Nog genoeg interessante sport. Hoezo moet je vijftienjarige meisjes hosselen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
wanneer komt die 4x100, ik heb nog veel te doen vanavond
Wil je dat elke sportvrouw webcamhoer wordt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:47 schreef One_of_the_few het volgende:
Ranomi kan npg veel leren van verona.
Wie speelt als spits?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Veldhuis niet.
Opstelling = Van Rouwendaal, Nijhuis, Dekker en Kromo.
De vrouwen toch wel brons?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kans ja, maar het wordt heeeeeel lastig.
Klein kansje.quote:
Het was niet serieus bedoeld he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je dat elke sportvrouw webcamhoer wordt?
Mhua, ik zeg voor beide teams plaats 5.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kans ja, maar het wordt heeeeeel lastig.
Wordt erg lastig met Amerika, Australië en China.. Die hebben waarschijnlijk volledig nieuwe en frisse teams staan.quote:
DeLuna is de zwemeindbaas van FOK!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
DeLuna heeft het druk deze spelen met alle vragen beantwoorden.
Helpdesk Luna
Krijg je als je zelf zwemt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Helpdesk Luna
Maar de kans is er altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua, ik zeg voor beide teams plaats 5.
Ze zwemt gewoon 2:18 over 250m, over vier jaar dus in Rio!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Helpdesk Luna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |