abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8580120
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:01 schreef berney het volgende:

[..]

Even ter correctie ik heb géén luie eitjes. . .
Mijn lichaam maakt geen progesteron aan waardoor ik niet menstrueer.

Ik heb nu overigens homeopatische korreltjes en ben benieuwd of dat helpt.

Zeg ik verdorie dat je luie eitjes hebt dan?????? ER WERD EEN GRAP OVER GEMAAKT OP DE EERSTE PAGINA! En niet eens door mij dus waarom begin je nu tegen mij te zeuren? Had dat eerder gedaan, toen die grap werd gemaakt! Maar nee, nu moet het weer op mij afgekuurd worden terwijl ik daar niks mee te maken heb!

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 19-02-2003 12:43]

pi_8580145
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 14:06 schreef Catootje het volgende:

Hebie luie eitjes Berney? IK WIL EEN CENTRAAL LUIE EITJES TOPIC!!!

En dit wordt natuurlijk niet als kwetsend gezien he? Omdat user geen heaven7 heet
  woensdag 19 februari 2003 @ 12:43:20 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8580209
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

En dit wordt natuurlijk niet als kwetsend gezien he? Omdat user geen heaven7 heet

Nee, omdat Catootje in hetzelfde schuitje zit en dus WEL dondersgoed weet hoe zoiets gevoelsmatig overkomt. En zij weet hoe de wisselwerking Catootje - Berney is omdat ze zeer regelmatig op elkaar reageren.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_8580235
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:43 schreef E.T. het volgende:

[..]

Nee, omdat Catootje in hetzelfde schuitje zit en dus WEL dondersgoed weet hoe zoiets gevoelsmatig overkomt. En zij weet hoe de wisselwerking Catootje - Berney is omdat ze zeer regelmatig op elkaar reageren.

Dat is nog geen reden om mij uit te gaan leggen dat ze geen luie eitjes heeft, ik beweerde dat namelijk niet, OOK niet als grap, ik haalde het alleen even aan.
pi_9130192
* Meldt
pi_12158436
okee ik heb een vraag, toen ik voor de eerste keer bij een homeopate kwam kreeg ik een hele vragenlijst voor mijn kiezen....
ook de vraag of ik veel last had van stolsels bij het menstrueren, ik ben er verder niet op ingegaan, maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig eigenlijk.
Waar heeft dit mee te maken, en wat is de oorzaak ervan als je het juist wel of niet hebt??
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 12:41:06 #107
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_12160711
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:04 schreef Nadientje het volgende:
ook de vraag of ik veel last had van stolsels bij het menstrueren, ik ben er verder niet op ingegaan, maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig eigenlijk.
Waar heeft dit mee te maken, en wat is de oorzaak ervan als je het juist wel of niet hebt??
Volgens mij zijn die 'stolsels' best normaal en komt dat omdat het niet alleen bloed is dat bij de menstruatie naar buiten komt. Het is het bloederige laagje weefsel dat zich in de baarmoeder heeft gevormd om het bevruchte eitje zich in te laten nestelen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 30 december 2003 @ 19:23:05 #108
44521 strawberry
strawberry surprise
pi_15834313
Hoe lang duurt jullie menstruatie periode nu eigenlijk? Gemiddeld zeg maar, want mijn vriendinnetje is nu al 5 dagen ongesteld, is dat niet lang?
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:02:02 #109
3542 Gia
User under construction
pi_15835503
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:23 schreef strawberry het volgende:
Hoe lang duurt jullie menstruatie periode nu eigenlijk? Gemiddeld zeg maar, want mijn vriendinnetje is nu al 5 dagen ongesteld, is dat niet lang?
Hoge nood?

Kan wel een week duren. 5 dagen is zeker niet te lang of zo! Dus nog even geduld.

zondag 29 januari 2006 @ 16:44:32 #110
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_34584685
Sorry voor het opkicken van een heel oud topic, maar ik kon even niets nieuwers vinden.

Beetje rare vraag misschien. Maar, ik heb eigenlijk nooit echt heel extreem veel last gehad van m'n menstruatie. Ja, natuurlijk wel de standaard dingen, maar er was redelijk mee te leven.
Ik deed eigenlijk gewoon alles, sporten, feestjes, uitgaan, zelfs op de eerste dag en dat jarenlang.

Totdat ik gister op een feestje was, en eigenlijk amper normaal kon zitten van die kramp. Ben dan ook niet zo'n miep die dan gaat piepen van ooeh, aah, ik ben ongesteld, met overal mannen erbij , maar ben maar gewoon ietsjes eerder naar huis gegaan.

Vervolgens eigenlijk de hele nacht niet geslapen. Alleen maar liggen woelen, echt ontzettende krampen, beetje liggen smsen en bellen om de tijd te doden.. Sochtens een uurtje of 2 geslapen, en eigenlijk nu nog steeds hetzelfde. Zelfs de meest losse joggingbroek lijkt superstrak te zitten Lopen gaat eigenlijk ook niet echt, want mn onderrug werkt niet echt mee

Ik heb al neurofen ingenomen, voor het eerst in al die jaren dat ik iets gebruik tijdens menstruratie..voor de rest maar een beetje nutteloos dvd's kijken, thee drinken, kruik, en fokken in mn meest losse joggingoutfit.
Ik weet dat ik mij aan de ene kant gelukkig mag prijzen, want als ik dit elke maand moest meemaken...
Ik voel me echt meer dan belabberd (zegmaar gewoon ziek) en gelukkig is het zondag, want ik ben volgens mij niet echt in staat om iets te doen.. Als het nu maar niet de volgende keer weer zo is??

Maar aan de andere kant, als het jarenlang gewoon stabiel is geweest, en eigenlijk elke maand hetzelfde, waardoor zou het dan opeens zo heel hevig kunnen zijn?
Ik ben gewoon erg benieuwd of iemand weet waar dit aan zou kunnen liggen, of waar het vandaan komt?
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zondag 29 januari 2006 @ 18:43:59 #111
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_34588678
*kick* beetje ongeduldig ja.

Weet niemand dit? Of was ik echt bevoorrecht al die jaren en is constante hevige kramp en rugpijn die beiden maar niet willen afnemen normaal??

Ik ga zo maar eens proberen te slapen dan maar...anders morgen toch echt naar de dokter.
Is dit nou de rebound van al die jaren voorspoedige menstruatie..

*steekt middelvinger op naar moeder natuur en gaat slapen*
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_34593978
het komt me bekend voor cute, dat heb ik ook gehad. jaren geen bijsymptomen, en uit het niks was ik er ziek van net als jij. daarna nog een paar keer nogal hevig gehad maar het werd na een tijdje minder tot ik weer terug was op hoe het ervoor was.
ik was ook geschrokken net als jij omdat ik dit niet gewend was maar het zal wel zo nu en dan voor komen. ik denk niet dat er wat aan de hand is, gewoon aspirine nemen, het hoort bij vrouw zijn denk ik dan maar! (ik neem altijd advil)
Pittige tijden!
pi_35143332
ik hoorde laatst van iemand over een product wat je heel goed zou kunnen helpen bij dit soort klachten;
Menstruatiepleister.

Het is geen medicijn ofzo, maar werkt op je zenuwbanen. Het proberen een keer waard lijkt me zo!

www.menstruatiepleister.nl is de site
pi_35143725
Heel stom, maar bij mij werkt het goed als ik een tampon gebruik. Dat lijkt de boel wel omhoog te houden oid en dan heb ik niet zo'n buikpijn/rugpijn en bijn in mijn bovenbenen meer. Misschien een ideetje voor anderen met ernstige pijnklachten tijdens de menstuatie?
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:50:47 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_35143869
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:25 schreef nikao het volgende:
ik hoorde laatst van iemand over een product wat je heel goed zou kunnen helpen bij dit soort klachten;
Menstruatiepleister.

Het is geen medicijn ofzo, maar werkt op je zenuwbanen. Het proberen een keer waard lijkt me zo!

www.menstruatiepleister.nl is de site
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het werkt.

Daarbij is het ook nog eens razend duur! Kun je beter met een ibuprofennetje en/of een warme kruik je bed in duiken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_35144147
Ik gebruik dan altijd een warme kruik en eventueel slik ik daarbij ook nog een ibuprofen.

Ook helemaal zielig in bed enzo .
pi_35156232
Als je aan één ibuprofen genoeg hebt, zal het wel meevallen met de pijn, denk ik zo..
In die menstruatiepleister heb ik weinig vertrouwen.
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:12:33 #118
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35629187
Hmm... moeder natuur heeft wel streken de laatste tijd..
Zoals ik ergens in dit topic heb getypt heb ik eigenlijk nooit problemen gehad met mijn menstruatie..
Niet dat ik me geweldig voelde dan, maar ook weer niet dramatisch slecht. Afgelopen keer was het daarentegen nogal zwaar, en dit keer blijft het helemaal uit???

Ik ben normaal eigenlijk erg regelmatig ongesteld geweest. Hoogstens 1 of op zn langst 2 dagen naast de verwachte dag, zegmaar.
Maar nu inmiddels al een week te laat.. Voor mijn doen is dat lang, zoals ik al zei, heb eigenlijk nooit meer dan 2 dagen ernaast gezeten..
Ben verder niet aan de pil nu, dus daar kan het niet aan liggen, en zwanger kan ik gelukkig ook al niet zijn. Maar wat dan wel??
Maar omdat mijn lichaam normaal gezien altijd zo braaf was vind ik het nu toch wel "eng" worden..zit elke keer maar weer te hopen maar nee..

Ben idd wel een beetje gestresst de laatste tijd, veel gedoe aan mn hoofd, maar of dat het nou is? Heb ik ook weleens vaker gehad en dat heeft nooit invloed op mijn menstruatie gehad.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik was vandaag nog bij de huisarts vanwege iets met mn voet (och ik ben zon krakkemikkig vrouwtje de laatste tijd, dat lichaam laat me helemaal in de steek Nouja, eigenlijk was het vooral de bagagedrager van een vriend, maargoed ), en toen heb k hem casual gevraagd wat dat zou kunnen zijn, maar hij zei dat een week helemaal niet zo vreemd was, en wuivde het weg met "stress".

En ja dat heb ik wel vrees ik, maar dat heb ik nu niet voor het eerst, en die week te laat toch echt wel.

Waar is het voor nodig dat menstruatie jaren goedgaat, en opeens 2x achter elkaar kuren vertoont?? Moet ik anders gaan eten, meer yoga'en etc. etc.??

Vrouw zijn! BLEH
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:21:47 #119
16715 Mylene
*schatje*
pi_35629438
Ja, vrouw zijn is een heel gedonder .
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:24:13 #120
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35629501
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef schatje het volgende:
Ja, vrouw zijn is een heel gedonder .
Wat heb ik daar nu aan Ik wil verdomme ongesteld worden!!!!
pi_35633452
Het is wel zo dat stress menstruatie kan 'tegenhouden'. Ik heb het ooit gemerkt bij mijn vriendin. Overtijd, dacht dat ze zwanger was, na een week doet ze een test. Test was negatief en hop.. 2 uur later begon haar menstruatie.

Nu is het natuurlijk wel vreemd dat je de vorige keer zo'n hevige menstruatie en pijn had en nu opeens niets.
Ik weet eigenlijk niet wie er een antwoord zou kunnen op geven.

Er proberen niet aan te denken? (ja is gemakkelijk gezegd dan gedaan maar misschien helpt het wel)

En als pijnstiller gebruik ik trouwens altijd Apranax. Neurofen, aspirine halen niets uit... Apranax is helemaal mijn ding (misschien kan je het ooit nog gebruiken)
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:57:43 #122
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36097361
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 08:58 schreef leonieke het volgende:
Het is wel zo dat stress menstruatie kan 'tegenhouden'. Ik heb het ooit gemerkt bij mijn vriendin. Overtijd, dacht dat ze zwanger was, na een week doet ze een test. Test was negatief en hop.. 2 uur later begon haar menstruatie.

Nu is het natuurlijk wel vreemd dat je de vorige keer zo'n hevige menstruatie en pijn had en nu opeens niets.
Ik weet eigenlijk niet wie er een antwoord zou kunnen op geven.

Er proberen niet aan te denken? (ja is gemakkelijk gezegd dan gedaan maar misschien helpt het wel)

En als pijnstiller gebruik ik trouwens altijd Apranax. Neurofen, aspirine halen niets uit... Apranax is helemaal mijn ding (misschien kan je het ooit nog gebruiken)
Hmm, ik was uiteindelijk 3 weken te laat Maar toen gelukkig niet zoveel last van gehad... iig niet zo als daarvoor. Nouja 't zal wel.. Moet zeggen dat het wel onmogelijk was om er niet aan te denken, waardoor je misschien gestressed raakt en het nog langer duurt?

Maargoed, alles weer op orde nu geloof ik, haha.
Al is mn mooie schedule nu wel helemaal om na al die jaren.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:07:50 #123
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_36182989
Ben ik de enige die al een week tot twee weken voor ze ongesteld wordt pijn krijgt aan 1 kant van haar buik? Het voelt gekneusd aan, en daar bovenop houd ik altijd veel vocht vast. Mijn onderbuik zet iets op en tijdens de ongesteldheid krijg ik amper mijn broek meer dicht.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:09:41 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_36183074
Die pijn die je van tevoren krijgt, zou de eisprong kunnen zijn. Die is bij sommige vrouwen duidelijk voelbaar.

En vocht vasthouden is inderdaad een menstruatie'kwaal'.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:12:35 #125
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36183204
Ik voel ook altijd mijn eisprong..doet meer zeer dan de menstruatie zelf. De tyfus

Mijn menstruatie is een eitje...2 dagen wat bloedje, 3 e dag druppeltje her en der. Zelden buikpijn of andere ongemakjes. PMS heb ik altiijd, dus echt een verschil merk ik daar ook niet.
Maar die eisprong he...jesus, dan heb ik soms steken in mijn eierstokken waar ik echt van kan dubbelklappen.

Ik heb duidelijk hele drukke eitjes
pi_36265276
Hmm, de rode klats stelt wel erg weinig voor deze maand. Ik zou me bijna zorgen gaan maken ondanks de pil.
pi_36265524
Hoe minder hoe beter toch? Heb je er minder last van.
Het is ook geen pretje om (ondanks de pil) gemiddeld 7 dagen te menstrueren
pi_48804226
Beste mensen, ik ben nu al twee weken ongesteld !!!!! En normaal duurt het bij mij max 4 dagen. Ik heb 3 maanden geen pil geslikt, en nu weer wel. Dus weet iemand of dat er mee te maken kan hebben????

Ik stop wel vaker met de pil, maar hier heb ik nog nooit eerder last van gehad??? Ik ben met de eerste pil op de eerste dag van m'n menstruatie begonnen, weet iemand of dat ermee te maken kan hebben (hiervoor begon ik gewoon altijd ergens als ik er zin in had, ook als ik niet ongesetld was, en nooit last gehad van zo'n lange menstruatie). Nou ik hoop dat het over gaat. Anders stop ik meteen weer met de pil, en begin ik over een maand ofzo als ik NIET ongesteld ben wel weer met slikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')