quote:Zeg ik verdorie dat je luie eitjes hebt dan?????? ER WERD EEN GRAP OVER GEMAAKT OP DE EERSTE PAGINA! En niet eens door mij dus waarom begin je nu tegen mij te zeuren? Had dat eerder gedaan, toen die grap werd gemaakt! Maar nee, nu moet het weer op mij afgekuurd worden terwijl ik daar niks mee te maken heb!
Op woensdag 19 februari 2003 12:01 schreef berney het volgende:[..]
Even ter correctie ik heb géén luie eitjes.
.
.
Mijn lichaam maakt geen progesteron aan waardoor ik niet menstrueer.Ik heb nu overigens homeopatische korreltjes en ben benieuwd of dat helpt.
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 19-02-2003 12:43]
quote:En dit wordt natuurlijk niet als kwetsend gezien he? Omdat user geen heaven7 heet
Op maandag 12 augustus 2002 14:06 schreef Catootje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Hebie luie eitjes Berney? IK WIL EEN CENTRAAL LUIE EITJES TOPIC!!!
quote:Nee, omdat Catootje in hetzelfde schuitje zit en dus WEL dondersgoed weet hoe zoiets gevoelsmatig overkomt. En zij weet hoe de wisselwerking Catootje - Berney is omdat ze zeer regelmatig op elkaar reageren.
Op woensdag 19 februari 2003 12:40 schreef heaven7 het volgende:[..]
En dit wordt natuurlijk niet als kwetsend gezien he? Omdat user geen heaven7 heet
quote:Dat is nog geen reden om mij uit te gaan leggen dat ze geen luie eitjes heeft, ik beweerde dat namelijk niet, OOK niet als grap, ik haalde het alleen even aan.
Op woensdag 19 februari 2003 12:43 schreef E.T. het volgende:[..]
Nee, omdat Catootje in hetzelfde schuitje zit en dus WEL dondersgoed weet hoe zoiets gevoelsmatig overkomt. En zij weet hoe de wisselwerking Catootje - Berney is omdat ze zeer regelmatig op elkaar reageren.
quote:Volgens mij zijn die 'stolsels' best normaal en komt dat omdat het niet alleen bloed is dat bij de menstruatie naar buiten komt. Het is het bloederige laagje weefsel dat zich in de baarmoeder heeft gevormd om het bevruchte eitje zich in te laten nestelen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:04 schreef Nadientje het volgende:
ook de vraag of ik veel last had van stolsels bij het menstrueren, ik ben er verder niet op ingegaan, maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig eigenlijk.
Waar heeft dit mee te maken, en wat is de oorzaak ervan als je het juist wel of niet hebt??
quote:Hoge nood?
Op dinsdag 30 december 2003 19:23 schreef strawberry het volgende:
Hoe lang duurt jullie menstruatie periode nu eigenlijk? Gemiddeld zeg maar, want mijn vriendinnetje is nu al 5 dagen ongesteld, is dat niet lang?
Kan wel een week duren. 5 dagen is zeker niet te lang of zo! Dus nog even geduld.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het werkt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:25 schreef nikao het volgende:
ik hoorde laatst van iemand over een product wat je heel goed zou kunnen helpen bij dit soort klachten;
Menstruatiepleister.
Het is geen medicijn ofzo, maar werkt op je zenuwbanen. Het proberen een keer waard lijkt me zo!
www.menstruatiepleister.nl is de site
Wat heb ik daar nu aanquote:
Hmm, ik was uiteindelijk 3 weken te laatquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:58 schreef leonieke het volgende:
Het is wel zo dat stress menstruatie kan 'tegenhouden'. Ik heb het ooit gemerkt bij mijn vriendin. Overtijd, dacht dat ze zwanger was, na een week doet ze een test. Test was negatief en hop.. 2 uur later begon haar menstruatie.
Nu is het natuurlijk wel vreemd dat je de vorige keer zo'n hevige menstruatie en pijn had en nu opeens niets.
Ik weet eigenlijk niet wie er een antwoord zou kunnen op geven.
Er proberen niet aan te denken? (ja is gemakkelijk gezegd dan gedaanmaar misschien helpt het wel)
En als pijnstiller gebruik ik trouwens altijd Apranax. Neurofen, aspirine halen niets uit... Apranax is helemaal mijn ding(misschien kan je het ooit nog gebruiken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |