Big Brother zonder live stream.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef spapaars het volgende:
Geen livestreams.
http://www.bbspy.co.uk/bb(...)nfirms-live-feed-axe
Ja, ik zie ook nog een paar lege plekken op die balk op de C9 site.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:57 schreef beequeen het volgende:
Het moeten er 14 zijn, roevka.
Maar er zitten er volgens mij ook een paar afgezonderd. Ik heb de launch nog niet helemaal gekeken.
Wb, Osvaldo.![]()
BB Couch Potatoes is ook handig: http://www.bbcouchpotatoes.com/quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef bamby het volgende:
Hallo voeg op twitter ook https://twitter.com/Lilymabelle toe zij gaat op dailymotion of youtube ook aus downloaden.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan niets meer veranderen aan de OP.
BB Couch Potatoes is ook handig: http://www.bbcouchpotatoes.com/
Daar worden die video's van Lilymabelle ook geplaatst.
zijn binnenkomstquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:21 schreef akveor het volgende:
Eerste housemate Michael....
Eerste Housemate die sinds 4 jaar het BB AU huis betreed.
Wooow echt een super mooi ingericht huis. Sixties retro style
Wtf!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:22 schreef akveor het volgende:
Nou die miljonair is dus al bekend voor ie in het huis was.![]()
Ik heb me ook rot gelachen. Wat een figuur.quote:
Wat bedoel je? Waar kijk je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:52 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het geluid fokking slecht, of ligt dat aan mij?
Had ik ook op die YouTube-link van hierboven. Soms viel het geluid even een paar seconden weg...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:52 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het geluid fokking slecht, of ligt dat aan mij?
Ah okay... Ik haal de afleveringen binnen via IRC of Usenet eventueel via A4N.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Had ik ook op die YouTube-link van hierboven. Soms viel het geluid even een paar seconden weg...
Als dat dezelfde BB is van de Launch show dan is het volgens mij niet die strenge BB maar dezelfde als uit 2008. Die strenge stem was volgens mij voor het laatst in 2007. Ik vond die stem in 2007 maar erg overspannen, zelfs nasty overkomen. Die wilde idd alleen aangesproken worden met Big Brother.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik vind het ook leuk dat het weer de oude BB is, ik herken zijn stem. Dat is ondertussen echt een ervaren rot, die al heel veel seizoenen heeft gedaan en niet over zich heen laat lopen...
Wacht maar tot de eerste bewoner "hello mate" tegen hem durft te zeggen...
Ik ben nu aan het kijken. Die Sonia Kruger heeft een bijna evil grin. Ze zal toch geen familie zijn van Freddie...?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik had het over de BB-stem van de 2de aflevering, mijn eerste indruk was dat dat die strenge is. Maar daar moet ik nog een paar afleveringen voor kijken om zeker te zijn...
Die andere stem uit 2008 herinner ik me voornamelijk van "You're not wearing your microfoon, that's a 5000 dollar fine..."... Die kon ook best moeilijk doen...
Ik heb vandaag via Daily Motion gekeken. Much better.quote:
Ray dus...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik vind het ook leuk dat het weer de oude BB is, ik herken zijn stem. Dat is ondertussen echt een ervaren rot, die al heel veel seizoenen heeft gedaan en niet over zich heen laat lopen...
Wacht maar tot de eerste bewoner "hello mate" tegen hem durft te zeggen...
wat een (vul maar in)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:43 schreef akveor het volgende:
Ray is het eerste slachtoffer van Big Brother... Ook dit jaar wil ie alleen aangesproken worden met Big Brother.
Ga direct naar de naughty corner, ga niet door start u ontvangt geen biertje...
Microfoon vergeten.... 50 push ups voor Michael...
Ray is me een beetje te popie jopie....
in het begin is het altijd een soort van kippenhok .....vooral die kakelende en gillende meidenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:30 schreef SacreCoeur het volgende:
tot nu toe niet echt bijzonder leuk.
Als ik t kijk zit ik ondertussen online te shoppenzegt genoeg.
we zitten weer op 1 lijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag via Daily Motion gekeken. Much better.
Wat een rare gast, die Ray. Ik zeg nog maar even niks, net show 3 gezien.![]()
Michael en George vind ik echt leuke gasten en natuurlijk hebben we ook weer een huishomo.
Ik vind gewoon de mensen stomquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
in het begin is het altijd een soort van kippenhok .....vooral die kakelende en gillende meiden
Ah dat is dan een van de weinige dingen die hetzelfde is gebleven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:21 schreef beequeen het volgende:
Wat een lichten daar in dat huis zeg. Ze mochten 700 dollar spenderen aan boodschappen, 50 dollar p.p. Ze hebben ruim 1400 dollar uitgegeven. Waar is de genius als je hem nodig hebt.![]()
Holy shit, de show van vandaag duurde maar 25 minuten. Wtf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |