Was dat niet die stad die elk jaar weer in de slechtste steden top 5 kwam?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Haha, Zoetje is leuk, maar voor een oude binnenstad hoef je er niet naar toe. Doe dan Delluf maar!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Maar helaas geen mediamarkt van 4 etages en geen hollywood music hall, dat is toch wel een gemis hoor
Ik weet niet wat er slecht is aan Zoetermeer. Je hebt er veel winkels en veel parkeergarages waar je nog gratis kan parkeren ook! Verder veel groen en ruime wijken. Prima toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Was dat niet die stad die elk jaar weer in de slechtste steden top 5 kwam?
precies!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er slecht is aan Zoetermeer. Je hebt er veel winkels en veel parkeergarages waar je nog gratis kan parkeren ook! Verder veel groen en ruime wijken. Prima toch?
Die geven het wel toe: "Den Haag is door de jaren zo veranderd, voor mij toch veel te vlug".quote:
Zoetermeer kan je hier niet meerekenen, dat is gewoon een faaldorp dat enorm uit z'n voegen is gegroeid.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Haha, Zoetje is leuk, maar voor een oude binnenstad hoef je er niet naar toe. Doe dan Delluf maar!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:33 schreef Marsenal het volgende:
Als je de Nieuwegracht in de lente hebt gezien wil je Utrecht nooit meer verlaten.
Over het stationsgebied heb je gelijk, die heeft een opknapbeurt nodi..... Oh wacht.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:45 schreef Inverted_World het volgende:
Hoe in godsnaam kun je Utrecht een lelijke stad vinden als je ook in Rotterdam bent geweest?!_!
Psies, en dan gaat dat nog verbouwd worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:39 schreef female81 het volgende:
T'is maar net waar je in Utrecht komt.
Als je vanuit het station ergens naar beneden gaat, naar zo'n naastgelegen busstationnetje (niet die aan de Jaarbeurskant, maar aan de andere kant), kan ik me wel voorstellen dat je je eten lastig binnen kunt houden, ja.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:48 schreef _dirkjan_ het volgende:
Over het stationsgebied van Utrecht klagen en dan een foto van de Uithof neerzetten.
Een enorme Utrecht-kenner ben ik niet, maar de wijk waar de vrijmarkt op Koninginnedag wordt gehouden (dit jaar voor het eerst Utrecht bezocht op die dag) vond ik persoonlijk wel wat hebben. Net als het oude centrum.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Psies, en dan gaat dat nog verbouwd worden.
Ik heb altijd bij Wittevrouwen en Wilhelminapark gewoond, daar is de stad gewoon mooi schoon en vriendelijk voor de ogen.
Busstationnetje? Dr vertrekken zon 250 bussen per uurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:39 schreef female81 het volgende:
T'is maar net waar je in Utrecht komt.
Als je vanuit het station ergens naar beneden gaat, naar zo'n naastgelegen busstationnetje (niet die aan de Jaarbeurskant, maar aan de andere kant), kan ik me wel voorstellen dat je je eten lastig binnen kunt houden, ja.
Nou ja, het óógt niet overdreven groot.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:35 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Busstationnetje? Dr vertrekken zon 250 bussen per uur
alle steden kunnen mooi zijn met wat geldquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik moet toch even mijn stadje verdedigen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Utrecht kan best mooi zijn als je maar geld hebt.
okquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:27 schreef BRANDGEL het volgende:
sikitir lan
kanale eidlandjuh is die ding
represent al me toerkoes en moecroes
lijnbaan is helaas op de monumentelijstquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef okiokinl het volgende:
TS vind de lijnbaan niet verouderd, lol? lelijkste stadcentrum van nederland.
rotterdam kan je lopen zonder 30 fietsers die bijna tegen je aan rijden en allemaal trams en die drukte als je vanuit cs naar de dam loopt, is wel zo relaxes dat je niet steeds heoft te kijken of je niet tegen iemand aanlooptquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef Mylene het volgende:
TS komt uit een gat dat Zwolle heet, niet serieus te nemen.
Rotterdam is een lelijke blokkendoos.
Verder Amsterdam natuurlijk.
lol.. nog effe en dan gaat hoog catherijne ook op de monumentenlijst.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
lijnbaan is helaas op de monumentelijst![]()
![]()
echt idioot een gemiddeld industrieterrein is nog mooier totaal nie aantrekkelijk idd, maar koopgooi is wel chill
en dan te bedenken dat ik die lantaarnpalen daar aangesloten hebquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik moet toch even mijn stadje verdedigen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Utrecht kan best mooi zijn als je maar geld hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |