Bij een groot gebrek aan beter ja. Van der Wiel had echt een mega slecht seizoen manquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee jij wel joh, de rechtsback van het Nederlands elftal slecht noemen.
Dat werkt tegen de Jennertjes van deze wereld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anderen de schuld geven is de oplossing ja. vd Wiel kon nu juist buiten om gaan. Alleen vond die gekke twitterboy het fijner om alle ballen achteruit te spelen en deze gingen notabene ook nog fout.
De groot voetbalkenner heeft gesprokenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb heeft Greg het echt niet goed gedaan hoor
Tóch werd 'ie geselecteerd. Janmaat niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bij een groot gebrek aan beter ja. Van der Wiel had echt een mega slecht seizoen man
Janmaat was vorig seizoen erg vaak geblesseerd. Van der Wiel wilde gewoon niet spelen omdat hij slecht was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Janmaat boven Van der Wiel zetten!!!!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij was toch geblesseerd domme lulquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Tóch werd 'ie geselecteerd. Janmaat niet.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Janmaat was vorig seizoen erg vaak geblesseerd. Van der Wiel wilde gewoon niet spelen omdat hij slecht was.
JANMAAT WAS GEBLESSEERD!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Tóch werd 'ie geselecteerd. Janmaat niet.
Nee even serieus hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De groot voetbalkenner heeft gesproken![]()
Discussie gesloten.
Ja dat weet zelfs m'n moeder.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren met die grachten vaarders die nu aan het roer staan bij oranje. Het duurt niet lang voordat Blind erin staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als Janmaat in de basis staat bij het Nederlands elftal hebben jullie pas een punt.
Hou ik je aan. Als hij zo doorgaat als de voorbereiding en tegen Kiev zal het niet lang duren voordat hij twitterboy eruit speelt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als Janmaat in de basis staat bij het Nederlands elftal hebben jullie pas een punt.
Waarom heeft LvG Janmaat nu niet gehaald dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
JANMAAT WAS GEBLESSEERD!!!!!!!!!!!
Willems heeft anders echt wel potentie. VdW daarentegen..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee even serieus hoor
Met het EK deed hij het niet goed, maar Willems was pas een kutmongool
Heel fijn voor jou en je moeder!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee even serieus hoor
Willems deed het prima met zijn ervaring. Had zijn fouten er tussen zitten, maar goed. Dat gaat nog een hele goede LB worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee even serieus hoor
Ik ergerde me echt aan zijn belabberde spel, had vaak de bal ingeleverd..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Willems heeft anders echt wel potentie. VdW daarentegen..
Omdat hij beter dan Leerdam is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Waarom heeft LvG Janmaat nu niet gehaald dan?
Einde van het seizoen ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Janmaat vaak geblesseerd, maar toch 22 wedstrijden erop zitten.
[ afbeelding ]
Dan mag hij nog wel verneukt spelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:37 schreef Rijst het volgende:
[..]Willems kan je niks kwalijk nemen.
Hij is pas 17 of 18 en wordt zonder ervaring gelijk voor de leeuwen gegooid.
Het hele Nederlandse elftal speelde slecht. Willems was niet eens de slechtste.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ergerde me echt aan zijn belabberde spel, had vaak de bal ingeleverd..
Met ajacieden kan je gewoon niet discussieren. En dan gaan ze mij maar subjectief noemen en allesquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Martins Indi slecht noemen, wat een niveau
Een van de grootste verdedigende talenten van Nederland, en de grootste baas op de Nederlandse velden slecht noemen![]()
Ja, ik trap in zijn troll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |