Yep, dat is 'm. En misschien staat de boel over een maandje nog wel te koopquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:10 schreef Ulx het volgende:
Damn. Je bent net een maandje te vroeg voor mij, financieel-technisch gezien dan.
http://www.peavey.com/pro(...)26nbsp%3BStudio.html
Is dit de versterker? En is de amp bruikbaarin een woonkamer of vliegen de ruiten eruit als je het volume op 1 zet?
.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:16 schreef Ulx het volgende:
op 10 blaas ik paserende goederentreinen van de rails..
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil graag een spiegelreflexcamera kopen. Dus als er al geruild wordt, dan is het daarvoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef lurker69 het volgende:
interesse in ruil? ik heb een ovation 12 string semi.
Bedankt, maar nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil hem wel ruilen tegen een versterker die 2 goederentreinen aan kan.
En de koper heeft zich weer teruggetrokken. Alles weer te koop!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef Man_Made_God het volgende:
Gitaar onder voorbehoud verkocht via ander kanaal. Versterker nog te koop.
ik had 'm incl. koffer bijna verkocht voor ¤450, veel lager lijkt me niet nodigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoever ben je bereid te zakken voor de Gretsch ?
Leeuwardenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:35 schreef Farenji het volgende:
Ik heb wel interesse in de versterker. Waar op te halen / te bezichtigen?
Dat is helaas iets te ver weg voor mij, en per post verzenden van een buizenversterker lijkt me geen goed plan.quote:
Dat lijkt me inderdaad niet ideaal. Jammer!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat is helaas iets te ver weg voor mij, en per post verzenden van een buizenversterker lijkt me geen goed plan.
You bidquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:41 schreef Tchock het volgende:
Holy fuck, wat een geile gitaar. I want.
Heb het geld ergens anders nodig nuquote:
Lijkt me een redelijke prijs jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:40 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ik had 'm incl. koffer bijna verkocht voor ¤450, veel lager lijkt me niet nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |