En nu allemaal gezellige mensen leren kennenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De plek waar ik me technisch gezien voor heb geregistreerd
Dacht dat je een stukkie ging varen vandaag?quote:
Heyquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:14 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 12 wat is zoenen hoe moet dat waar vind ik leuke boys :S
Very cool.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat vinden jullie van dit vertaalde tekstje: *steenkolen engels*
Slapen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:18 schreef TWP het volgende:
Als je dood bent kan je wel lekker lang slapen.
Dus je bent uit de kast gekomen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zelf eten gaan halen
Naar bed gaanquote:
Om te lachen ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
die topics daar horen eigenlijk gewoon in onzin
Nooit meer de wekker zetten, heerlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:18 schreef TWP het volgende:
Als je dood bent kan je wel lekker lang slapen.
Ik kan datquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef Snowbells het volgende:
Als het kon, kan ik echt de hele dag in bed liggen. Onder de dekens zo half kwijlend je kussen wurgen
Ik kijk haast nooit naar PUB.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
PUB is net een auto ongeluk, je wilt er niks mee te maken hebben maar je kan maar niet stoppen met kijken
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
PUB is net een auto ongeluk, je wilt er niks mee te maken hebben maar je kan maar niet stoppen met kijken
Merk ik anders niet zo veel van aangezien je om 6 uur nog wakker bent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
het enige wat ik doe in vakantie's is slapen
Ohhh dan snap ik het. Alvast weltrusten of blijf je nog even?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt kapot. Net terug van een hele vermoeiende, maar hele toffe, vakantie.
ik haal overdag slaap inquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Merk ik anders niet zo veel van aangezien je om 6 uur nog wakker bent.
In.......Tre.........Sant.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt kapot. Net terug van een hele vermoeiende, maar hele toffe, vakantie.
kut voor jequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Als ik op mijn buik lig krijg ik altijd pijn in mijn onderrug
Ik kijk het meeste bij actieve topics en myATquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen die in vaste subfora kijken![]()
Gewoon 'nieuwe topics' en af en toe 'actieve topics'
Same feeling about fingeren here.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ook niet maar af en toe kan ik het niet laten
Ik mag dat niet, word wakker gemaakt.quote:
Nog even. Paar muziekjes luisteren en dan het bed in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ohhh dan snap ik het. Alvast weltrusten of blijf je nog even?
Komt omdat je rug zwanger isquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Je vergeet My Active Topics.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen die in vaste subfora kijken![]()
Gewoon 'nieuwe topics' en af en toe 'actieve topics'
Zelf weten hequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:23 schreef Amoeba het volgende:
FL_Freak, ik denk dat ik die meet oversla. Ik sta ook nog op de misschien lijst, maar ik laat het je weten zodra ik weer naar school kan (13 augustus).
Ik vond hem goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
vergelijkingen maken is niet mijn sterkste kant maar je snapt wat ik bedoel
mijn moeder heeft dat opgegevenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik mag dat niet, word wakker gemaakt.
Muziek luisteren voor het slapen gaan-hyves.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Nog even. Paar muziekjes luisteren en dan het bed in.
Dat is vanzelfsprekend.quote:
Mijn moeder komt met een emmer vol waterquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn moeder heeft dat opgegeven
Liever CU2quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:24 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Muziek luisteren voor het slapen gaan-hyves.
best een luie nikkerquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
het enige wat ik doe in vakantie's is slapen
eh okequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Same feeling about fingeren here.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn moeder komt met een emmer vol water
Iemand zoeken die je onderrug masseert.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Heb ik niet, dus moet ik weer anders liggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iemand zoeken die je onderrug masseert.
ach ze mag het zelf schoonmaken alleen is het kut wakker wordenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
U2??? of
CU2?????????????????????????????????????????????//
CU2, jatoch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
U2??? of
CU2?????????????????????????????????????????????//
Geen probleem, je hebt je excuses aangeboden dus hoef ik je nu ook niet te reporten.quote:
is wel belangrijk ja zit je bij een gym?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
daar zijn vakantie's voorik jog wel bijna elke dag
Sorry hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef TWP het volgende:
[..]
CU2, jatoch.
Sowieso mensen die niet weten wat CU2 is.
Waarom zou je dat überhaupt willen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen probleem, je hebt je excuses aangeboden dus hoef ik je nu ook niet te reporten.
ik zou echt zo boos zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ach ze mag het zelf schoonmaken alleen is het kut wakker worden
quote:
nee gewoon buitenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
is wel belangrijk ja zit je bij een gym?
Dat is niet om te lachen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:27 schreef Tropanzia het volgende:
Dimens, ben jij echt een indig0-kindje????![]()
Mooi nummer!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:27 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt willen?
Ik had vroegah ook een CU2 profielquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:28 schreef TWP het volgende:
Oh, wow. Het bataat ook nog.
http://www.cu2.nl/
Sodemieter op!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:28 schreef ChesterPerry het volgende:
Hotel California vind ik niet zoveel aan eigenlijk
Ok doeiquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook weg. Dan ben je van mij af.
Ok, nu is het liefde voor jou. En veel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Overigens Radioheadthe Strokes
the Beatles
HOLLYWOOD UNDEAD
Kornquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Overigens Radioheadthe Strokes
the Beatles
HOLLYWOOD UNDEAD
Jimi Hendrix, Otis Redding, U2, Dire Straits horen in de top 10quote:
Ik wel, zullen wij elkaar aanraken? Tegenpolen enzulks.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
ik luister geen muziek raak mij aan
u raid. maar wie is Oting Redding? Een homo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Jimi Hendrix, Otis Redding, U2, Dire Straits horen in de top 10
Nooit?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
The Killers, La Roux, Linkin Park, Muse, Papa Roach, Panic! At the disco, red hot chili peppers, OneRepublic, White Liesquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Ok, nu is het liefde voor jou. En veel.
Leuk lijstjequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:30 schreef Amoeba het volgende:
Dire Straits.
U2.
Pink Floyd.
Beatles
Supertramp
Mike Oldfield!
Wat moet jij een naar leven lijdenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat moet jij een naar leven lijden
Ik zou daar ook boos om worden.quote:* Ze hebben moeite met absoluut gezag (gezag zonder uitleg of keuze).
Oh. Ik dacht al. Zijn er mensen die geen muziek luisteren?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee alleen op dit moment niet
Gezeur die plaat. Sitti'n dit, Sitti'n dat.quote:
Persoonlijk vind ik dit een wat niet-beatles nummer. Duidelijk een John Lennon nummer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef Snowbells het volgende:
Yesterdayyy all my troubles seemed so far away
Ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die minder dan 2000 nummers op hun computer hebben staan
wanstaltig nummer hoor korn en ramstein enzoquote:
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Niet slecht zeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
The Killers, La Roux, Linkin Park, Muse, Papa Roach, Panic! At the disco, red hot chili peppers, OneRepublic, White Lies
ik kan me het niet voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht al. Zijn er mensen die geen muziek luisteren?
En dan bepaal jij het hele verleden zo maar even.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een wat niet-beatles nummer. Duidelijk een John Lennon nummer.
Stoer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Ongeveer 25000. Maar sinds een paar maanden ben ik meer van de Spotify.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Onze lobbi is over.quote:
Ik ook niet. Ik ken ook niemand die geen muziek luistert.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kan me het niet voorstellen eigenlijk
Het nummer zou beter passen op een solo LP van John Lennon, vind ik dan. Nummers als She Loves Me, of Ticket To Ride. Dat is Beatles!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En dan bepaal jij het hele verleden zo maar even.
+1 0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
En nu opgesodemietert naar R&P voordat het uit de hand loopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:33 schreef krullenbolletje het volgende:
ik kan me eigenlijk best vinden in die indigo kinderen kenmerken
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
+1 020000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je indigokind of zo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En nu opgesodemietert naar R&P voordat het uit de hand loopt.
Dat weet ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben ik geen indigokind.
Desktop????quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
Op mn desktop staan er ook 7000 ofzo
Tja, sommige liedjes zijn er niet in Spotify. Vooral de oude, the Eagles enzeauquote:
ga dood een minderquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:37 schreef Oerbeer het volgende:
Nederland telt 16.744.631 inwoners op zondag 5 augustus 2012 01:36:31
Kolere.
Onzin alleen hier in NL worden clowns als rappers neergezet daardoor du stereotype gedacht van ontwetende nikkertjesquote:
Die laatste 1?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:37 schreef Oerbeer het volgende:
Nederland telt 16.744.631 inwoners op zondag 5 augustus 2012 01:36:31
Kolere.
Ik een 12 op de rooie-bieten-meter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik scoor een 19 op de aspergermeter.
Heb je net die test gedaan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:37 schreef krullenbolletje het volgende:
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
http://www.indigokinderen.nl/testen/nieuwetijdskind-test.php
![]()
![]()
Was dat geen uitermate vervelende user, als ik het me goed herinner?quote:
he lekkertje, heb je gemist, wanneer meeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
zsmquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
he lekkertje, heb je gemist, wanneer meeten?
Die moet ik nog doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:39 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik een 12 op de rooie-bieten-meter.
Amoeba is een kneus; tevens een vogel in algemene kennis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:39 schreef wietparkiet het volgende:
wat is oerbeer en wat is amoeba ik raak in de war
Die met die slak van Spongebob. Wel een goede user was dat, in de UDOWU tijd tenminste.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Was dat geen uitermate vervelende user, als ik het me goed herinner?
Met die blauwe pop in z'n UI?
alsof 20 vragen representatief zijnquote:
Haten op amoebaquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Amoeba is een kneus; tevens een vogel in algemene kennis.
Oerbeer is ook een dier in algemene kennis, maar is een moderator, een hele goede zelfs.
*slijm slijm*
Geen idee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:39 schreef wietparkiet het volgende:
wat is oerbeer en wat is amoeba ik raak in de war
Snow is een twijfelgeval oh jee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:41 schreef Snowbells het volgende:
Op basis van je score kunnen we (nog) niet concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Het is misschien een beetje een twijfelgeval.
Ze willen gewoon dat iedereen autist is
Oh, kan me die naam nog wel herinneren, en ook dat die door udowo werd uitgekotst (ironisch genoeg) kan me de slak niet meer herinneren. Alleen een cookie monster.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Die met die slak van Spongebob. Wel een goede user was dat, in de UDOWU tijd tenminste.
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:41 schreef Snowbells het volgende:
Op basis van je score kunnen we (nog) niet concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Het is misschien een beetje een twijfelgeval.
Ze willen gewoon dat iedereen autist is
tuurlijk niet, maar het was geen moeite dus waarom nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsof 20 vragen representatief zijn
Zó on-spiritueelquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:41 schreef ChesterPerry het volgende:
wat is een nieuwetijdskind in godsnaam?
Toen was ik waarschijnlijk al weg. Ben een hele tijd niet echt actief meer geweest hier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Oh, kan me die naam nog wel herinneren, en ook dat die door udowo werd uitgekotst (ironisch genoeg) kan me de slak niet meer herinneren. Alleen een cookie monster.
Zou gek zijn want de mijne heb je niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet zeggen. Die heb je niet van mij weet je nog?
3d sex villa 2?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:43 schreef Snowbells het volgende:
Mijn buurjongen speelt weer eens games hoor_
Ga hem neuken danquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:43 schreef Snowbells het volgende:
Vertel vertel!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:43 schreef Snowbells het volgende:
Playboy the Mansionquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |