Geen haat, geen mening over kersen eigenlijk. Heb ze nog nooit gegetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
Huppel ik vind jou een typje om kersen te haten, klopt dit?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom mij maar voederen dan, ik heb honger
Het is zelfs zo erg, dat ik gisteren in het huis van de vriend van die vriendin waar ik langs ging, haar de hele avond eten en drinken heb gegevenquote:
How??quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen haat, geen mening over kersen eigenlijk. Heb ze nog nooit gegeten
En dit is nuttige info omdat... ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Het is zelfs zo erg, dat ik gisteren in het huis van de vriend van die vriendin waar ik langs ging, haar de hele avond eten en drinken heb gegeven
Heb jij geen 1400 kilo aubergines ingekocht, voor het geval dat de aubergineprijs enorm gaat dalen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met een kop thee.
[..]
Ik heb toch geen eten in huis!
En ik moest de hele tijd zelf lopen vorige weekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Het is zelfs zo erg, dat ik gisteren in het huis van de vriend van die vriendin waar ik langs ging, haar de hele avond eten en drinken heb gegeven
Ik maak overal eten vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met een kop thee.
[..]
Ik heb toch geen eten in huis!
Door gewoon geen kersen in mn mond te stoppen!quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
Royco je hebt toch wel wel minifrikandelletjes enzo, en hete sneetjes.
Ja. Jij hebt je plaats in de keuken verdiendquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik moest de hele tijd zelf lopen vorige week
Van mijn hont blijf je afquote:
Het beperkt ze wel in het aantal standjes en handelingen jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze die voetjes nodig om te seksen dan?
Ik heb die foto nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Jij hebt je plaats in de keuken verdiend
ik mag ook niksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar van mijn ledematen af blijft!
Als je me tussendoor ok nog fristi of vruchtensap voert word ik wel blij.quote:
Ah, je hebt er duidelijk over nagedachtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Ik heb de sleutels. Ik kan hun kettingen zo lang en kort maken als ik wil.
Nee joh!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Het beperkt ze wel in het aantal standjes en handelingen ja
Maar een lekker gebraden hondepootje met honingmosterdsaus geblust met een goede cognac..quote:
quote:
Dus toch wat tegen kersen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door gewoon geen kersen in mn mond te stoppen!
Ik heb geen cognac in huisquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar een lekker gebraden hondepootje met honingmosterdsaus geblust met een goede cognac..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |