SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
Yessss, hier kan ik nog wel een paar uurtjes mee doorwerkenquote:
Staat wel meer tof spul op zijn kanaal, moet je maar even checken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Yessss, hier kan ik nog wel een paar uurtjes mee doorwerken
Ja...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Staat wel meer tof spul op zijn kanaal, moet je maar even checken.
En doorwerken? Waaraan?
Robot Lovequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja...
Wat was dat nummer dat je hier eerst had gepost? Iets met 'Shock'.
Ik wou net zeggen, jij bent er vroeg bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 07:38 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh! Zo weer beginnen met duiklessen
Ik ben niet boos.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
je hoeft niet zo boos te doen hoor :S
dinsdag me laatste theorie en daarna eerste buitenduik!quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:38 schreef Rossdale het volgende:
Helaas, wij zijn pas 's avonds terug in breda man. We spreken binnenkort wel weer af. Eind volgende week ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij bent er vroeg bij![]()
Veel plezierVanmiddag trouwens tijd voor koffie? Ben toch in Breda
Ik zo examen en eerste buitenduik. De rest maak ik af als we in Bali zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dinsdag me laatste theorie en daarna eerste buitenduik!
Jammer ik zag liever een partij die achter het woord van onze lieve heer staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:14 schreef Tauchmeister het volgende:
SP en VVD blijven grootste in peilingen
Prima planquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helaas, wij zijn pas 's avonds terug in breda man. We spreken binnenkort wel weer af. Eind volgende week ofzo?
Hoeveel duiken heb je al gemaaktquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zo examen en eerste buitenduik. De rest maak ik af als we in Bali zijn
Damn, ik las buikdanslessen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:38 schreef Rossdale het volgende:
Nu twee ochtenden in het zwembad en vanmiddag beschut water. De echte duiken doen we in Baliquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoeveel duiken heb je al gemaakt
Aha, 3 duiken voor je examen. Zodoende.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu twee ochtenden in het zwembad en vanmiddag beschut water. De echte duiken doen we in Bali
Is niet ons doel, we willen gewoon ergens kunnen duiken als het toevallig kan. We gaan het niet speciaal opzoekenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Aha, 3 duiken voor je examen. Zodoende.
En ik zou als je het echt serieus wil gaan doen een keer een duikvakantie maken, maar dan niet naar zo´n toeristisch oord als Bali.
Aah oke, nouja alsnog, voor de echt mooie, nog niet kapotgedoken plekjes kan je het beste naar een minder toeristisch gebied gaan. Dus als je in Bali gaat duiken zou ik zeggen vraag ff na naar de minder toeristische plekken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is niet ons doel, we willen gewoon ergens kunnen duiken als het toevallig kan. We gaan het niet speciaal opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |