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Klopt, hoop dat Frank nu eens iets doet verdomme.
Narsingh zou echt mooi geweest zijn... Verdediging faalt ook...
eeuwige discussie..wanneer is iemand zelf opgeleid..na hoeveel jaar jeugd? Als je de UEFA reglementen gebruikt zijn Vermaelen en Vertonghen gewoon zelf opgeleid. En Steek sowieso.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
De laatste jaren is het enige dat ajax verkoopt niet zelf opgeleid.
Een speler die je op je 17e of 18e koopt vind ik geen eigen jeugd. Sowieso kan je maar tot en met je 19e in de jeugd spelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
eeuwige discussie..wanneer is iemand zelf opgeleid..na hoeveel jaar jeugd? Als je de UEFA reglementen gebruikt zijn Vermaelen en Vertonghen gewoon zelf opgeleid. En Steek sowieso.
Ja hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef bombmannl het volgende:
Dijks eruit, schöne erin, Anita naar LB.
Blind is niet ajaxwaardig.... sws nog een CB moet Ajax halen. Heitinga ofzo....
Die wil inderdaad nog wel komen jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef bombmannl het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef bombmannl het volgende:
quote:
Ik wil ook wel een Lens MOTM zien als STquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon in de 2e helft Serero erin en dan wordt het 3-2 + Serero MOTM. En toen werd ik wakker
Klopt allebei.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Willems 4* skill. En pauper goed verdedigd weer.
PSV is toch duidelijk beterquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:18 schreef bombmannl het volgende:
Wat een blamage..... Ze verdienen die schaal niet eens.
Klopt, gelukkig gebeurd dit nog voor het seizoen. Kan Frankie gelijk oorden op zaken stellen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
PSV is toch duidelijk beterdan verdien je het gewoon, hoe erge kutploeg het ook is.
Mooi zo. Assaidiquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
Narsingh heeft Assaidi ajax afgeraden
Ja..?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef Nickskuh het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Memphis_Depay
Kijk wat er tussen die tekst staat bij nationaal elftal
Quote? Ik kijk erover heen ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef Nickskuh het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Memphis_Depay
Kijk wat er tussen die tekst staat bij nationaal elftal
ja dat ook nog, doelde eigenlijk op daarvoor. verneukte het met uitverdedigen waardoor ze geen laatste aanval konden doen en komt ook nog een tegengoal uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja zie hem lui zijn daarGaat er niet achteraan.
Hij vond De Jong eerst nog goed en in die topic ineens niet meer. Sowieso ga ik niet kijken wat daar allemaal wordt gepostquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:47 schreef wieisboos het volgende:
vandermar heeft wel zijn weg naar het wedstrijdtopic gevonden, jammer voor hem dat niemand daar hapt
Ik keek net heel even, maar alleen maar gebash. Niets gezelligs aan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij vond De Jong eerst nog goed en in die topic ineens niet meer. Sowieso ga ik niet kijken wat daar allemaal wordt gepost
Zo potje fifa doen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik keek net heel even, maar alleen maar gebash. Niets gezelligs aan.
Hi ha ho ik hap dan maar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
Als ajax zich niet gaat versterken dan gaan die middenmoot eindigen. Ik ben eigenlijk wel geschrokken van hun niveau!
Zie mijn editquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, ouders zitten ook tv te kijken. Andere keer.
Afschaffen die sport. Gewoon hardlopenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
Lol, bij dat snelwandelenje moet altijd 1 voet op de grond hebben maar dat heeft niemand
Je krijgt volgens mij ook nog de 50km snelwandelenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Afschaffen die sport. Gewoon hardlopenZeker olympisch afschaffen, wat ze in hun vrije tijd doen maakt me niet uit
![]()
zag het ook ja, die 5 sec wil ik echt terugquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
Lol, bij dat snelwandelenje moet altijd 1 voet op de grond hebben maar dat heeft niemand
Moest Feyenoord vandaag?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Van steefie's laatste 16 tweets gingen er 11 over Ajax. En dan ben je voor Feyenoord. Triest.
Ik wist het al langer hoor. Ajax is gewoon een kut teamquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die na 1 wedstrijd meteen conclusies trekken
Wat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
Congrats PSV'ers. Dikverdiende overwinning.
Kan het moeilijk onverdiend noemenquote:
Ben je nou aan het trollen?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pasIk ga het lekker laten staan om jou te irriteren. [ afbeelding ]
Janssen op het middenveld bij Ajax werkt sowieso niet..dat is vaak genoeg duidelijk geworden. Strik eromheen, kan hij weer lekker naar de snackbar in Ernhem en ruiken aan de Rijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Janssen verkocht zou worden zou ik dat niet erg vinden. Maar dat gebeurt waarschijnlijk toch niet. Het is te snel om conclusies te trekken maar Janssen en de Jong samen op het middenveld kan niet.
baas, dacht echt weer een kut begin en dan maar hopen op een goede eindsprint. maar nu was zelfs het begin goedquote:
9.87 en zo hard afremmenquote:
Homoquote:
Hij jackt je swag braquote:
Zeg dan 'Rot op met GJE zijn duim, anders djoek ik je'quote:
Maar ik wil rijst niet djoeken. Wie gaat er nou rijst te lijf met een mes als het gewoon met een lepel of zelfs met stokjes kanquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeg dan 'Rot op met GJE zijn duim, anders djoek ik je'
Oke, touchequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar ik wil rijst niet djoeken. Wie gaat er nou rijst te lijf met een mes als het gewoon met een lepel of zelfs met stokjes kan
met stokjes kan je ook stekenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar ik wil rijst niet djoeken. Wie gaat er nou rijst te lijf met een mes als het gewoon met een lepel of zelfs met stokjes kan
Was een keer uit eten, kon je ook hapjes met stokjes pakken. Zo'n kerel out of the blue rijgt zo een ding aan dat stokje, dan kijk je wel raar opquote:
Het is mobiele telefoon Rijst, geen pokki!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
ik wil hier blijve. By bijna elk cafe of bar gratis wifi winkelcentra waar je gratis tv kan kijke en je pokki op kn laden. en de meisjes.
Had ik ook de laatste keer dat ik in de kroeg wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Rijst het volgende:
Over een halfuurr hier HH. en het eerste waa ik aan moest denkn was fut
Double chance op een katertje tockkquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Rijst het volgende:
Het was op FUT ook HH van 20:00-21:00. Maar als ik in het echt voetbal kijk dan denk ik altijd aan FUT en de rating die spelers hebben daarquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Rijst het volgende:
Ik twijfel nogquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
Morgen denk ik maar even een iPad halen.
Gewoon doen. NIet nadenken, gewoon rammen met die pegels.quote:
Ik ben Abramovic nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon doen. NIet nadenken, gewoon rammen met die pegels.
Ik wel dan?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon doen. NIet nadenken, gewoon rammen met die pegels.
Zegt de persoon die ene Denswil in de basis wilquote:
Slechter dan Blind kan het ook bijna niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zegt de persoon die ene Denswil in de basis wil
Eensch met alles na de dubbele puntquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit net zo veel logica in als: Ibrahimovic is een beperkte spits
Nou, eigenlijk gebruik ik m alleen voor de koppeling met apple tv, voor de muziek. Surfen, mailen enzo grijp ik toch nog steeds naar de oude vertrouwde laptop en smartphone. Wil wel een zooi boeken er op zetten binnenkort, en m als e-reader gaan gebruiken. Ik gebruik m niet super veel, maar het is wel een fraai staaltje techniekquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toefjes, bevalt je iPad nog?
Denswil? Heb ik nie hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toefjes, bevalt je iPad nog?
Zie ik daar in die foto nouquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Denswil? Heb ik nie hoor.
En ik spreek uit ervaring.
[ afbeelding ]
Uhmmm..... Neee..quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zie ik daar in die foto nou
[ afbeelding ]
GJE?
maar, waarom vind je het niks?quote:
Ligt denk meer aan mij, vind me MacBook chiller. Vind het toetsenbord vervelend. En je kan geen word documenten wijzigen.quote:
Heeft hij je geholpen met een ICT probleem?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Fuszy het volgende:
GJE is baas. Op de momenten dat jullie hem belachelijk maken, neukt hij jullie vriendin of zusje en als je die niet hebt, dan pakt hij je moeder of broertje. Kieskeurig is die man niet.
Hulde aan GJE
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Fuszy het volgende:
GJE is baas. Op de momenten dat jullie hem belachelijk maken, neukt hij jullie vriendin of zusje en als je die niet hebt, dan pakt hij je moeder of broertje. Kieskeurig is die man niet.
Hulde aan GJE
Ik zou even je zussen opbellen voor de zekerheidquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Fuszy het volgende:
Hulde aan GJE
Nope, vandaag de ps3 amper aangehad eigenlijk, als het echt moet, geef dan RP maar een bye. Wil niet het hele toernooi ophoudenquote:
Kan niet elke dag 24/7 op de ps3quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
als het echt moet? deadline was duidelijk vandaag
Nee die los ik zelf op. Verveelde me en toen kwam dat eruitquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij je geholpen met een ICT probleem?
Vaker vervelen, dan komen er veel feiten naar buitenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee die los ik zelf op. Verveelde me en toen kwam dat eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |