SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Dankje. Dat vind ik zeer vooruitstrevend van je. Vroom.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:14 schreef nietzman het volgende:
Je bent zoals de heer je gemaakt heeft hoor Renę!
brengen alleen maar ellende jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Goddank heb ik nooit een chick gedaan
Ik ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Goddank heb ik nooit een chick gedaan
Primaquote:
Ik ga ook werken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima! Gezellig. Morgen nog wat dingen voor werk doen en ff chillen
200% uitbetaald krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
op zondag werken
waar is je zelfrespect?
Kom je dan hier wonen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook werken.Kan niet wachten op dinsdagavond.
Moest ff wat afmakenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
op zondag werken
waar is je zelfrespect?
Ja, m'n huisgenootje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk![]()
![]()
.
Heb je al vrienden gemaakt?
kies dan gewoon een paar tweedehands feestdagen uit die je wel kan missen als je het voor het geld doetquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
200% uitbetaald krijgen.alles kost geld tegenwoordig.
Ow. Heb je hem al uitgenodigd voor een theetje en een bloemetje brengen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, m'n huisgenootje.
Verder heb ik hier en daar nog wel vrienden zitten.
En jij en Pat natuurlijk.
Komt nog wel.
Heb ookal Hemelvaart, koninginnedag, bevrijdingsdag enzulks gemist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kies dan gewoon een paar tweedehands feestdagen uit die je wel kan missen als je het voor het geld doet
Wie is hem?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Heb je hem al uitgenodigd voor een theetje en een bloemetje brengen?
alleen bevrijdingsdag zegt me wat ivm festivals maar de rest boeit me echt nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ookal Hemelvaart, koninginnedag, bevrijdingsdag enzulks gemist.
Dus ik doe wel m'n best om het te beperken, maarja pat hè.quote:
Duitsers zeggen ook altijd dat het vroeger veel erger was als ze weer eens een Jood doodschieten.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:28 schreef joppie_saus het volgende:
Ik geloof dat er maar een Groningen-topic moet komen voor de niet-homo's... Het kan ook werkelijk nergens anders over gaan...
Nou, d'r posten hier 4 homo's. Eng he? Straks wordt je er zelf ook nog eenquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:28 schreef joppie_saus het volgende:
Ik geloof dat er maar een Groningen-topic moet komen voor de niet-homo's... Het kan ook werkelijk nergens anders over gaan...
Het gaat er toch niet om dat jullie iets posten, maar meer dat gekleffebef.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, d'r posten hier 4 homo's. Eng he? Straks wordt je er zelf ook nog een
Nou, viel gister anders best mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat jullie iets posten, maar meer dat gekleffebef.
Gewoon helemaal niet doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, viel gister anders best mee.
Als jij nou...quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef nietzman het volgende:
As't nou gewoon vier geile lesbiennes waren die eens van de andere kant wouden snoepen was 't wat anders geweest.
Wie zegt dat ik gekleffebef niet leuk vind? Gewoon niet in dit topic, that's all. Dat doe je maar ergens anders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind voetbal niet leuk. Ik vraag toch ook niet of het daar niet over kan gaan?
Ook nog waarschijnlijk..quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef nietzman het volgende:
As't nou gewoon vier geile lesbiennes waren die eens van de andere kant wouden snoepen was 't wat anders geweest.
Ik heb het ook niet over jou.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik gekleffebef niet leuk vind? Gewoon niet in dit topic, that's all. Dat doe je maar ergens anders.
Primaquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Jullie zoeken het maar lekker uit, of niet.
Fixed en +1quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Gewoon niet in dit topic, that's all. Dat doe je maar ergens anders.
Of andersom, moeten ze maar een gay-topic maken,quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:28 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, 2 races voor het einde. Zijn geen beelden vanquote:
Faalquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, 2 races voor het einde. Zijn geen beelden van
Ga je een pakket doen of gewoon losse lessen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Haha ik ben ook van plan volgende maand te beginnen! Wordt Oosterpoort denk ik.
Hm ja, dan heb je dus in totaal 25 lessen. Voor die prijs is het wel chill, maar ik vraag me af of ik het wel in 25 lessen red.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:00 schreef ShiningStar het volgende:
Denk dat ik eerst die 5 lessen voor 100 euro neem en daarna dat pakket!
aahh goede auto ik zelf ben audi bestuurder, wat voor een bmw heb jij?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Rickazio het volgende:
Ik was echt 2k kwijt ofzomeer reed gelukkig wel in een BMW
Had het over m'n lesauto, was een BMW 318quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
aahh goede auto ik zelf ben audi bestuurder, wat voor een bmw heb jij?
Ja dat is zo man, en Groningen is ook nog wel compact genoeg om alles op de fiets te bereiken, en idd dure vergunningen als je een auto in de binnenstad moet zetten, en als je gewoon af en toe in je vader ze audi rijd blijft het ook gewoon leuk, want als je het voor woonwerk verkeer gebruikt, word het snel gewoon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Had het over m'n lesauto, was een BMW 318
Ik heb zelf geen auto, onnodige kostenpost, woon in het centrum van de stad
kan gratis gebruikmaken van het OV en ben niet te beroemd om te fietsen.
Als ik bij m'n ouders ben pak ik altijd wel even de Audi A3 van m'n vader
36 lessen van 60 minuten, theorie 1 keer geslaagd, en praktijk gelukkig ook, anders word het echt een dure zaak als je steeds zakt.. en weer lessen+examen kosten moet betalen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hoeveel lessen hebben jullie gehad? Ik lees namelijk overal dat het gemiddelde rond de 35 ligt maar iedereen die ik vraag zit rond 20 a 25 lessen.
Iedereen lult omdat iedereen beter wil zijn dan het gemiddeldequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hoeveel lessen hebben jullie gehad? Ik lees namelijk overal dat het gemiddelde rond de 35 ligt maar iedereen die ik vraag zit rond 20 a 25 lessen.
Ik geloof best dat mensen daarover lullen maar al m'n vriendinnen zullen heus niet daarover liegenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Iedereen lult omdat iedereen beter wil zijn dan het gemiddeldeIk had 32 uur geloof ik. Theorie en praktijk in één keer, bij Oosterpoort
Ik had gewoon dat rijles pakket en toen nog 5 losse lessen er bij ofzo.
Wil je niet weten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Zulke mensen moet je niet eens een rijbewijs gevenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je niet weten.
Veel moeite gehad, overgestapt op automaat, 2x gezakt voor praktijk.
Ik had ook blokuren. Veel beter want je leert veel meer tijdens 'één' les.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:48 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Het hangt ook af van de duur van je les. Je kan een les hebben van een uur, wat in de praktijk 3 kwartier is, of een les van 2 uur. Ik heb lessen van 2 uur gehad en dat is me goed bevallen, maar daardoor heb ik minder "lessen" gehad dan anderen, maar waarschijnlijk evenveel uren of misschien zelfs iets meer.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:08 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zulke mensen moet je niet eens een rijbewijs gevenOnvoorstelbaar.
Ging om 20 a 25 lessen van 50 of 60 minuten per keer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:48 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Het hangt ook af van de duur van je les. Je kan een les hebben van een uur, wat in de praktijk 3 kwartier is, of een les van 2 uur. Ik heb lessen van 2 uur gehad en dat is me goed bevallen, maar daardoor heb ik minder "lessen" gehad dan anderen, maar waarschijnlijk evenveel uren of misschien zelfs iets meer.
Dat lijkt me een heel goed plan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:11 schreef Renesite het volgende:
Nou, laten e het hier dan maar over Groningen hebben, meeten de jongetjes elkander in een ander topic? Hebben we dat weer gehad.
Kom Etsu ook elders tegen, immers
Oh, dan heb ik er wel meer gehad. Waar het uiteindelijk om gaat (vind ik) is vertrouwen. Omdat ik meer uren heb gemaakt met een instructeur naast mij heb ik meer verschillende situaties meegemaakt en meer kilometers gemaakt. Dit leidt er toe dat ik nu met meer vertrouwen en rust achter het stuur zit en in anderhalf jaar tijd nog geen penibele situaties heb gehad. Dus liever een les meer en "gewoon" je rijexamen halen, dan alleen maar op je budget letten en hopen dat je je examen haalt (met misschien een gelukje).quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ging om 20 a 25 lessen van 50 of 60 minuten per keer.
Had je wat?!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:10 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ik hou me maar stil, Shining moet immers nog
Amper.quote:
Ja, maar het is altijd stoer om 'morgen' te zeggen als het dat niet meer is. Dan ziet iedereen dat je vet lang hebt geslapen/een goede avond ervoor gehad hebt.quote:
Toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dan nog een mooi tijdstip om op te staan
nee hoor, ik heb een soort slaapangst en kan pas tegen een uur of 7-8 slapen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar het is altijd stoer om 'morgen' te zeggen als het dat niet meer is. Dan ziet iedereen dat je vet lang hebt geslapen/een goede avond ervoor gehad hebt.
[..]
Toch?
slaapangst.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb een soort slaapangst en kan pas tegen een uur of 7-8 slapen.
heeft niks met stappen of goede avond te maken, zou juist willen dat ik een keer op tijd kan slapen
aaah. Het is jóuw kind! Ik dacht 'een auto vol kinderen' anders was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat snap je niet dan?
heb een slecht hart, ben er vorig jaar bijna in blijven hangen en woon in oosterpark.
heb een kind, helemaal zonder afwijking alleen moeke is enigszins afwijkend.
en ik ben tegenwoordig mooi werkloos
ja, eerder kon ik nog hele dagen werken en actief zijn, dat zit er voorlopig nog niet inquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
aaah. Het is jóuw kind! Ik dacht 'een auto vol kinderen' anders was.
Want eerder postte je nog huizen voor in Emmeloord of zo?!
Een keer, andere kant van het diep.quote:
Nee okee..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, eerder kon ik nog hele dagen werken en actief zijn, dat zit er voorlopig nog niet in
heb de eerste 3 maanden van dit jaar bijna alleen maar vol medicijnen op bed gelegen, gaat laatste tijd gelukkig al beter en ik kan m'n oude leventje langzaam weer oppakken.
wat je met "een auto vol kinderen" bedoeld snap ik niet, zoveel heb ik er niet naar mijn weten
Kssssst don't start againquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:30 schreef Etsu het volgende:
Wij mogen van dit topic geen een homo-topic van maken, dan wil ik ook niet dat jullie een hetero-topic van maken.
wat bedoel je nou met die auto vol kinderen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een keer, andere kant van het diep.
[..]
Nee okee..
Doen we. Met 51% met mannenliefde en 49% met vrouwenliefde.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Laten we er een bi-topic van maken
50/50 vuile flikker, eerlijk delenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doen we. Met 51% met mannenliefde en 49% met vrouwenliefde.
Zoiets zei je laatst. Heb ik onthouden. nvm.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat bedoel je nou met die auto vol kinderen?
heb wel een neefje enzo maar voor zover ik weet loopt er maar 1 kleine GT rond hoor
zal ongetwijfeld wel eens een auto vol kinderen hebben, maar dat zijn niet mijn kinderen gelukkigquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoiets zei je laatst. Heb ik onthouden. nvm.
heel vaakquote:
weet niet precies hoevaak, maar ik heb nog wel eens de neiging een poosje te verdwijnenquote:
ga met rene samenwonenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goedkoop thuis, school is goed te doen vanaf hier. No problemo.
Rene wil graag tzt een huisje kopen of ergens wonen zodra ik een vast contract hebquote:
valt mee, zit vaak in onderhuur enzo.quote:
Nee, zie zijn uitlegquote:
Oh, ik had die post gemist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, zie zijn uitleg
Tevens heb ik mijn werk hier thuis... als ik opmezelf ben wil ik niet alleen van stufi moeten leven, of van zijn geld.
In grunn?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rene wil graag tzt een huisje kopen of ergens wonen zodra ik een vast contract heb
Nee. Denk het niet. Althans... mijn werk is ruim een half uur verderop.quote:
nounou, dat is verquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Denk het niet. Althans... mijn werk is ruim een half uur verderop.
Waar dan welquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Denk het niet. Althans... mijn werk is ruim een half uur verderop.
Als het kan en het is vast ga ik liever daar wonen, eigenlijk. Vreemd he?quote:
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Richting Zuid-Drenthe... Overijssel.
Jij begint met je studententijd. ik heb het er al reeds op zitten he.quote:
waarom, is toch juist chill om voor/na je werk ff wat tijd voor jezelf te hebben in de auto?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het kan en het is vast ga ik liever daar wonen, eigenlijk. Vreemd he?
Da's waar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij begint met je studententijd. ik heb het er al reeds op zitten he.
Op zich wel. Maar het betekend ruim 60 heen en terug. Nu ga ik gas rijden en wordt het geen dure aangelegenheid meer - maar je snapt waar ik heen wilquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waarom, is toch juist chill om voor/na je werk ff wat tijd voor jezelf te hebben in de auto?
vind ik altijd wel relaxed, halfuurtje rijden
Het ligt er net een beetje aan hoe en waar je wilt zitten. Waar leg je je richtlijnen en zo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb een aantal leuke gezien hoor, waarvan ik dacht: wauw, zo goedkoop voor zoiets.
dat dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar het betekend ruim 60 heen en terug. Nu ga ik gas rijden en wordt het geen dure aangelegenheid meer - maar je snapt waar ik heen wil!
Daarnaast zie ik op zich wel voordelen aan wat meer naar het zuiden wonen.
Aan de andere kant is Groningen wel Groningen...
eeehm, neequote:
http://www.funda.nl/koop/(...)-nieuwe-kerkhof-4-a/quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het ligt er net een beetje aan hoe en waar je wilt zitten. Waar leg je je richtlijnen en zo.
Mag ik me als hetero nou niet bepaald aangesproken voelen door dat plaatje..?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:30 schreef Etsu het volgende:
Wij mogen van dit topic geen een homo-topic van maken, dan wil ik ook niet dat jullie een hetero-topic van maken.
Da's echt kleinquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)-nieuwe-kerkhof-4-a/
Dit zag ik laatst, vind ik echt een hele mooie ruimte en mooi gelegen voor 162,5k.Maarja, dat ben ik.
Sure.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mag ik me als hetero nou niet bepaald aangesproken voelen door dat plaatje..?
goedkope flatjes en gewoon een wereldstad.quote:
Doe alsjeblieft niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat dus.
groningen is gewoon heel chill om te wonen, ik zou dat niet graag inruilen met het risico op een kutplek terecht te komen
hoewel ik wel *ooit* een flatje in rotterdam wil kopen
dus jij vind 170k voor een 1 persoonshuisje (en dan ook echt een huisJE) goedkoop?quote:
Gelet op de staat van het huis en de ligging vind ik het meevallen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dus jij vind 170k voor een 1 persoonshuisje (en dan ook echt een huisJE) goedkoop?
dan zou ik die 170k liever in een huis steken waar je ook graag bent als je wat ouder bent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelet op de staat van het huis en de ligging vind ik het meevallen.
Opzich ook wel leuk, maar heb liever gewoon een plat dak en alles op 1 verdieping.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-41/omschrijving/
Liever dat voor hetzelfde geld!
Schipperswoninkjes
als ik me niet vergis koop je voor dat geld gewoon een 5 kamerwoning in vinkhuizen hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-41/omschrijving/
Liever dat voor hetzelfde geld!
Schipperswoninkjes
Tja, voor een student is het een stukje hemel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan zou ik die 170k liever in een huis steken waar je ook graag bent als je wat ouder bent.
lijkt nu mss wel een leuk huisje, maar na 5 jaar in een bezemkast gewoond te hebben weet je niet hoe snel je dat hok weg moet doen dan hoor
Jij hebt best een leuk huisje in de stadquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, voor een student is het een stukje hemel.
Ohja, dat stond ookal op FB.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij hebt best een leuk huisje in de stad
maar een studie duurt maar 4-6 jaar, daarna wil je echt niet meer daarin zitten hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, voor een student is het een stukje hemel.
Ja maar ik hoef geen gezin en zo. jij moet aan je kindje denken, ik aan mijzelf en partnerquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als ik me niet vergis koop je voor dat geld gewoon een 5 kamerwoning in vinkhuizen hoor.
toen wij daar woonden wilde de woningbouw paar van die huizen verkopen en vroegen er toen denk ik 180k voor ofzo.
maar kan zijn dat dat nog guldens waren
Dan wil je mijn kamer/huisje niet zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar een studie duurt maar 4-6 jaar, daarna wil je echt niet meer daarin zitten hoor
als je nu iemand van in de 40 met een goede baan vraagt hoe ie het vond om in een studentenkamer te wonen tijdens z'n studie zal je ook horen "dat nooit meer!"
studenten hebben gewoon niet zulke hoge eisen
dat wel, maar zou je niet lekker ruim willen wonen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef geen gezin en zo. jij moet aan je kindje denken, ik aan mijzelf en partner
ik heb ook wel in bezemkasten gezeten, 9M² ofzo en dan hoor je de muizen door de vloeren en muren lopen enzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wil je mijn kamer/huisje niet zien.
M'n kamer is in verre van dat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb ook wel in bezemkasten gezeten, 9M² ofzo en dan hoor je de muizen door de vloeren en muren lopen enzo.
als je jong bent is dat prima, maar daar wil je na je studie echt geen bezoek in ontvangen
sommige studenten hebben altijd mazzelquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n kamer is in verre van dat.Je kan het amper een studentenkamer noemen.
Nee... liever gewoon een toffe plek met zo'n hele grote eettafel waar je dan lekker aan kan werkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat wel, maar zou je niet lekker ruim willen wonen?
beide een eigen werkkamer/kantoortje, lekkere tuin en weet ik het wat.
kind of niet, dat vind ik wel beter klinken dan zo'n schipperswoninkje
hoewel die ook wel erg leuk zijn ja
In betere tijden waren het belegginsobjecten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
gewoon stufi en kutbaantjes geloof ik.
of ben jij zo'n figuur met rijke ouders?
ken ook zo'n gozer en z'n vader koopt gewoon ff een enorm appartement in het centrum voor hem "voor tijdens z'n studie"
Zo ken ik ook wel een paar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
gewoon stufi en kutbaantjes geloof ik.
of ben jij zo'n figuur met rijke ouders?
ken ook zo'n gozer en z'n vader koopt gewoon ff een enorm appartement in het centrum voor hem "voor tijdens z'n studie"
neuh, die vent is gewoon veel te rijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
In betere tijden waren het belegginsobjecten.
heeft ook wel wat jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee... liever gewoon een toffe plek met zo'n hele grote eettafel waar je dan lekker aan kan werken
Wil wel een courante plekquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
heeft ook wel wat ja
maar dan zou ik liever ruim wonen denk ik, ook met het oog op verkoop als je gaat verhuizen
boeit me ook helemaal niet hoor, we zijn geen vrienden dat ik allen van je hoef te wetenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo ken ik ook wel een paar.
Maar nee, geen rijke ouders. Hoe en wat is heel ingewikkeld en persoonlijk, dus dat plemp ik liever niet hier.
wat me ook wel wat lijkt is om gewoon te huren en dan gewoon een recreatiewoningkje te kopen.quote:
lijkt me niet, we kennen elkaars naam niet eensquote:
Etsu is de naam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
lijkt me niet, we kennen elkaars naam niet eens
GrunnigsTrots, aangenaamquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik laat alles en iedereen smelten met 1 glimlach
okeequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vroeger was ik wel zo, altijd de mooiboy spelen enzo
maar toen was ik nog hetero
Hebben geen ijzerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
of gewoon plakje kaas ertussen en in het ijzer stoppen?
sportkantine-tosti
waarom een touring?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wil een huis aan het Paterswoldsemeer of Zuidlaardermeer met de tuin aan het water. BMW 330d Touring op de oprit een boot aan de steiger in het water. Dat is leven.
Vergeet een vliegveld met een helikopter én een vliegtuig niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wil een huis aan het Paterswoldsemeer of Zuidlaardermeer met de tuin aan het water. BMW 330d Touring op de oprit een boot aan de steiger in het water. Dat is leven.
In plaats van dat je een screenshot maakt/opslaat, deze uploadt en hier post, had je ook gewoon dit kunnen doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef Etsu het volgende:
http://i46.tinypic.com/21npsvr.jpg
Ik wil op Heemstede wonen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In plaats van dat je een screenshot maakt/opslaat, deze uploadt en hier post, had je ook gewoon dit kunnen doen
Gewoon op Google Maps zoeken wat je wilt, dan links/linksboven het plaatje staat zo'n kettinkje. Daar op klikken et voila.quote:
Kroketquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
straks maar ff wat patat met een kroketje maken
yupquote:
Dan doe je de kroket (en jezelf) tekortquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heb alleen geen friteuse dus is beetje lastig om die dingen goed gebakken te krijgen in de pan
hoezo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan doe je de kroket (en jezelf) tekort
Ohja, dat bestaat natuurlijk ook nogquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hoezo?
gewoon oldskool in een pan vol olie
Dit eilandje valt onder de gemeente groningen, en toepasselijke naam voor je wellicht? linkquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef Etsu het volgende:
http://i46.tinypic.com/21npsvr.jpg
Ik wil op Heemstede wonen.
OMG.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit eilandje valt onder de gemeente groningen, en toepasselijke naam voor je wellicht? link
Sedans trekken mij niet zo...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waarom een touring?
beter gewoon sedan en er een station bij toch?
was dat nou? mercedes of lexus ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Sedans trekken mij niet zo...
Deze mag overigens ook wel op de oprit staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga even op de fiets langs de snackbar!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heb alleen geen friteuse dus is beetje lastig om die dingen goed gebakken te krijgen in de pan
Mercedes Benz C250 Estatequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
was dat nou? mercedes of lexus ofzo?
ik heb altijd of een sedan of en station, je moet wel beetje de ruimte hebben
waarom zit dat fietsen jou zo dwars?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga even op de fiets langs de snackbar!
stuk of 31quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
was je nog veel kwijt ookquote:
wtfquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Slapen, daarna m'n 42-urige werkweek tegemoet zien.
Waar werk je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Slapen, daarna m'n 42-urige werkweek tegemoet zien.
mja, die velgjes zijn drie keer niksquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Sedans trekken mij niet zo...
Deze mag overigens ook wel op de oprit staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
precies wat ik dachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, die velgjes zijn drie keer niks
mja, op zich prima karretje, maar dan wel in een andere kleur en met betere velgen. Anders is het net een pauperbakquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
precies wat ik dacht
en ik vind wit ook niet mooi.
als je een turk of een kamper bent jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, op zich prima karretje, maar dan wel in een andere kleur en met betere velgen. Anders is het net een pauperbak
Wat maakt de prijs nou weer uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat die velgen meer kosten dan die 207 van jou, Etsu. Niet dat ze daarmee mooier worden maar toch. BBS Le Mans
Deze maar doen dan:
[ afbeelding ]
kan prima, mits je de juiste kleurstelling kiest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als je een turk of een kamper bent ja
zijn prima taxi's en directieauto's enzo maar om er nou eentje op je oprit neer te zetten
beter dan die mercedes jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat die velgen meer kosten dan die 207 van jou, Etsu. Niet dat ze daarmee mooier worden maar toch. BBS Le Mans
Deze maar doen dan:
[ afbeelding ]
dan gewoon subaru impreza als je snel wil gaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:59 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens, als je echt een beest op wielen wilt:
[ afbeelding ]
Skoda Superb 3.2 V6 FSI 4x4 DSG Laurin & Klement Edition. Lijkt op een standaard gezinsbak, maar doet alleen 0-100 in 7 seconden en is begrenst op 250km/h. Dát is leuk op vakantie gaan.
lijnen van die bak zijn niet mooiquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:59 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens, als je echt een beest op wielen wilt:
[ afbeelding ]
Skoda Superb 3.2 V6 FSI 4x4 DSG Laurin & Klement Edition. Lijkt op een standaard gezinsbak, maar doet alleen 0-100 in 7 seconden en is begrenst op 250km/h. Dát is leuk op vakantie gaan.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef joppie_saus het volgende:
Impreza's zijn te opvallend met die belachelijke taartscheppen achterop.
Dat soort velgen zou ik alleen willen als er een soort van marmer-patroon op de rest van de auto geschilderd was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat die velgen meer kosten dan die 207 van jou, Etsu. Niet dat ze daarmee mooier worden maar toch.
Dat valt wel mee. Als je later een baan hebt, zul je fulltime ook 40 u p/w werken, dus ach..quote:
SNT (callcenter) en de Gamma. In de zomer 2 baantjes, vanaf eind augustus ben ik weer weg bij de Gamma (thank God!)quote:
Ga je heen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:38 schreef ShiningStar het volgende:
Nog één weekje werken en dan lekker op vakantie!
8quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |