quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn uncapper nigga!
Mijn Skyrim Script Extender zodat ik perks kan blijven krijgen na lvl 50.
Want ik heb zo'n mod die o.a de perks verandert (en ook veel meer perks, dus meer verdelen).
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Zn uncapper. Kan jij niet lezen of wat? Het staat er overduidelijk!
Whehequote:
Van wat ik heb gehoord is het circa 6 uur, geen idee of dat 20 euro waard is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef vosss het volgende:
Zeg is Dawnguard wat voor de pc of valt het maar tegen?
Hoeveel uur extra zit daarin?
Lol terwijl Bethesda dood leuk zegt, ja het is 20 uur extra gameplayquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord is het circa 6 uur, geen idee of dat 20 euro waard is.
Ik ben legaalquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef FerryNL het volgende:
Vraag me weleens af hoe oud jullie eigenlijk zijn
Ik 28quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef FerryNL het volgende:
Vraag me weleens af hoe oud jullie eigenlijk zijn
Mentaal.quote:
Dat maakt jou dan een pedofielquote:
Van wie was die ene hand dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik verricht geen handtastelijke zaken hoor.
Welke hand?!?!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Van wie was die ene hand dan?![]()
Nacho?
Die mij daar zat te betastenquote:
Hoezo onspeelbaar?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Smoofie het volgende:
Al die graphic mods maken het echt super mooi, en onspeelbaar
Ik gok Drizzt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die mij daar zat te betasten![]()
Bij mijn bierbuik daar
Zijn grote, warme handen ben ik gewend.quote:
Yep, op naar daar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:02 schreef Rezania het volgende:
Jongens, nachtbagger is open, ga daar maar heen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Over drizzt zijn zachte warme mannenhanden.
We kunnen het ook over jouw harige handen hebben Furry.quote:
I find that wolfish grin of Furry.. Unsettling!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
We kunnen het ook over jouw harige handen hebben Furry.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Over drizzt zijn zachte warme mannenhanden.
Handcrème gebruiken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen zijn ze niet zacht, maar vrij ruw.
Dan kijk je niet goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ff een videokaart kopenis zo 400 euro.
quote:
quote:
Ik draai nu 2 zwaar overclockte gtx560-ti's in SLI. Dan ga ik geen gfx kopen die alleen meer RAM heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:19 schreef Rezania het volgende:
http://tweakers.net/price(...)d7850-2gb-gddr5.html
¤210,-
Je wou toch meer ram?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ik draai nu 2 zwaar overclockte gtx560-ti's in SLI. Dan ga ik geen gfx kopen die alleen meer RAM heeft.
Ja, maar de 7850 is niet echt een algehele verbetering voor de meste spellen op mijn resolutie op Skyrim na. Ik kan dan beter voor een GTX680 gaan.quote:
Ah, zo. Dat is wel een dure kaart ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar de 7850 is niet echt een algehele verbetering voor de meste spellen op mijn resolutie op Skyrim na. Ik kan dan beter voor een GTX680 gaan.
Veel plezier met je sauna simulator.quote:
Nee, dat is het niet, het is dat je het nummer, het belangrijkste dus, niet weet.quote:
Ik zit niet op mijn laptop nuquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, het is dat je het nummer, het belangrijkste dus, niet weet.Zelf heb ik een Sapphire AMD Radeon HD 6850.
Jij heb zo'n crappy onboard dingquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit niet op mijn laptop nuik heb volgens mij iets met 67-- nog wat.
Ik heb er een tijdje last van gehad, maar ineens was het ook weer weg. Wel heel vervelend iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:45 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat als je alt-tabt de game uit en dan weer terug gaat dat de mousecursor van Windows dan op de voorgrond blijft?
Hee die heb ik volgens mij ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, het is dat je het nummer, het belangrijkste dus, niet weet.Zelf heb ik een Sapphire AMD Radeon HD 6850.
http://forums.nexusmods.c(...)74-disable-kill-cam/quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:18 schreef Rezania het volgende:
Kan je die killcam ook ergens uitzetten?
Soms bizarre momenten meegemaakt met die kill cam.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:18 schreef Rezania het volgende:
Kan je die killcam ook ergens uitzetten?
Lol Noobs die niet met magie kunnen omgaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:16 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, die stomme killcam verpest mijn lange afstands aanvallen.Die fireball die gewoon boven de grond zat vliegt in ene tegen de grond aan etc.
Leuk verhaal, leuke content. Vampire lord.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lol Noobs die niet met magie kunnen omgaan
Ah dan lag het in ieder geval niet aan mij, ik heb ook een paar keer een killcam verneuker gehadquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef Rezania het volgende:
[..]Killcams die niet met de gameplay om kunnen gaan.
SPOILER: Azura's star questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Dat is ook een hele legitieme reden om het te spelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik zou dawnguard alleen maar spelen omdat er crossbows in zitten.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:36 schreef jogy het volgende:
Maar nu heb je wel een van de beste items in het spelSPOILER: Azura's star questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, echter geen mogelijkheid om black souls erin te doen. Maar wel een nieuwe optie tot companionquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar nu heb je wel een van de beste items in het spel
Wabbajack!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef HyperViper het volgende:
The Black StarSanguine's Rose.
Shrunken Head Staff.
Deze keer niet in ieder geval, kan me er wel wat van herinneren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef HyperViper het volgende:
Hebben jullie de oude orc die wil sterven al gevonden? Respect voor die man.
Man dat weet ik toch niet; het is net weekend geweestquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef HyperViper het volgende:
Hij wil toch sterven voordat hij oud wordt? En ja, al zo vaak, ik word ondertussen een beetje gek van hem.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef HyperViper het volgende:
Yup. Maar ben je al lid van de orc clan dan ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef HyperViper het volgende:
Als straf laten leven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij wil toch sterven voordat hij oud wordt? En ja, al zo vaak, ik word ondertussen een beetje gek van hem.
Nee, zal ik ook niet worden. Mijn character hanteert een racistische houding richting Orcs en Khajiit. Walgelijk volk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Yup. Maar ben je al lid van de orc clan dan ?
Ik ga hem denk ik toch maar kopen ja. Ben toch wel benieuwd, en net zoals de Fallout games kocht ik ook gegeven moment alles.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Leuk verhaal, leuke content. Vampire lord.Gewoon allround badassheid. Mensen die deze DLC niet waarderen verdienen niets minder dan een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |