SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
Yessss, hier kan ik nog wel een paar uurtjes mee doorwerkenquote:
Staat wel meer tof spul op zijn kanaal, moet je maar even checken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Yessss, hier kan ik nog wel een paar uurtjes mee doorwerken
Ja...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Staat wel meer tof spul op zijn kanaal, moet je maar even checken.
En doorwerken? Waaraan?
Robot Lovequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja...
Wat was dat nummer dat je hier eerst had gepost? Iets met 'Shock'.
Ik wou net zeggen, jij bent er vroeg bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 07:38 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh! Zo weer beginnen met duiklessen
Ik ben niet boos.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
je hoeft niet zo boos te doen hoor :S
dinsdag me laatste theorie en daarna eerste buitenduik!quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:38 schreef Rossdale het volgende:
Helaas, wij zijn pas 's avonds terug in breda man. We spreken binnenkort wel weer af. Eind volgende week ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij bent er vroeg bij![]()
Veel plezierVanmiddag trouwens tijd voor koffie? Ben toch in Breda
Ik zo examen en eerste buitenduik. De rest maak ik af als we in Bali zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dinsdag me laatste theorie en daarna eerste buitenduik!
Jammer ik zag liever een partij die achter het woord van onze lieve heer staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:14 schreef Tauchmeister het volgende:
SP en VVD blijven grootste in peilingen
Prima planquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helaas, wij zijn pas 's avonds terug in breda man. We spreken binnenkort wel weer af. Eind volgende week ofzo?
Hoeveel duiken heb je al gemaaktquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zo examen en eerste buitenduik. De rest maak ik af als we in Bali zijn
Damn, ik las buikdanslessen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:38 schreef Rossdale het volgende:
Nu twee ochtenden in het zwembad en vanmiddag beschut water. De echte duiken doen we in Baliquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoeveel duiken heb je al gemaakt
Aha, 3 duiken voor je examen. Zodoende.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu twee ochtenden in het zwembad en vanmiddag beschut water. De echte duiken doen we in Bali
Is niet ons doel, we willen gewoon ergens kunnen duiken als het toevallig kan. We gaan het niet speciaal opzoekenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Aha, 3 duiken voor je examen. Zodoende.
En ik zou als je het echt serieus wil gaan doen een keer een duikvakantie maken, maar dan niet naar zo´n toeristisch oord als Bali.
Aah oke, nouja alsnog, voor de echt mooie, nog niet kapotgedoken plekjes kan je het beste naar een minder toeristisch gebied gaan. Dus als je in Bali gaat duiken zou ik zeggen vraag ff na naar de minder toeristische plekken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is niet ons doel, we willen gewoon ergens kunnen duiken als het toevallig kan. We gaan het niet speciaal opzoeken
Greco Romanquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:59 schreef PierreTT het volgende:
Stef, vanaf 2 uur vanmiddag Grieks-Romeins worstelen op de Olympische Spelen
Ik ga hem wel kijken, zit me toch te vervelen op werkquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Greco Roman
Nog steeds de beste basis voor mma
Nice al zal je er vrij weinig van begrijpen denk ik. Doe even linkje sturen dan kijk ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga hem wel kijken, zit me toch te vervelen op werk
Gaat via nos.nl, dan Olympische Spelen, stream 6 vanaf 14.00quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nice al zal je er vrij weinig van begrijpen denk ik. Doe even linkje sturen dan kijk ik ook
Sowieso de Russenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aight hombre. Weet eigenlijk niet wie de toppers zijn op de spelen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Dat woog ik toen ik 12/13 was denk ik
Geloof me die wegen vandaag geen 55 kgquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens geen grof geweld vandaag, want het begint met 55kg mannen![]()
Daarna 74kg mannen
Gister gewogen, daarna volle koker schranzen om zoveel mogelijk kilo erbij te krijgenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof me die wegen vandaag geen 55 kg
Start hem nu opquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:59 schreef PierreTT het volgende:
Gaat ie Stef, Li Shujin tegen Vyugar Ragymov
Vage sport. Dus als je tijd rekt moet je doggystyle klaar gaan zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja was omdat die jap aan het tijd rekken was
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vage sport. Dus als je tijd rekt moet je doggystyle klaar gaan zitten
Nee dan wordt je in een kut positie geplaatstquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vage sport. Dus als je tijd rekt moet je doggystyle klaar gaan zitten
Ik gooi straks wel ff een screen eropquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dan wordt je in een kut positie geplaatstSnap ook niet alle regels hoor en zeker zonder commentaar is het best pittig
http://imageshack.us/photo/my-images/82/kemalnz0.jpg/ (copy/paste deze link)quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pas maar op dat Bozz het niet hoort
Geloof ik niet, of hij moet geen beenspieren hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/82/kemalnz0.jpg/ (copy/paste deze link) ]
55 kilo volgens Google
Ergens over een aantal dagen begint Taekwondo, mooi om te zienquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter switch je zo naar boksen dat is een stuk beter en hopelijk met commentaar
Tae Kwondo is nep man beetje van die gare trapjes uit voeren. Het ziet er spectaculair uit maar het is zwaar gay.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ergens over een aantal dagen begint Taekwondo, mooi om te zien
Precies, hij kijkt er ook zo bedenkelijk naarquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die wit rus denkt ook echt Dat Ass
Vrouwen gewichtsheffen voor jou Stefquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wil je echt niet zien. Sowieso kijk ik amper vrouwensport behalve als het vrouwen hockey is
hotty hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrouwen gewichtsheffen voor jou Stef![]()
[ afbeelding ]
Kogelstoten!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:46 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Kogelslingeren, altijd leuk.
Whatever, ik zocht op kogelslingeren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kogelstoten!
Dit is kogelslingeren:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Whatever, ik zocht op kogelslingeren.
Hamerslingeren is nog veel leukerquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Whatever, ik zocht op kogelslingeren.
quote:Het hamerslingeren lijkt meer op kogelslingeren met het verschil dat je vast met je rug naar de werpsector toe staat en alleen de hamer over je heen slingerd en achterwaarts werpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |