Nee deed ik voor de UK ook niet. Ik wacht wel op de daily.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:34 schreef beequeen het volgende:
De kijkcijfers dalen per dag, las ik hier. Dat is ook niet zo gek dan hè? De mensen schreeuwen ook om streams.
En die Tweets lees ik niet, allemaal bs.
Geweldig, eindelijk een echt signaal dat Big Brothers zónder life-streams gedoemd zijn tot commercieël mislukken...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee deed ik voor de UK ook niet. Ik wacht wel op de daily.
Ik hoop dat deze BB een mislukking word. Ik ben benieuwd voor hoelang ze een licentie hebben genomen. Het lijkt wel dat aan de hand van het aan tweets en berichten op facebook bepaald wordt of het een succes is...
Hahaha bigbrotheriswatching speelt nog maar weer eens de livefeeds van eerdere jaren af:
http://www.behindbigbroth(...)brother-live-stream/
Ah, dat is dan ook hetzelfde gebleven... geen show op zaterdag...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:32 schreef beequeen het volgende:
Wtf is dit nu weer? Een paar teasers omdat er vandaag geen daily is? Ja, zo bind je de kijkers wel aan je.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door beequeen op 19-08-2012 20:57:09 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een secret revealed.
http://www.behindbigbroth(...)a-teen-weightlifter/
En degene met OCD kán alleen maar Charne zijn, volgens mij.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:12 schreef beequeen het volgende:
KNIP
Saillant detail:Ah vandaar. Alsof die het al niet moeilijk genoeg hebben om de eerste ronde door te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Die had ik dus fout. Alleen de vrouwen mogen genomineerd worden, sorry.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:20 schreef akveor het volgende:
Ah vandaar. Alsof die het al niet moeilijk genoeg hebben om de eerste ronde door te komen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:19 schreef beequeen het volgende:
Dus met een IQ van 136 ben je een genius, net als Michael?![]()
Ik heb de noms gezien, dat hebben ze toch wel leuk gedaan. Iedereen is shitting himself, lijkt een beetje op live noms.
Ik zeg nog maar even niks. Jullie moeten wrs allemaal nog kijken. Ik geef de HM's up for eviction in een spoiler.OCD? Moest ff zoeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Obsessieve-compulsieve_stoornisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een secret revealed.
http://www.behindbigbroth(...)a-teen-weightlifter/
En degene met OCD kán alleen maar Charne zijn, volgens mij.
Ah thanks... nee ik loop een paar dagen achter. Heb net de live nominaties van CBB gekeken.
Ah okay... dat betekent dus dat ze niet alle geheimen bij de juiste mannen hebben geplaatst.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die had ik dus fout. Alleen de vrouwen mogen genomineerd worden, sorry.
Ze mogen wel nomineren.
Klopt. Ze dachten dat Benjamin de miljonair was, ipv George.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:24 schreef akveor het volgende:
Ah okay... dat betekent dus dat ze niet alle geheimen bij de juiste mannen hebben geplaatst.
Die ga ik vanavond kijken. Met dit mooie weer zit ik veel buiten.quote:
Extra filmpje hier.quote:Ermm BBUK @Ermmmmmmm
I'm hearing theres been a lot of lesbo kissing action in #BBAU but its not making it onto the HL show? WTF!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |