Kan ik dat controleren?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oui oui oui, dus alles is echt schoon in huis
Teveel concurrentiequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Royco waarom zit je kroeg niet ergens in bewoond gebied?
Ja... en als jij hem niet leuk vind, heb ik hem straks voor mijquote:
Oh nee, ik verwacht geen Statham of Willis te kunnen krijgen (wil ik wel natuurlijk) maar ik ga mijn standaarden niet verlagen naar een Stephen Hawkingquote:
dat deden ze in die film niet hoor... seks... bah viesssssquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat idee, voor ik in een bruidsjurk zit, vaak na de seks ofzo.
Als je maar niet denkt dat hij je thuis ook gaan entertainenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... en als jij hem niet leuk vind, heb ik hem straks voor mijik vind britse accenten gewoon tof en het is een knuffelbeer... ja... rasenterainer ook... gaaf concert yes mam
Britse accenten zijn dan ook tof. Maar.. Hij ziet er zo broekie uit..quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... en als jij hem niet leuk vind, heb ik hem straks voor mijik vind britse accenten gewoon tof en het is een knuffelbeer... ja... rasenterainer ook... gaaf concert yes mam
Ik loop beterquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, ik verwacht geen Statham of Willis te kunnen krijgen (wil ik wel natuurlijk) maar ik ga mijn standaarden niet verlagen naar een Stephen Hawking
Van alle mannen Hawking noemen... hahaha echt he *proest*. Hij verdient meer respect dan menig Wajongtrekker die je nu boven hem heb gesteldquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, ik verwacht geen Statham of Willis te kunnen krijgen (wil ik wel natuurlijk) maar ik ga mijn standaarden niet verlagen naar een Stephen Hawking
Alhoewel, misschien val ik wel gelijk in slaap. Dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat deden ze in die film niet hoor... seks... bah viesssss
Dat hoeft ook helemaal niet... al hoewel... tussen de lakens ...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat hij je thuis ook gaan entertainen
quote:
hij is anders al 28 man.... rizzle aka jordan das pas een broekie met 20 jaar... maar die vind ik ook prima hoor.... jumjum ...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Britse accenten zijn dan ook tof. Maar.. Hij ziet er zo broekie uit..![]()
Ik wens een echte man
nee, de laatste eis die aan mijn lijstje is toegevoegd is : - Werk hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van alle mannen Hawking noemen... hahaha echt he *proest*. Hij verdient meer respect dan menig Wajongtrekker die je nu boven hem heb gesteld
Nee, doe mij maar een Statham/Willis/Slash achtige echte ventquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hij is anders al 28 man.... rizzle aka jordan das pas een broekie met 20 jaar... maar die vind ik ook prima hoor.... jumjum ...
Alhoewel, met Hawkings kun je niet neukenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, de laatste eis die aan mijn lijstje is toegevoegd is : - Werk hebben.
Ja goede vraag, ik dacht dat ik de old sailor in Amsterdam over nam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Royco waarom zit je kroeg niet ergens in bewoond gebied?
Zou er uberhaupt iemand zijn die dat wil neuken dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alhoewel, met Hawkings kun je niet neuken, arme drommel is 't.
goede... schrijft het op...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, de laatste eis die aan mijn lijstje is toegevoegd is : - Werk hebben.
Hij was wel getrouwd dacht ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zou er uberhaupt iemand zijn die dat wil neuken dan?
Whehe. Old sailor is welquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goede vraag, ik dacht dat ik de old sailor in Amsterdam over nam.
Bleek niet zo te zijn
statham als die man van transporter.... jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een Statham/Willis/Slash achtige echte vent![]()
Ik heb Martial Arts gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een Statham/Willis/Slash achtige echte vent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |