Bij de 4x100m was misschien op meer gerekend, maar Kromo was 1 van de favorieten (zeker op de 50m). Superresultaat dus.quote:
Macht der gewoonte. Betrap me er zelf ook nog wel eens op (iets met roots..). Maar eigenlijk niet anders dan als mensen hier 'hup holland hup' roepenquote:
Omdat er zoveel onderdelen zijn. Elke meter erbij is een nieuw onderdeel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:51 schreef marcodej het volgende:
Oh, nog een nabeschouwing. Waarom wordt dat zwemmen zo enorm belangrijk gemaakt?
Hij mag niet meer komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
maar wat is de reden dat phelps stopt?
Meer goud bedoel je neem ik aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:53 schreef DeLuna het volgende:
Wij hadden gewoon meer medailles dan Australie![]()
![]()
![]()
Australie had maar 1 goud dit zwemtoernooi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer goud bedoel je neem ik aan.
Wie had dat ooit durven denken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:53 schreef DeLuna het volgende:
Wij hadden gewoon meer medailles dan Australie![]()
![]()
![]()
goud telt zwaarder hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer goud bedoel je neem ik aan.
Daar kunnen ze hooguit 2 medailles pakkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wie had dat ooit durven denken.
Hoewel, we moeten nog effe het openwaterzwemmen afwachten. Officieel zijn dat gewoon zwemnummers natuurlijk.
Ben je dom ofzo? Dat kan toch niet gekkie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
waarom kan phelps niet voor nederland zwemmen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |