Die wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb 2 hittepitkussentjes
En deze wil ik![]()
[ link | afbeelding ]
Mwah, er zijn altijd nog meer yoghurtfabrikantjesquote:
Als ie ook broodjes maakt ga ik ervoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, die ken ik niet, geloof ook dat ze een beetje bezet is. Broertje is nog wel vrijgezel.
Nah,ik pas voor oosterse typjes.quote:
Tjah, ik heb een bijzondere smaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mwah, er zijn altijd nog meer yoghurtfabrikantjes
vast niet, die woont nog bij mama.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie ook broodjes maakt ga ik ervoor.
Ow, ik pas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vast niet, die woont nog bij mama.
Dank je, ik denk dat er niemand geinteresseerd is in Slakkenslijm-yoghurtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ik heb een bijzondere smaak
Als jij het nou koopt, en er blijkt geen dame in te zitten, krijg ik het badpak dan?quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij het nou koopt, en er blijkt geen dame in te zitten, krijg ik het badpak dan?
Het zal me pijn doen als hij me ook goed staat, maar vooruit, beloofd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij het nou koopt, en er blijkt geen dame in te zitten, krijg ik het badpak dan?
perker wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Maar dit ziet er niet heel erg als een perker uit?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het zal me pijn doen als hij me ook goed staat, maar vooruit, beloofd!
Ow je weet maar nooit...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dank je, ik denk dat er niemand geinteresseerd is in Slakkenslijm-yoghurt
Voor mijn gevoel wel een beetje, meer dan naar mijn zin is in elk geval.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Maar dit ziet er niet heel erg als een perker uit?
Zo moet je dat doen.quote:
oke, ik ben blijkbaar net onder een steen uitgekropen, maar wtf is een perker?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, perker. Vind het wel een elegant woord.
Ik vind zo'n knikwenkbrauwtje wel mooi (als dat je voornaamste struikelblok is).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel een beetje, meer dan naar mijn zin is in elk geval.
Skillz!!quote:
Iemand uit het midden-oosten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik ben blijkbaar net onder een steen uitgekropen, maar wtf is een perker?
Volgens mij is t een indoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand uit het midden-oosten.
echt he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |