SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Ja hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Hallo is dit een gathering van anonymous?
Stomme functie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij altijd de lapo bijna en anders wel door slotje heen.
* LompeHork meldquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Hallo is dit een gathering van anonymous?
Hoi LH, doe je nog aan Diablo?quote:
Ik zie mezelf altijd als ik tv kijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn er ook nog leuke lieve schattige dingen op tv te zien?
jouw tv is kaduukquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf altijd als ik tv kijk.
't zelfde, speel 't niet meer sinds 1 maand nadat hij uitkwamquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weinig, vind het sinds die real-money-auctionhall nogal kut.
Ach, staat hier nog wel op de PC, maar ik denk niet dat ik er nog veel gebruik van ga mkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
't zelfde, speel 't niet meer sinds 1 maand nadat hij uitkwamHeb het er al afgeflikkert
Zeker, had toch zeker wel game of the year kunnen worden als ze niet die achterlijke RMAH hadden erin gezetquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, staat hier nog wel op de PC, maar ik denk niet dat ik er nog veel gebruik van ga mkenwat hebben ze dat lopen verkloten zeg, eeuwig zonde!
Zeker! Hoewel ik denk dat het nog wel een runner-up isquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeker, had toch zeker wel game of the year kunnen worden als ze niet die achterlijke RMAH hadden erin gezetEn ook wat meer met skills / attributes hadden gedaan.
Doe je nog wat andere spellen dan?
Mijn onderdaanquote:
Zeker zeker, hoe staan de zaken daar?quote:
Path of Exile zal je misschien ook wel leuk vindenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker! Hoewel ik denk dat het nog wel een runner-up is
Ik speel op het moment Total War Shogun 2 en War of the North, vooral van de eerste kan ik immens genieten, pure strategie
Path of Exile is online toch? Niet echt mijn ding, vind ik vaak na een paar weken niet meer tofquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Path of Exile zal je misschien ook wel leuk vinden
Ben onlangs weer geprobeerd Rome TW te gaan spelen, eerste keer dat ik het probeerde ging het niet zo lekker maar nu toch leuker geworden
Gewoon net als Diablo, behalve in de steden / hubs kom je niemand tegen tenzij hij in je party zit. Heb de beta even gespeeld, vind het zelf vele malen leuker dan Diablo 3 alleen moet je er wel even inkomen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Path of Exile is online toch? Niet echt mijn ding, vind ik vaak na een paar weken niet meer tof
Rome TWbriljante game sowieso, maar voor mij niet tactisch genoeg meer, TWS2 kan ik op het moment echt m'n lol uithalen!
Dit kan ik bevestigen.quote:
Ah dat is netjes, zal eens kijken danquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon net als Diablo, behalve in de steden / hubs kom je niemand tegen tenzij hij in je party zit. Heb de beta even gespeeld, vind het zelf vele malen leuker dan Diablo 3 alleen moet je er wel even inkomen.
Op dit moment nog in de gesloten betaquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah dat is netjes, zal eens kijken dan
Meh, probleem is bij mij dat ik tijd vrij moet maken om te gaan gamenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op dit moment nog in de gesloten betaMaar als je 'm pre-ordered krijg je ook toegang in de beta en er zijn zo nu en dan weekenden om te spelen
Ah dat is wel jammer, heb nu zat tijd om te gamen alleen doe ik het niet zo heel vaakquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, probleem is bij mij dat ik tijd vrij moet maken om te gaan gamenik hossel wel even van iemand een beta, heb nog wel wat vrienden die hem vast wel hebben ge-preordered
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:49 schreef Beach het volgende:
[..]
hey ik maak je jaloers werkt het al???
quote:
Waar zijn je ouders en broertjeszusjequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nog steeds alleen thuis![]()
men ik kan dit niet handelen
Genieten toch geen ouders en zusjequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nog steeds alleen thuis![]()
men ik kan dit niet handelen
jij nietquote:
gewoon even h0j zeggen, ik hou van je lekker dingquote:
je poste te snel jij weeabooquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon even h0j zeggen, ik hou van je lekker ding
op wie cheat ik?quote:
oh sorry cosmo cosmo en cosmoquote:
ik ben cosmoquote:
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:02 schreef leeell het volgende:
Cosmo wil mijn penis, niet doorvertellen
quote:
kusquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou ik lig in mn bed, trust0n
Als ik morgen niks gepost heb ben ik in mn slaap vermoord ok gr
Bedankt voor de steun alles
je ben geen 12 meer , gekquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou ik lig in mn bed, trust0n
Als ik morgen niks gepost heb ben ik in mn slaap vermoord ok gr
Bedankt voor de steun alles
dat is toch raar man, jeetje.quote:
ik zeg niks, ik bewaar de vrede allesquote:
Terwijl je zelf 3x zo klein bent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:49 schreef JanPiraat het volgende:
Ik had gisternacht iemand van 2 meter op mn rug gedragen
quote:
Waren de regenjasjes nodig?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het ging goed.vanavond zie ik haar weer g.
Gewoon van de trap af duwen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze de waarheid sprak anders ben ik over 9 maanden papa.
Dat is ook metm ijn moeder gebeurd toen ze zwanger was van mij, helaas werd de zwangerschap niet afgebroken en heb ik slechts een hersenbeschadiging eraan overgehouden.quote:
Alles valt nu op zijn plaats.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is ook metm ijn moeder gebeurd toen ze zwanger was van mij, helaas werd de zwangerschap niet afgebroken en heb ik slechts een hersenbeschadiging eraan overgehouden.
ditquote:
Dat is Beatrix met haar steekpenningen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef Beach het volgende:
Ook wie de echte boosdoener is in het conflict in Syrië???
Steken die penningen zo hard dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat is Beatrix met haar steekpenningen.
Leuk toch, zeeslagje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:01 schreef leeell het volgende:
slechtste film dit jaar tot nu toe : battleship
Sowieso Rihannaquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:01 schreef leeell het volgende:
slechtste film dit jaar tot nu toe : battleship
Vriendelijke groet terugquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef HappyBob het volgende:
Even een zeer vriendelijke groet van mij
Vind ik een nutteloze wedstrijd plus dat mijn gehate Ajax en PSV spelenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef JanPiraat het volgende:
Beach g, vanavond Johan cruijf schaalYalla Ajax
Download dan een echte game, of kijk een leuke serie.quote:
Oblivion al gedaan, ken atm geen leuke series.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Download dan een echte game, of kijk een leuke serie.
Nee niet eens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar 'Awkward' hebt aangeraden
Ik hoop dat Toivonen een gebroken been krijgt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze lopen nu pas het veld op, gaat over paar minuutjes beginnen
Hij scoort de 1-0 netquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoop dat Toivonen een gebroken been krijgt.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef 2Happy4U het volgende:
'Je mag geen pizza halen / laten bezorgen want het is zondag' - Peter's vader.
Ik krijg hoofdpijn van de stupiditeit die mijn vader vertoont.quote:
Enige wat ik vandaag nog gegeten heb zijn 6 (quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van de stupiditeit die mijn vader vertoont.
Schatje als je klaar bent onmiddellijk de bus inquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Speelt ajax vandaag? Allemaal ajaxshirtjes gezien
Zo weinig?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige wat ik vandaag nog gegeten heb zijn 6 () beschuitjes met boter en verder niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ja God wordt boos als je op de rustdag anderen laat werken. Hup de electriciteit uit!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef 2Happy4U het volgende:
'Je mag geen pizza halen / laten bezorgen want het is zondag' - Peter's vader.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo weinig?
Of gewoon zo laat je bed uit dat je gewoon geen trek had?Omdat er niks anders in huis is en ik alleen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._ En hier in de buurt zijn supermarkten niet op zondag open.
dus tot 8 uur wachten op normaal voedsel.
Bestel een pizza danquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat er niks anders in huis is en ik alleen ben_ En hier in de buurt zijn supermarkten niet op zondag open.
dus tot 8 uur wachten op normaal voedsel.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef Beach het volgende:
Snow heb je nog gekeken naar de Idol Olympics?
Niet veelquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je wel gedaan/gekeken
en?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Schatje als je klaar bent onmiddellijk de bus inAjax gaat verliezen en straks zijn de Ajax shirtjesmensen boos
En dan gooien ze vuurwerk en slaan random mensen.neer in het ergste gevalquote:
vroeg me meer af of ze gewonnen of verloren haddenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En dan gooien ze vuurwerk en slaan random mensen.neer in het ergste gevalmaar your safe fiewww
![]()
Ooww zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vroeg me meer af of ze gewonnen of verloren hadden
You're*
Nu pas?quote:
Dat is ook zo ergquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja hij zit nu pas in de oven (pizza)
Hawaiiquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is ook zo ergHeb je eindelijk eten moet je het nog opwarmen
Wanneer is hij klaar en wat voor pizza eet je?
Pizza Hawaiiquote:
Hete pizza op je huid is nooit lekker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pizza HawaiiBeste pizza naast peperoni
lol pizzafacequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hete pizza op je huid is nooit lekker.
ik heb er vanavond al 3 gezetquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef Beach het volgende:
Ik heb al een half uur geleden een tr gedaan, slechte mods.
Vrijdag- en zaterdagavond was ik al behoorlijk aangeschoten tot dronken. Dus ik hou me even in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik zit aan mijn tiende biertje.misselijk nu
nou ja eigenlijk drink ik niet maar gezien de tt heb ik maar 2 6 packs gehaaldquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vrijdag- en zaterdagavond was ik al behoorlijk aangeschoten tot dronken. Dus ik hou me even in.
Je kredietstatus is verlaagd door Standard & Poor's??quote:
Ik heb welgeteld twee posts geplaatst dus lul niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je deed zelf ook gewoon mee maok
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
Trusten schattenboutjes van argop naar morgen !!
emobotsingquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Looooove told me to lieeee
Liiive told me to dieeee
quote:
Eerste zou denk ik niet eens mogenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
Als in van dat laagjeshaar enzo of gewoon depressief?
ditquote:
reincarnatie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik was vroeger een wandelende tak, nu niet meer.
quote:
Met die kinderen slepenquote:
aah gelukkig, ik dacht al dat iedereen was weggerend.quote:
vakanite is helaas alweer om, nu kijken wanneer ik de volgende wil.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel OkeJouw leven? Heb je al vakanrie gehad?
Kanoën ziet er dom uit.
vooral veel buiten gewerkt in mn vakantiequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh, lekker uitgerust in je vakantie?
Ugh mn oog is raar
wel met mooi weer neem ik aan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral veel buiten gewerkt in mn vakantie
wat is er mis met je oog?
soms is simpel gewoon goed, tokquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Te makkelijkik had beter van je verwacht
2de week was goed warm ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel met mooi weer neem ik aan?
Dunno, opeens in de hoek rood en opgezwollen en dat stuk ziet er ook doorzichtig uit.. :/
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2de week was goed warm ja.
zie je wel nog normaal?
nu ff voor in september een mannenweekendje plannenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nice.
En ja, maar voelt niet prettig men
Dan moet je daar toch echt wat aan doenquote:
Wel lekker toch. Is het nog Ramadan dan?quote:
Incorrect, het klimaat speelt een grote factor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:15 schreef Beach het volgende:
Die landen hebben niet te weinig water maar teveel bevolking plus dat ze alle vegetatie verwijderen waardoor ze hun eigen problemen creëren.
Dat zij door blijven neuken ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Incorrect, het klimaat speelt een grote factor.
Mijn moeder luistert alleen Celine Dion.quote:
quote:
wat nouquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef Beach het volgende:
Dan reageer je niet serieus. Zit ik niet mee.
ik zit daar wel altijd mee, eerst mensen stoer doen alles, lees je ze ff de les en dan opeens heel sarcastisch lekker doorgaan alsof niks gebeurt isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef Beach het volgende:
Dan reageer je niet serieus. Zit ik niet mee.
kan gebeurenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:43 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zit daar wel altijd mee, eerst mensen stoer doen alles, lees je ze ff de les en dan opeens heel sarcastisch lekker doorgaan alsof niks gebeurt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
kan gebeurenniet zo naar tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach wanneer gaan we weer daten? In oktober heb ik nog weinig gepland.Zeg het maar.
waaromquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |