Ik kijk haast nooit naar PUB.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
PUB is net een auto ongeluk, je wilt er niks mee te maken hebben maar je kan maar niet stoppen met kijken
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
PUB is net een auto ongeluk, je wilt er niks mee te maken hebben maar je kan maar niet stoppen met kijken
Merk ik anders niet zo veel van aangezien je om 6 uur nog wakker bent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
het enige wat ik doe in vakantie's is slapen
Ohhh dan snap ik het. Alvast weltrusten of blijf je nog even?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt kapot. Net terug van een hele vermoeiende, maar hele toffe, vakantie.
ik haal overdag slaap inquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Merk ik anders niet zo veel van aangezien je om 6 uur nog wakker bent.
In.......Tre.........Sant.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt kapot. Net terug van een hele vermoeiende, maar hele toffe, vakantie.
kut voor jequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Als ik op mijn buik lig krijg ik altijd pijn in mijn onderrug
Ik kijk het meeste bij actieve topics en myATquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen die in vaste subfora kijken![]()
Gewoon 'nieuwe topics' en af en toe 'actieve topics'
Same feeling about fingeren here.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ook niet maar af en toe kan ik het niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |