Hoe kom jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dat nog dronken vinden om 3 uur 's nachts.
En ik ben van mening dat er een hoop dames ook uitzondering moeten wordenquote:
Die heb ik zo losquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Kree, ik heb wel handboeien liggen, kun je ze eerst even goed vastleggen
Dat zal het zijn ja, het ligt niet aan je uiterlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat er een hoop dames ook uitzondering moeten worden![]()
Alhoewel ik wel af en toe mezelf serieus afvraag hoe sommige gedrochten aan een relatie komen, en ik die nog steeds niet heb. En dan bedenk ik weer dat het aan mij ligt, omdat IK altijd wegren
uitgeprobeerd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dat nog dronken vinden om 3 uur 's nachts.
Zelfs zonder mijn ervaring leg je het afquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk idd dat ik het je van je zou verliezen
Jij meer ervaring als mij
Dat zou stap 1 zijn ja bij GvE iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Kree, ik heb wel handboeien liggen, kun je ze eerst even goed vastleggen
Dat en die gedrochten settelen meestal voor minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat er een hoop dames ook uitzondering moeten worden![]()
Alhoewel ik wel af en toe mezelf serieus afvraag hoe sommige gedrochten aan een relatie komen, en ik die nog steeds niet heb. En dan bedenk ik weer dat het aan mij ligt, omdat IK altijd wegren
quote:
dank je wel... maar ik weet niet hoe laat etc...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als er nog mensen mee willen rijden, ik heb 3 plaatsen. Vertrek is vanaf Den Bosch
ohja, ben in de war met de dagenquote:
Heeft die van jou ook VTEC?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoelaat? Kan wel kijken of ik je op het station kan ophalen.
hahaha ik weet niet hoe ik dit vanuit jou op moet vatten, nadat we je leven zo verziekt hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja, het ligt niet aan je uiterlijk
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dank je wel... maar ik weet niet hoe laat etc...
Dat zal het ook zijn. Ik heb best wel een lijst vol demandsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en die gedrochten settelen meestal voor minder
Ik kan wel wat hebben hoor, en ik wilde best even slachtoffer spelen om Huppel een leuk weekend te bezorgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha ik weet niet hoe ik dit vanuit jou op moet vatten, nadat we je leven zo verziekt hebben
Ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh da's wel leuk. Maar ik zal toch wel niet de enige zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |