Toen speelde Vlaar er nog. Dat is toch de 'topverdediger' van jullie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb jij überhaupt wel eens een wedstrijd van Feyenoord gekeken vorig seizoen? Dit was zowat de minst gepasseerde verdediging van de Eredivisie.
Gelukkig speelt Feyenoord niet omdat ze geen prijzen pakkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
Vanavond wordt het wel duidelijk. PSV sloopt de grachten vaarders!
Ik zeg toch op fut?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
En in het echt? oh wacht je hebt hem nooit zien spelen.
De leiders kwaliteiten mis je. Ik heb al meerdere malen en ook hier gezegd dat je verdedigend niets inleverd. Ik schat Indi en de Vrij in als een beter koppel!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Toen speelde Vlaar er nog. Dat is toch de 'topverdediger' van jullie?
Is zeker waar. Zonder Anita waren we waarschijnlijk geen kampioen geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach die mensen weten niet. Anita heeft Ajax vorig jaar door de 2de seizoenshelft gesleept.
Omdat je geen gelijk hebt ga je dit soort dingen maar zeggenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Feyenoord niet omdat ze geen prijzen pakken
Waar ga ik de fout in?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg toch op fut?
Lezen, leer het.
Hoef ik je niet uit te leggenquote:
Nee. Dat is de Vrij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Toen speelde Vlaar er nog. Dat is toch de 'topverdediger' van jullie?
Is een hele tijd geblesseerd geweest en heeft zo'n fucking slecht EK gespeeld door die robben.quote:
Omdat het te lastig voor je is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoef ik je niet uit te leggen
Je provoceerd gewoon, en dat weet je zelf ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat het te lastig voor je is.
Ik insinueer niet dat jij hem niet in FUT een baas vindt.
Zo slecht is Greg nog niet. Kan prima mee in de Eredisvise maar op internationaal niveau ho maar..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vd Wiel![]()
![]()
Aldeweireld
Van Rijn
Blind
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:29 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Is een hele tijd geblesseerd geweest en heeft zo'n fucking slecht EK gespeeld door die robben.
Nee, ik ga in op iets wat gericht is tegen Ajax.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat je geen gelijk hebt ga je dit soort dingen maar zeggen
Anderen de schuld geven is de oplossing ja. vd Wiel kon nu juist buiten om gaan. Alleen vond die gekke twitterboy het fijner om alle ballen achteruit te spelen en deze gingen notabene ook nog fout.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:29 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Is een hele tijd geblesseerd geweest en heeft zo'n fucking slecht EK gespeeld door die robben.
Dan zeg je toch lekker. Ja je hebt gelijk want ik kijk nooit naar voetbal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je provoceerd gewoon, en dat weet je zelf ook.
Martins Indi een baggerverdediger?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, ik ga in op iets wat gericht is tegen Ajax.
Ik heb wel degelijk gelijk.
Nelom, Indi,Janmaat zijn baggerverdedigers.
[ afbeelding ]
Hier zien we ook dat Ajax minder tegendoelpunten heeft dan Feyenoord
Komt hij ook niet als hij niet verlengt, en zet op de plek van blind maar denswil.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Ik denk trouwens da Van der Wiel niet eens in de basis komt te staan, waarschijnlijk zo: Van Rhijn---Aldeweireld--Blind ()-Dijks (?)
Dat wil je dus horenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zeg je toch lekker. Ja je hebt gelijk want ik kijk nooit naar voetbal.
Nee jij wel joh, de rechtsback van het Nederlands elftal slecht noemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Martins Indi een baggerverdediger?Je heb écht geen idee waarover je praat man
Ik heb hem nog nooit zien spelen maar dat komt omdat ik nooit naar Feyenoord wedstrijden kijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Martins Indi een baggerverdediger?Je heb écht geen idee waarover je praat man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |