Ga zo door, dan kan hij straks daadwerkelijk die telefoonboeken doormidden scheuren...quote:
Not likelyquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ga zo door, dan kan hij straks daadwerkelijk die telefoonboeken doormidden scheuren...
En ik heb 3 snorhaartjes.quote:
Ik heb er 5quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou vast wel ja. Jij hoort je bezig te houden met vrouwelijke taken. Alles wat zwaarder is dan afwassen is natuurlijk "best hard werken.. pfff"quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
tapijt in stukjes snijden is best hard werken.. pff
Wehehe in before shitstormquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voor jou vast wel ja. Jij hoort je bezig te houden met vrouwelijke taken. Alles wat zwaarder is dan afwassen is natuurlijk "best hard werken.. pfff"
Nee hoor, maar wanneer je maar 1 raam hebt dat je boven open kan zetten, en continu in hurkhouding moet zitten om het tapijt eruit te trekken, in stukken te snijden, dozen te vullen en verschuiven/versjouwen, begin je te snappen waarom je nooit verhuizer bent geworden.. kutwerkquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voor jou vast wel ja. Jij hoort je bezig te houden met vrouwelijke taken. Alles wat zwaarder is dan afwassen is natuurlijk "best hard werken.. pfff"
Je moet het tapijt eruittrekken, oprollen en ergens in het bos achterlatenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wanneer je maar 1 raam hebt dat je boven open kan zetten, en continu in hurkhouding moet zitten om het tapijt eruit te trekken, in stukken te snijden, dozen te vullen en verschuiven/versjouwen, begin je te snappen waarom je nooit verhuizer bent geworden.. kutwerk
Ja, nadeel daarvan is dat ik er dan snachts mee moet gaan sjouwen en een flink end ook. Dingen die in mijn bush-achtertuin blijven liggen, worden op mijn kosten verwijderd namelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet het tapijt eruittrekken, oprollen en ergens in het bos achterlaten
Nee maar daar gaat het toch niet om. Jemigquote:
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wanneer je maar 1 raam hebt dat je boven open kan zetten, en continu in hurkhouding moet zitten om het tapijt eruit te trekken, in stukken te snijden, dozen te vullen en verschuiven/versjouwen, begin je te snappen waarom je nooit verhuizer bent geworden.. kutwerk
Graaf een sleuf, duw het tapijt erin, zand eroverquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, nadeel daarvan is dat ik er dan snachts mee moet gaan sjouwen en een flink end ook. Dingen die in mijn bush-achtertuin blijven liggen, worden op mijn kosten verwijderd namelijk.
En alles jeukt. Ik wil niet verhuizenquote:
Nog meer werk. Ik snij het wel in stukjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Graaf een sleuf, duw het tapijt erin, zand erover
Als je van de week hulp nodig hebt moet je het zeggen hequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En alles jeukt. Ik wil niet verhuizen
Ik verwachte al zoietsquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog meer werk. Ik snij het wel in stukjes
is goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je van de week hulp nodig hebt moet je het zeggen he
Die zijn altijd getraind hequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed
Ga ik vast nog wel nodig hebben.. Train die spierballen maar vast
Train maar wat beterquote:
Awww koetsjiekoetsjiekoequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar daar gaat het toch niet om. Jemigwaarom betrek je alles gelijk weer op mij. Ik reageer toch op Kaneelstaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |