mij bij Lelystad station bittequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:08 schreef Heatseeker het volgende:
Wie moet ik nou ophalen dan? DV of Leeell of allebei?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vrij vraag is goedgekeurd door mijn werk
Haal mij dan op gek !quote:
Ik had nick al een ritje aangeboden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb toch geen auto gek wat denk je wel niet! Kan iemand mij en Nick komen ophalen?
Ik heb wel plek, dan moet je wel naar Almere Muziekwijk komen. Is dat een probleem?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Is er misschien iemand uit de omgeving van Amsterdam/Almere/Hilversum/Utrecht/Amersfoort met wie ik mee zou kunnen rijden?
Is primaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel plek, dan moet je wel naar Almere Muziekwijk komen. Is dat een probleem?
Okayquote:
Top, thnx!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okay
Ro-ald en SV rijden met Intronic en mij mee dan.
Done!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:33 schreef krullenbolletje het volgende:
ik kan trouwens in de op wel in het rijtje aanwezig worden gezet
ok maar ik rij kun jij ze aftrekkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okay
Ro-ald en SV rijden met Intronic en mij mee dan.
Ik dacht dat jij bezig was met je handen te verzorgen voor de ultieme handjob? :sssssquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
ok maar ik rij kun jij ze aftrekken
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Aanwezig:
• Monopoly
• Snuf.
• Dromenvangertje
• Unfckingtitled
• Intronic
• Spaghettivreter
• Dalando
• twi
• Myraela
• Oerbeer
• Ro-ald
• Heatseeker
• Plastic_zak
• FL_Freak
• stevenmac26
• Patje1987
• Silk
• Partyboy1991
• Herkenbaarheid
• Krullenbolletje.
• Vaseline_
haha ja zaten ze te rellen ofzo ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:54 schreef Monopoly het volgende:
Nog een update: Herkenbaarheid en Partyboy1991 zullen er niet zijn. Persona's non grata
Mooi. Die hoef ik absoluut niet te zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:54 schreef Monopoly het volgende:
Nog een update: Herkenbaarheid en Partyboy1991 zullen er niet zijn. Persona's non grata
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |