Zie PI.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoeld he.
Ja zeg ik kan niet in de toekomst kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je als je zelf zwemt.
DeLuna DeLuna wie gaat de 1500m winnen??????!!!!!????
Slangenbloed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:51 schreef De_Fietser het volgende:
Wat hebben die chinezen gegeten dat ze plotseling zo hard gaan met zwemmen, eerst bij de vrouwen en nu dit....
ik kan wel in de toekomst kijken sun die wintquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je als je zelf zwemt.
DeLuna DeLuna wie gaat de 1500m winnen??????!!!!!????
200m maar hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zwemt gewoon 2:18 over 250m, over vier jaar dus in Rio!!
Als Marleen Inge vervangt als zwemanaliste bij de NOSquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zwemt gewoon 2:18 over 250m, over vier jaar dus in Rio!!
Bij de mannen zal het om Stekelenburg gaan, de zwakste schakel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
De mannen hebben een grote kans op brons dan de vrouwen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja zeg ik kan niet in de toekomst kijken.
Sun was natuurlijk allang huizenhoog kanshebber op dit nummer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:51 schreef De_Fietser het volgende:
Wat hebben die chinezen gegeten dat ze plotseling zo hard gaan met zwemmen, eerst bij de vrouwen en nu dit....
weet je wat het gekke is, is vind dat je brons eigenlijk beter kan hebben dan zilverquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:50 schreef Keauning het volgende:
Pfff wat knap en zeer leuk voor marleen.Stiekem jammer dat Herasimenia nog voorbij kwam maar ach
nos en es laten nix zienquote:
ES wel.quote:
quote:
thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |