Ik zou naar de UDOWU meet zijn gegaan, maar die ging niet doorquote:
Ja lijkt me ook ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Ik slaap liever naast snufje.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:45 schreef Etsu het volgende:
Na een tipje van DV, zet me maar op de misschien lijst.
Watvoor eten? Dan zet ik je ff in de opquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik denk dat er meer drank dan eten is dus dan neem ik bbq voer mee ja?
FL_freak gaat ook met de auto bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef leeell het volgende:
Moet iig opgehaald worden bij lelystad station, zij het door snuf of als Heatseeker er langs komt, weet niet wie nog meer die met de auto gaat en er langs komt ?
Regiotaxi, half uurtje van te voren bellen, en die rijdt voor minder dan 4 euro p.p naar station vanaf het strandje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:15 schreef leeell het volgende:
mja, en dan terugweg naar station nog, even kijken hoe dat gaat.
kan ook met de brommer, maar dan ben ik 2.5 uur onderweg
Haal mij sowieso maar op uit harderwijk, anders moet snuf omrijden denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:08 schreef Heatseeker het volgende:
Wie moet ik nou ophalen dan? DV of Leeell of allebei?
Prima, PM je adres maar even dan ga ik vanaf nu elke dag rondjes om je huis lopen en met een verrekijker naar binnen loeren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haal mij sowieso maar op uit harderwijk, anders moet snuf omrijden denk ik.
Ik woon niet in harderwijk hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Prima, PM je adres maar even dan ga ik vanaf nu elke dag rondjes om je huis lopen en met een verrekijker naar binnen loeren.
Bummer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon niet in harderwijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |