Uiteraard. Maar, de kettingen zijn nooit lang genoeg om de gordijnen of de deur te raken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, je hebt er duidelijk over nagedacht
Spiritus.. zal ook wel werken.quote:
Nee hoorquote:
Moehahaquote:
uhuh.. Dat je zo mooi braaf in de keuken zitquote:
Deze dan voor jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Gewoon nooit de behoefte gehad om ze te proeven.
[..]
Moehaha
Zo'n "know your place woman" fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh.. Dat je zo mooi braaf in de keuken zit
ik hou van kersenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Gewoon nooit de behoefte gehad om ze te proeven.
[..]
Moehaha
Ik wil niet klikkenquote:
And she knew her placequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n "know your place woman" foto
En natuurlijk niet te vergeten zo'n kersenpittenzak in de winter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van kersen
Kersen Looza, Kersen SPA en fruit, kersensnoepjes, kersencaprison, kersenjurkjes enzo
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n "know your place woman" foto
Maar ik kijk Graham Norton!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen popthatzit deze keer hoor.
Heb 2 hittepitkussentjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten zo'n kersenpittenzak in de winter.
Maar was hij te nassen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Mijn date maakte een sandwich voor me
She Knows her place
Heeft ze een leuk zusje over?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
She Knows her place
Ik knip het pak wel los.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, je mag de yoghurt eruit schudden.
Was zéér goed te nassenquote:
Rochelsandwich.. Love to make them..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
She Knows her place
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |