Ja, omdat ik mijn sarcasme ken, las ik het vol sarcasme. Ik moest wel hardop lachenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor, en ik wilde best even slachtoffer spelen om Huppel een leuk weekend te bezorgen.
En je moet het opvatten zo als het er staat he.
Oh die kan ik wel handelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Volgens mij komen er best veel met de auto.
Weet alleen van Evie dat ze met het ov komt
Ik was niet sarcastisch hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, omdat ik mijn sarcasme ken, las ik het vol sarcasme. Ik moest wel hardop lachen
Hehe jij bent ook zo een eisenpakketwijf?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zal het ook zijn. Ik heb best wel een lijst vol demands
Als ik het wil welquote:
jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik het wil wel![]()
Mijn bestelling al de deur uitgedaan?
Ik weet gewoon waar ik op valquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe jij bent ook zo een eisenpakketwijf?
Nee, zo las ik het dus de eerste keerquote:
Verstokte vrijgezel want Mr.Right wil maar niet langs komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar ik op val
Wie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef -Engel- het volgende:
My wishlist.....
op dit moment....
1. Olly![]()
2. Jordan![]()
mag ook allebei![]()
doe ik het dansje wel weer ff![]()
En als Mr.Right Now langskomt, rent ze wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verstokte vrijgezel want Mr.Right wil maar niet langs komen.
Hehehe
quote:
Perfect! Ik stel mijn eisen gewoon lager bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als Mr.Right Now langskomt, rent ze weg
Olly Mur ofzoiets? Serieus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef -Engel- het volgende:
My wishlist.....
op dit moment....
1. Olly![]()
2. Jordan![]()
mag ook allebei![]()
doe ik het dansje wel weer ff![]()
oui oui oui, dus alles is echt schoon in huisquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukt met je kussensloop in de miele mieteren?
dat is wel lastig dan... denkt aan run awaybridequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als Mr.Right Now langskomt, rent ze weg
lager is later?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Perfect! Ik stel mijn eisen gewoon lager bij
Dat idee, voor ik in een bruidsjurk zit, vaak na de seks ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is wel lastig dan... denkt aan run awaybride
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |