SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
npquote:
gwn 2 onderwerpen van vorige topic hoorquote:
bijna klaar toch schatjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
Meh, ik moet alweer wachten op de nachtdienst. Ik voel me alweer zielig
Ja nog een kwartiertje, maar dan morgen weerquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:54 schreef Beach het volgende:
Cosmo je kan ook nu voetbal kijken; is Groot-Britannië tegen Zuid-Korea.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bow Wow heeft best een mooi hoofd.
quote:
Ik steun je mentaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja nog een kwartiertje, maar dan morgen weerEn maandag. En dinsdag. En woensdag. En dan vakantie
sooo hardcorequote:
je nek sowieso.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh als je in je nek/rug gestoken wordt komt er dan bloed uit je mond?
Als er bloed in je longen komt wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh als je in je nek/rug gestoken wordt komt er dan bloed uit je mond?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja nog een kwartiertje, maar dan morgen weerEn maandag. En dinsdag. En woensdag. En dan vakantie
ik ook! Ga je nog op vakantie?quote:
quote:
ieuwquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als er bloed in je longen komt wel.
Ja met klip en familiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ik ook! Ga je nog op vakantie?
Ik had gehoopt dat jij op vakantie ging en Klip eenzaam en alleen achter bleef. Dan zou ik mijn kans grijpen.quote:
Hihihi. Pech jongen. Maar je mag m wel 1 keer lenen. Als je het lief vraagt en hij ook wil.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij op vakantie ging en Klip eenzaam en alleen achter bleef. Dan zou ik mijn kans grijpen.
neenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bietsjels ken je my super psycho sweet sixteen ofzo?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihihi. Pech jongen. Maar je mag m wel 1 keer lenen. Als je het lief vraagt en hij ook wil.
Sorryquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]zolang jij in the picture bent is het zinloos.
quote:
is geen film is op tv nu, serie ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:47 schreef leeell het volgende:
zo weinig films kijken, en dan kijk je een x een film
kijk je dat
argh
Oh dan hadden we kunnen feesten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is geen film is op tv nu, serie ofzo
Hallo ik ben alleen thuis en moet nog douchen help SOS 911
ja maar ze komen zo weer thuis geloof ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dan hadden we kunnen feesten..
je ben alleen thuis en je moet nog douchen... wat heeft dat met elkaar te makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is geen film is op tv nu, serie ofzo
Hallo ik ben alleen thuis en moet nog douchen help SOS 911
dat ik bang ben en daarom niet naar boven durf te gaan meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef leeell het volgende:
[..]
je ben alleen thuis en je moet nog douchen... wat heeft dat met elkaar te maken
Geen zorgen ik zit hier hoor. Ik ben niet boven bij jou.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat ik bang ben en daarom niet naar boven durf te gaan meerdaar is het donker en misschien staat er wel een engerd daar
Staat er niet, ik denk dat je die wel had zien binnenkomen. En anders doe je gewoon precies wat al die horrorsletten nooit doen, namelijk de politie bellen en naar de buren rennen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat ik bang ben en daarom niet naar boven durf te gaan meerdaar is het donker en misschien staat er wel een engerd daar
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En zo'n psycho roept toch niet eerst hallo en jaagt je de stuipen op het lijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Staat er niet, ik denk dat je die wel had zien binnenkomen. En anders doe je gewoon precies wat al die horrorsletten nooit doen, namelijk de politie bellen en naar de buren rennen.
D: okokok. goede tipquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Staat er niet, ik denk dat je die wel had zien binnenkomen. En anders doe je gewoon precies wat al die horrorsletten nooit doen, namelijk de politie bellen en naar de buren rennen.
wat nou hardloopschoenen, moet ik die ook nog aan doen alles blote voeten knot in haar en rennen voor mn leven jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
Oh en zorg dat je er niet charmant uitziet, want blijkbaar word je alleen vermoord als je er perfect uitziet. Het liefst met onpraktische kleding om te rennen. Dus joggingbroek en hardloopschoenen aan en je zit wel goed denk ik.
Ik lach je alleen maar uit hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet lachen jongens.
[..]
D: okokok. goede tip
Oh dat kan ook, zorg gewoon dat je uit de buurt blijft van hoge hakken, sexy jurkjes en ondergoed. Daarin worden die horrormeisjes altijd vermoord.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat nou hardloopschoenen, moet ik die ook nog aan doen alles blote voeten knot in haar en rennen voor mn leven ja
dat mag ook.niet hoor ik ben een bang meisjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik lach je alleen maar uit hoor.
Pittige tante ben je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat mag ook.niet hoor ik ben een bang meisje
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, zorg gewoon dat je uit de buurt blijft van hoge hakken, sexy jurkjes en ondergoed. Daarin worden die horrormeisjes altijd vermoord.
soms , die tomatensalsa is best pittigquote:
Maar er is niemand thuis, dus dat gebeurt sowieso niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wel nadat ze hun hele familie en vriendenkring hebben zien doodgaan.
Oke top!quote:
Misschien zijn de lijken wel verstopt door het hele huis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar er is niemand thuis, dus dat gebeurt sowieso niet.
[..]
Oke top!
Ik dacht eerst alleen maar: Hoezo heeft Harry een kind en is zijn vrouw dood?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soms , die tomatensalsa is best pittig
Ik flipte al toen ik die ene enge film keek waarin Daniel Radcliffe in speelde. D:
Die remake? Moet ik ook nog zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soms , die tomatensalsa is best pittig
Ik flipte al toen ik die ene enge film keek waarin Daniel Radcliffe in speelde. D:
Oh dat kan. Klinks, kijk even in de badkuip, de vriezer, de schuur en achter het gordijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Misschien zijn de lijken wel verstopt door het hele huis.
En de gangkast.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dat kan. Klinks, kijk even in de badkuip, de vriezer, de schuur en achter het gordijn.
Ohja, natuurlijk.quote:
geinig? ???quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst alleen maar: Hoezo heeft Harry een kind en is zijn vrouw dood?
Verder wel een geinige film, maar ik vond m niet zo heul eng. Maar ik keek m ook in niet zo'n beste kwaliteit
.
is het een remake ja? ;o ik vond hem.engquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die remake? Moet ik ook nog zien.
Eerst kijken voordat je instapt wel. En niet instappen als je je auto in een parkeergarage hebt staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk.
En op de achterbank van je auto, mocht je ergens in paniek heen gaan rijden.
Niet geinig van grappigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geinig? ???![]()
En dan heb je best een deel gemist uit de film denk ik
[..]
is het een remake ja? ;o ik vond hem.eng
Oh nee dat sowieso niet. Sowieso geen parkeergarage ingaan, tenzij je heel hard kunt rennen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Eerst kijken voordat je instapt wel. En niet instappen als je je auto in een parkeergarage hebt staan.
Dat scheelt. Je woont ook niet een een mooi maar compleet onpraktisch megagroot landhuis dat heel afgelegen ligt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Schuur durf ik niet in, bij gordijnen niks, geen gankast of badkip aanwezig. D :
En neem geen mes mee, ook al denk je dat dat veilig is, want dat laat je vallen en dan word je met je eigen wapen neergestoken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Tevens als je wel besluit te douchen, doe minimaal 1 deur op slot zodat niemand naar binnen kan. Zorg wel voor een makkelijk slot zodat je nog wel naar buiten kan.
Of een huis waarin de vorige bewoners zijn vermoord.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat scheelt. Je woont ook niet een een mooi maar compleet onpraktisch megagroot landhuis dat heel afgelegen ligt?
[..]
En neem geen mes mee, ook al denk je dat dat veilig is, want dat laat je vallen en dan word je met je eigen wapen neergestoken.
Ja dat lijkt me ook niet nuttig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat zeggen tegen die meneer is zinloos.
Dan is de kans groot dat die bewoners Klinks nu gaan vermoorden. Klinks? Staat je huis in een bos?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Of een huis waarin de vorige bewoners zijn vermoord.
De meeste enge mannen stoppen pas als het hoofd van het lichaam is gescheiden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik gooi mn telefoon tegen zn slaap aan, gegarandeerd dat hij meteen in elkaar zakt
Wel eerst de politie bellen! Zorg ook dat ie genoeg opgeladen is, anders is ie straks leeg. En controleer de telefoonkabels van de vaste telefoon even. En ga ook niet in een afgesloten ruimte zitten, want straks zit je daar met iemand die medicatie nodig heeft en dan moet je die weer gaan halen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik gooi mn telefoon tegen zn slaap aan, gegarandeerd dat hij meteen in elkaar zakt
Nou, Klip zat een film te kijken met een hoofd dat mensen aan het vermoorden was. Of daar opdracht toe gaf. Oid. Hij praatte in elk geval nog genoeg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
De meeste enge mannen stoppen pas als het hoofd van het lichaam is gescheiden.
Oh kabels, zorg dat je weet hoe je meterkast werkt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel eerst de politie bellen! Zorg ook dat ie genoeg opgeladen is, anders is ie straks leeg. En controleer de telefoonkabels van de vaste telefoon even. En ga ook niet in een afgesloten ruimte zitten, want straks zit je daar met iemand die medicatie nodig heeft en dan moet je die weer gaan halen.
Oh zelfs dat helpt tegenwoordig al niet meer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, Klip zat een film te kijken met een hoofd dat mensen aan het vermoorden was. Of daar opdracht toe gaf. Oid. Hij praatte in elk geval nog genoeg.
Gewoon net zolang niet douchen totdat je aanvaller out gaat door je lucht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wacht wel met douchen tot ouders weer thuis zijn.'
waarom datquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh kabels, zorg dat je weet hoe je meterkast werkt!
En zet daar alvast het licht bij aan, anders is dat straks kapot. Vervang voor de zekerheid even alle lampen in huis, dat ze niet net op een cruciaal moment kapot springen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh kabels, zorg dat je weet hoe je meterkast werkt!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon net zolang niet douchen totdat je aanvaller out gaat door je lucht.
Kans is groot dat je lichten uitvallen binnen nu en 5 minuten.quote:
De stroom valt gegarandeerd uit.quote:
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh zelfs dat helpt tegenwoordig al niet meer?
En een noodaggregaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En zet daar alvast het licht bij aan, anders is dat straks kapot. Vervang voor de zekerheid even alle lampen in huis, dat ze niet net op een cruciaal moment kapot springen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon net zolang niet douchen totdat je aanvaller out gaat door je lucht.
2, voor de zekerheid. Maar laat die niet door iemand installeren, doe het zelf.quote:
En zorg voor zoveel extra kogels dat je heel het dorp uit kunt moorden mocht het nodig zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mocht je een geweer hebben, altijd 2x schieten.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens doe es niet.Ik ga slecht slapen door jullie verhalen.
Lucifers EN een aansteker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En 10 zaklampen met 20 batterijen en fakkels.
Ik vind ze wel tof, maar ik houd niet zo van slachtfilms. Vroeger wel, hoezo?quote:
Nou ik wil horrorfilmmarathon doen daarom.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof, maar ik houd niet zo van slachtfilms. Vroeger wel, hoezo?
kom op je wordt toch niet echt bang?quote:
Nodigen we Klinks ook uit dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nou ik wil horrorfilmmarathon doen daarom.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
Dit mag ik van Klip niet midden in de nacht draaienHij dreigde me te vermoorden.
ben je vorige keer vergeten toen ik die enge film keek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom op je wordt toch niet echt bang?
Ja?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je vorige keer vergeten toen ik die enge film keek?
Oke tofquote:
Jullie (Klips dan wrs) mag de boel uitzoeken dan hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke tofDoen we. Wanneer? En niet slechte slachtfilms zonder verhaal hoor, dat is stom. Gewoon echte enge dat je met het licht aan wilt slapen maar dat je niet eens weet waar je nou eigenlijk bang voor bent
.
Hm dat is waar ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je vorige keer vergeten toen ik die enge film keek?
ja want penisquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef Beach het volgende:
Kb zou je ook bang worden als er een wandelende penis van 1.5 meter op je afkwam en vervaarlijk zijn tanden liet zien??
Daar zit dat liedje in, die is engquote:
Oh ik ook en Klip ook welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jullie (Klips dan wrs) mag de boel uitzoeken dan hoor.. Wanneer? Geen idee, ik heb altijd tijd als ik het optijd weet.
.
ja en doe ook meteen alle lichten aan boven svpquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hm dat is waar ooksry beeb
![]()
Zal ik dan maar jouw zolder komen inspecteren voor enge engerds?
Heb jij een locatie? Ik niet namelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar zit dat liedje in, die is engen tof.
[..]
Oh ik ook en Klip ook welBehalve dan als de vakantie om is
Maar ik moet nog t/m woensdag werken en dan vakantie, maar maandag gaan we ook echt op vakantie. Dus het kan daarvoor of over 2 weken
.
Bij Klip thuis is in het weekend vaak geen mens thuis, ligt eraan of mamaKlip naar vriendjemamaKlip is. Daar zou het dan neem ik aan wel kunnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heb jij een locatie? Ik niet namelijk..
Wtf? Dat ligt zo onpraktisch, doe dan helemaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf ze seksen half op de pooltafel
omg haramquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat wilde ik ook zeggen inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wtf? Dat ligt zo onpraktisch, doe dan helemaal.
ik klap allen die daar eng gaat doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja en doe ook meteen alle lichten aan boven svp
Lekker stoten met die harde keu.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben op zaterdagen altijd vrij. En over 3 weken het hele weekend dacht ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bij Klip thuis is in het weekend vaak geen mens thuis, ligt eraan of mamaKlip naar vriendjemamaKlip is. Daar zou het dan neem ik aan wel kunnen.
ze lagen wel voluit erop hoor dat welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen inderdaad. Zo half krijg je toch last van je rug enzo.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
Hum. Ik krijg een google advertentie bij IMDB:
'Ben jij lesbisch? Kom nu in contact met leuke lesbiennes en vind een leuke date'.
Hemeltje. Google weet meer over mezelf dan ik blijkbaar.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
'Ben jij lesbisch? Kom nu in contact met leuke lesbiennes en vind een leuke date'.
Of klipsje wil een trioquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
Okequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben op zaterdagen altijd vrij. En over 3 weken het hele weekend dacht ik.
Dat sowieso.quote:
Hum. Ik ben het niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]of iemand kijkt vaak lesbische porno op je laptop.
Seksen?quote:
hah, dan heb je ooit op iets gegoogeld daaroverquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
Dat zal best kunnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef leeell het volgende:
[..]
hah, dan heb je ooit op iets gegoogeld daarover
Wanneer zijn jullie nou op vakantie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OkeDan zal ik het even aan Klip doorgeven, kan die zijn moeder het huis uitwerken.
13 t/m 19 augustus. Of t/m 20, maar volgens mij 19.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie nou op vakantie?
Zul je net zien dat ik dat weekend vrij heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
13 t/m 19 augustus. Of t/m 20, maar volgens mij 19.
Dat zou niet fijn zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ik dat weekend vrij heb..
mn laatste werkdag datquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ik dat weekend vrij heb..
Hossel jij maar evenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Anders ff wat hosselen.. Ik kijk morgen even.
Wat? Maar, hoe lang werk je er dan? Of alleen voor de vakantie? Ik snap het niet.quote:
ik ben ontslagenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat? Maar, hoe lang werk je er dan? Of alleen voor de vakantie? Ik snap het niet.
Nee want ik vind dat je prima weekend kan werken. Of een verloren avond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihikom je knuffelen dan?
quote:
Nu geloof ik het niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee want ik vind dat je prima weekend kan werken. Of een verloren avond.
ben niet nodig danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee want ik vind dat je prima weekend kan werken. Of een verloren avond.
mja ik wil geen stress met schoolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja echt wel.. Geloof me, ik weet meer.
.
Werk is ontstressen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mja ik wil geen stress met school
Leugens je wilt gewoon bij Jannnnn zijnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mja ik wil geen stress met school
Nou daardoor ben ik ook nog niet ontslagen toch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik drukte een rookworst in het gezicht van een vervelende klant
ff serieusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, ging ie klagen over gratis rookworst? Kinderachtigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie je cosmoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ging ie klagen over gratis rookworst? Kinderachtig
Nee maar ga maar eerst goed school doen, dat is belangrijker, verstandig wel jij.
En dat is ook te sexy, dan heb je meer kans om in een horrorscene terecht te komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tip: geen losse haren als je vermoord wordt, vieze moordenaars trekken er aan
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat is ook te sexy, dan heb je meer kans om in een horrorscene terecht te komen.
tuulk nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leugens je wilt gewoon bij Jannnnn zijnnnnnnnnnnn
Je wilt niet bij Jan zijn?quote:
Minder werken is meer bij Jan zijn is de gedachtegang denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaweeeeel maar wat heeft dat met werk te maken babes?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaweeeeel maar wat heeft dat met werk te maken babes?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Minder werken is meer bij Jan zijn is de gedachtegang denk ik.
nee johquote:
maar maar ik heb alles al getekend enzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
KB blijfiedereen wil je ook houden
probeer gewoon alleen weekend of 1 dag ofzo
nah kan njet echtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Minder werken is meer bij Jan zijn is de gedachtegang denk ik.
Voor ons ben jij absoluut geen 13 in een dozijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee joh
[..]
maar maar ik heb alles al getekend enzoen wie wil me houden dan?
ben toch maar een 13 in een dozijn
[..]
nah kan njet echt
daaarom kan ik niet stoppen met fokkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor ons ben jij absoluut geen 13 in een dozijn
Operatie gehad aan iets wat daar zit?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je wat ik paar keer tegen ben gekomen? Littekens bij sommige mensen in hun nek, daar waar de adamsappel zit. Waarom is dag ?
Sporen van een te ruige deepthroat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je wat ik paar keer tegen ben gekomen? Littekens bij sommige mensen in hun nek, daar waar de adamsappel zit. Waarom is dag ?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Iedereen KB, echt iedereen.. En dat kan zo ongedaan gemaakt worden.
3 maanden ertussen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
serieus?
Maar maar ik weet niet menn, zou ik er niet een maand ofzo tussenuit mogen en daarna weer in dienst treden oid? Ik moet hier over nadenken D: want n.u ga ik ja zeggen
watquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef leeell het volgende:
dat is van de couveuse, als je te vroeg geboren ben kom je daarin, en als je daar lang in ligt, krijg je dat litteken
vanwege de beademing / voeding en dergelijke.quote:
maar kheb zelf ontslag genomen hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
In principe wel als ze je terugwillen, flexwet ditdat.
Je krijgt alleen zo'n litteken als je via een tracheacanule beademd bent. Niet als je gewoon met een tube beademd bent. En voeding gaat gewoon via een slangetje in je neus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef leeell het volgende:
[..]
vanwege de beademing / voeding en dergelijke.
Dan nog. Als je binnen 3 maanden terugkeert dan telt je eerste contract weer mee, en dat vinden ze zeker niet cool als je al eens gestopt bent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar kheb zelf ontslag genomen he
dat eerste zou je dan toch zo'n litteken van krijgen, zal wel niet allemaal zijn, maar tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je krijgt alleen zo'n litteken als je via een tracheacanule beademd bent. Niet als je gewoon met een tube beademd bent. En voeding gaat gewoon via een slangetje in je neus.
Klopt, maar dat gaan ze vrijwel nooit aan baby's geven, tenzij ze voor heel lang beademd moeten wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
[..]
dat eerste zou je dan toch zo'n litteken van krijgen, zal wel niet allemaal zijn, maar toch
Huh?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan nog. Als je binnen 3 maanden terugkeert dan telt je eerste contract weer mee, en dat vinden ze zeker niet cool als je al eens gestopt bent.
voorbeeld in kwestie was ook ruim te vroeg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaan ze vrijwel nooit aan baby's geven, tenzij ze voor heel lang beademd moeten worden
Wut, keizielig dat die zo'n heel ding kreeg danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef leeell het volgende:
[..]
voorbeeld in kwestie was ook ruim te vroeg.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef Beach het volgende:
Ik heb liever een buisje in mijn keel dan in m'n plasbuis.
Nee ik zweet niet bij elke beweging.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cos, moest frisdrank vullen allesmn broek en shirt helemaal nat. Heb jij dat ook wel eens?
neee, werd nat door de verpakkingenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee ik zweet niet bij elke beweging.
Koud drinken dat warm wordt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neee, werd nat door de verpakkingen
Je kan er niet mee omgaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jamaar collegaatjes hebben nooit natte shirts en broeken waarom ik wel
Nee vind ik vervelend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
booboo. Ik zal wel elke dag na school langskomen goed.
J?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik kom knuffels innen van J. dan
LOL WAAAROM HIJ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar laat jan dit niet lezen die wordt gek.
Jo..
is dat niet zn bff?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hij heeft trouwens een hele dikke vriendin (of iets wat hij gefriendzoned heeft)
ja dat weet ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En hij is de zoon van een vreselijk walgelijk kutmens.. Die mevrouw die thuis zit met een driedubbelehernia.
Sterf.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is wel altijd vrolijk enzo, integendeel tot jouuuuu cosmoooo
ja ik voel me buitengesloten dus ik praat maar mee :SSquote:
maakt niet uit, you two could make a good couplequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik voel me buitengesloten dus ik praat maar mee :SS
Ik vind het gesprek stom geworden, teveel onderonsje inderdaad en KB vind die gast leuker dan ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik voel me buitengesloten dus ik praat maar mee :SS
Dat heet koreabooquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weaboo maar dan voor Korea toch hihi hi hi
http://www.urbandictionar(...)=952612&term=weeabooquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt?waarom weaboo dan en niet japaboo?
Filmtip:quote:
Ik kijk alleen Kor films en ik speel alleen AAA games.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:31 schreef leeell het volgende:
[..]
Filmtip:
Cool hand luke
Gametip :
Monsters Den Chronicles (flash game @ armorgames.com)
the latter is wel degelijk gemaakt door een gerenommeerd bedrijf, een begrip in de flash-rpg wereldquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Kor films en ik speel alleen AAA games.
slechtquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:37 schreef Beach het volgende:
ah okay maar toch pas ik omdat browser/fl;ashgames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |