SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Kwartfinale:
? - Toefjes
Reemi - Poker4lifee
GekkeGerrit - ?
OmniRocket - ?
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[ Bericht 0% gewijzigd door OmniRocket op 05-08-2012 12:21:58 ]
kquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Nog gewonnen ook!
Ambrose wat een beest
De gelijkmaker in de 83e minuut met een verwoestend schot, ik zag die bal niet eens het doel ingaan zo hard was 'ie.. Godver de godver zeg, en toen in de 90e minuut kwam ik naar binnen vanaf de zijkant en ik schoot hem heerlijk hard in de verre hoek. Boh wat een match zeg, tegenstander was écht heel goed.
quote:
Wat voor team had je tegenstander en wat voor toernooi speel je dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Nog gewonnen ook!
Ambrose wat een beest
De gelijkmaker in de 83e minuut met een verwoestend schot, ik zag die bal niet eens het doel ingaan zo hard was 'ie.. Godver de godver zeg, en toen in de 90e minuut kwam ik naar binnen vanaf de zijkant en ik schoot hem heerlijk hard in de verre hoek. Boh wat een match zeg, tegenstander was écht heel goed.
SIF Jovetic Vagner Love (quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor team had je tegenstander en wat voor toernooi speel je dan?
Dat zijn toch geen 3 leagues?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
SIF Jovetic Vagner Love ()
Pato
Lavezzi IF Pepe
Cambiasso
IF Nagatomo-Lucio-Chiellini-IF Caceres
En ik speelde met:
[ afbeelding ]
Maar hij was heel goed.
Ik speel dat Hybridtoernooi met 5.5k tournament bonus+ 2 mixed contracts packs.
Edit- oh, je bedoelt zijn team. Ja Hij wisselde 3 man dus ik weet niet meer precies wie er speelden. Maar in ieder geval het grootste deel daarvan is wel correctquote:
Ik bedoel je tegenstanderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jawel, Keeper, LCB, LM,LCDM,RM zijn BPL,CAM, ST ST zijn Npower Championship, CB RCB zijn Npower League 1
Ik bereikte de finale met dit team:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
SIF Jovetic Vagner Love ()
Pato
Lavezzi IF Pepe
Cambiasso
IF Nagatomo-Lucio-Chiellini-IF Caceres
En ik speelde met:
[ afbeelding ]
Maar hij was heel goed.
Ik speel dat Hybridtoernooi met 5.5k tournament bonus+ 2 mixed contracts packs.
Ik vond Jerome als ST wel fijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bereikte de finale met dit team:
3-5-2
Mignolet
Caulker Ridgewell Baptiste
Heskey Frimpong
Townsend Ephraim Ainsworth
Delfouneso N'Gog
Daarin helaas wel 3-1 verloren
Ik vind Heskey geniaal op CDM, ook al is hij niet zo snel. Soms schiet ik van afstand en zo heb ik al een keer gescoordquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vond Jerome als ST wel fijn.
Heskey CDM lijkt me wel tof
Ja, mijn CDM heeft ook maar 54 pace, maarja ik vind het wel een baasjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Heskey geniaal op CDM, ook al is hij niet zo snel. Soms schiet ik van afstand en zo heb ik al een keer gescoord
Jerome zit op de bank, N'Gog is te goed en Delfouneso vind ik ook beter.
Ja niemand is er ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Reemi het volgende:
Gezellig hier![]()
Tegen wie moet ik in de volgende ronde van het toernooi?
------
Transfer Huseklepp in een free silver pack.
tegen mij weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Reemi het volgende:
Gezellig hier![]()
Tegen wie moet ik in de volgende ronde van het toernooi?
------
Transfer Huseklepp in een free silver pack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |