Tofquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker 3 weken vakantie gehad![]()
Met jou dan?
Jupjup, 3 weken in het zonnige Italië. Alleen weinig te doen daar zegquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tofnaar Italië geweest toch?
Met mij wel goed. Gewoon saai gewerktTsja en verder zijn wel wat dingen die mij dwars zitten
Waar in Italië was je? In mijn ervaring is er juist heel veel te doen daar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jupjup, 3 weken in het zonnige Italië. Alleen weinig te doen daar zegalleen beetje in de zon liggen de hele dag. Gelukkig was Loka 2 weken mee
Oh dat is wel leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jupjup, 3 weken in het zonnige Italië. Alleen weinig te doen daar zegalleen beetje in de zon liggen de hele dag. Gelukkig was Loka 2 weken mee
Wie doen dat dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Wat is het toch leuk om te lezen hoe anderen je heel graag de grond in boren
Zie laatste pagina's vorig topic.. Ik wil het er nieteens over hebben, denk dat ik hier ook maar weer ga wegblijvenquote:
Een grapje over dat daar niet zo'n heel groot gat voor nodig is, wordt niet zo grappig gevonden nu zeker?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Wat is het toch leuk om te lezen hoe anderen je heel graag de grond in boren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Sterkte! Meen ik oprecht, ik blijf bij zulke dingen ook liever weg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet overigens zometeen op kraamvisite
Niet echt mijn ding enzo.
Volgens mij vind niemand dat leuk, behalve degene die het geeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet overigens zometeen op kraamvisite
Niet echt mijn ding enzo.
Oh hell, vakantiefoto's van anderen kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij vind niemand dat leuk, behalve degene die het geeft.
Net zoals vakantiefoto's kijken.
Vergis je niet in hoe enorm leuk sommige meiden het vinden om naar baby's te kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergis je niet in hoe enorm leuk sommige meiden het vinden om naar baby's te kijken
Vriendin van me liep altijd te vitten op huilbaby's.. Nu heeft ze er zelf 1 en is het opeens niet erg meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergis je niet in hoe enorm leuk sommige meiden het vinden om naar baby's te kijken
Van je eigen kind is dat andersquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vriendin van me liep altijd te vitten op huilbaby's.. Nu heeft ze er zelf 1 en is het opeens niet erg meer
Hangt er vanafquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand plaatste een keer een link naar die reeks voor vrouwen met een kinderwens, godverdommequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijkOUD staat vol met zulke figuren
wacht maar totdat je eierstokken gaan rammelenquote:
Wandelen met 35 graden is ook niet alles.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar in Italië was je? In mijn ervaring is er juist heel veel te doen daar.
Doe eens die link ik wil lachenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand plaatste een keer een link naar die reeks voor vrouwen met een kinderwens, godverdomme
Maar in Italië wel goed te doen, beter dan hier in NL..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wandelen met 35 graden is ook niet alles.
Mwah in mei of in de herfst, niet in hartje zomer. Maar ben zowieso geen fan van iets dat beweging vereist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar in Italië wel goed te doen, beter dan hier in NL..
Zeilen, mountainbiken, etc.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wandelen met 35 graden is ook niet alles.
Lago di Caldonazzo (iets noordelijker dan het Gardameer)
Onze baby's zouden mooi zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:17 schreef Myraela het volgende:
Mensen die zeggen dat baby's "mooi" zijn.
Ik heb net 4 weken gezeild, mountainbiked, snorkelen, hiken, etc. In Toscane.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mwah in mei of in de herfst, niet in hartje zomer. Maar ben zowieso geen fan van iets dat beweging vereist.
Ik kan niet zeilen, en vroeg opstaan ben ik ook geen fan van (puber, jwz)quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeilen, mountainbiken, etc.
De truuk is om 's ochtends vroeg op te staan, dan druk bezig te gaan, 's middags lekker slapen bij t zwembad oid en dan 's avonds weer wat leuks doen.
Dus ook geen seks?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mwah in mei of in de herfst, niet in hartje zomer. Maar ben zowieso geen fan van iets dat beweging vereist.
Italië hartje zomer vond ik wel meevallen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Naja, ik heb heel snel last van hitte, 30 graden vind ik al te veel. Maar dat kan ook komen omdat ik een mietje ben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Italië hartje zomer vond ik wel meevallen hoor
Is mijn ervaring ook, je moet alleen tussen 2 en 5 niks willen doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Italië hartje zomer vond ik wel meevallen hoor
Mjah, wij kwamen met de pendeldienst (als chauffeur zijnde) rond 09:00 aan, mensen eruit, bus wegzetten en hotel in.. eten en dan 9 uur slapen.. Dus van de middag merkte je niksquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is mijn ervaring ook, je moet alleen tussen 2 en 5 niks willen doen.
Ik zat in de bergen (en ja dat bestaat) dus daar is het ook benauwd. Al is het hier wel vaak benauwder, klopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Rafeiro het volgende:
In die mediterraanse landen is het dan ook een stuk minder benauwd dan hier.
Dat ken ik, doen de chauffeurs die voor t bedrijfje van mn vriendin rijden ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, wij kwamen met de pendeldienst (als chauffeur zijnde) rond 09:00 aan, mensen eruit, bus wegzetten en hotel in.. eten en dan 9 uur slapen.. Dus van de middag merkte je niks
Dat snap ik. Maar hier kun je in je huis gaan zitten, op de camping is het overal even warm, dus dat is vervelend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik houd ook niet van hitte, maar vond het in Spanje met 40 graden beter dan hier met 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |