Kan ook leuke momenten opleveren. Een keertje zwaar aangeschoten bij iemand op de grond gelegen van het lachen en kon maar niet opstaan van de slappe lachquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nogal motorisch gestoord en met een klein beetje alcohol is het al niet meer controleerbaar
Zeg, kap eens jij!quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou Barb het ervaren als 'ie dat door z'n neus proest?
Na de cola moet je toch een volgende uitdaging hebben?quote:
Ja, mijn werkplek verlaten en op het terras/strand gaan zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na de cola moet je toch een volgende uitdaging hebben?
Motorisch gestoord dronken seksenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen.
Mensen gunnen het me niet dat ik zoveel drink dat ik er een kater van zou kunnen krijgen, omdat drank direct op mijn motoriek slaat en niemand me meer wat geeft als ik niet meer langs een tafel kan lopen zonder alles eraf te vegen. Maar verder voelde ik me niet eens zo dronken.
Deze man weet!quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Motorisch gestoord dronken seksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik me daarbij voor moet stellenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Schat, dat is m'n navelquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me daarbij voor moet stellen
Godsodenondeverdommejuquote:
Liever niet zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je naar de meet komen, kan Loka het voor doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dan om het goed te maken.
Godver WT, ik probeer af te vallen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja nu heb ik hongerquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit toch sla in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godver WT, ik probeer af te vallen.
Nehquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de ilm?quote:
Een goed excuus om hem 'per ongeluk' in haar kont te stoppen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:29 schreef Barbusse het volgende:
Liever dit momenteel:quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |