SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Vind ik nog steeds ontzettend duur. Hier koop ik Copenhagen Wintergreen 5 pakjes (tins) voor $10.00 en dat is een van de duurste pruimtabakken.quote:
Ze hebben de afgelopen 5 jaar de accijns op rookwaar erg omhoog gegooid.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds ontzettend duur. Hier koop ik Copenhagen Wintergreen 5 pakjes (tins) voor $10.00 en dat is een van de duurste pruimtabakken.
Want?quote:
Is wel vriendelijk aangeboden hoor, maar ik hou het op incidenteel een zware van nellequote:
Ik was 6 maanden gestopt met roken, tot we op oefening waren, 3 weken Fulda en omgeving, mijn buddy rookte, we zaten in een schuttersput, en hij stak er eentje op. Onder de poncho, regende als de tering, toen brak ik en vroeg hem toch maar weer om een sigaretquote:
Ja moet behoorlijk wat belasting op zitten danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen 5 jaar de accijns op rookwaar erg omhoog gegooid.
Vroegah rookte ik af en toe nog wel eens een Mehari sigaartjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is wel vriendelijk aangeboden hoor, maar ik hou het op incidenteel een zware van nelle
In dienst is het zo dat het eerst vliegen en draven is en daarna (heel lang) wachten. Dus dan word er al snel gerookt om de tijd te doden.quote:
Heb ik nooit gerookt. Wel die dunne (ik meen van kampen) sigaartjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vroegah rookte ik af en toe nog wel eens een Mehari sigaartje
Dan ga je toch kaarten ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
In dienst is het zo dat het eerst vliegen en draven is en daarna (heel lang) wachten. Dus dan word er al snel gerookt om de tijd te doden.
En sindsdien nooit meer gestopt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik was 6 maanden gestopt met roken, tot we op oefening waren, 3 weken Fulda en omgeving, mijn buddy rookte, we zaten in een schuttersput, en hij stak er eentje op. Onder de poncho, regende als de tering, toen brak ik en vroeg hem toch maar weer om een sigaret
Bah, die vond ik zo stinken dat ik ze zelf nooit gerookt hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:02 schreef -Amber- het volgende:
Iemand hier ook wel eens kretek sigaretten gerookt?
Enigste kaartenspel dat ik ooit tijdens dienst op zak had was tijdens OIF, en wel het kaartenspel met de gezochten personen er op. Maar nee daarvoor (kaartspelen) heb je vaak net geen tijd, maar voor een sigaretje wel.quote:
Saai levenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Enigste kaartenspel dat ik ooit tijdens dienst op zak had was tijdens OIF, en wel het kaartenspel met de gezochten personen er op. Maar nee daarvoor (kaartspelen) heb je vaak net geen tijd, maar voor een sigaretje wel.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:02 schreef -Amber- het volgende:
Iemand hier ook wel eens kretek sigaretten gerookt?
Nu, ja, het was in de jaren '80 ook nog veel gebruikelijker dat je rookte. Zeker in 'macho' omgevingenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Saai leven( Ik heb niets te doen, laat ik gaan roken
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |