enigste stad wat echt mooi is met mooie half bloed antilliaansequote:
Alles is nieuw roffa Utrecht = alles oud en krapquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:45 schreef Inverted_World het volgende:
Hoe in godsnaam kun je Utrecht een lelijke stad vinden als je ook in Rotterdam bent geweest?!_!
TS gaat normaal naar Rotterdam. Waarschijnlijk weet 'ie niet dat er oude binnensteden zijn die de oorlog wél hebben overleeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:49 schreef The6thgate het volgende:
De hele bouwput om het stationsgebied te veranderen over het hoofd gezien? Klinkt sowieso alsof je de gracht en de rest van het centrum gemist hebt
Dat is wel mooi alleen waarom is de gracht helemaal beneden in amsterdam is het op gelijke hoogte van waar je loopt zegmaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:49 schreef The6thgate het volgende:
De hele bouwput om het stationsgebied te veranderen over het hoofd gezien? Klinkt sowieso alsof je de gracht en de rest van het centrum gemist hebt
Bullshitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat is wel mooi alleen waarom is de gracht helemaal beneden in amsterdam is het op gelijke hoogte van waar je loopt zegmaar
Dat zijn werfkelders imbeciel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat is wel mooi alleen waarom is de gracht helemaal beneden in amsterdam is het op gelijke hoogte van waar je loopt zegmaar
Als je Rotterdam gewend bent, ben je dit:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
Klacht, te verwend geworden zijn omdat ik Rotterdam gewend ben
Ook wel gewendquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
en het leek wel of ik 10 jaar na de 2'e wereldoorlog door een stad liep
En deze prachtbuurt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:48 schreef _dirkjan_ het volgende:
Over het stationsgebied van Utrecht klagen en dan een foto van de Uithof neerzetten.
Dat is juist relaxed, alles in de binnenstad op loopafstand. En het is minder aantrekkelijk voor de toeristen waardoor het niet zo verkracht is als de binnenstad van Amsterdam bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:51 schreef Scuidward het volgende:
Nu is Utrecht ook wel krap te noemen natuurlijk.
Veel ruimtelijker, mooi water er door heen, grote V&D met uitzicht teras skyline en mediamarkt 4 etages hoog, snachts chillen op het strand in hollywood music hall en chille mensen op straat utrecht is meer voor de antiprosopische mensen en de antanatievelingen met brillen en lange rokken om maar ff een generalisatie erop te gooienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:59 schreef reinbertio het volgende:
[..]![]()
Maar ja, TS wil liever dit:
[ afbeelding ]
Toegegeven, het heeft iets. Zeker deze foto:
[ afbeelding ]
Maar dan nog, geef mij oude steden maar!
We hebben het hier over binnensteden en niet over lelijke buitenwijken. En al helemaal niet over aanhangselexclaves à la Zuidoostquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
En deze prachtbuurt.
[ afbeelding ]
Vind het ook zeker niet a-relaxed hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:00 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat is juist relaxed, alles in de binnenstad op loopafstand. En het is minder aantrekkelijk voor de toeristen waardoor het niet zo verkracht is als de binnenstad van Amsterdam bijvoorbeeld
Ik woon zelf in zwolle maar daar ben je binnen 14 minuten uitgekeken in het centrum, en je komt steeds bekende tegen wat nogal ittitant als je met familie bentquote:
Die foto is ouder dan 20 jaar. Tevens een buitenwijk van Amsterdam. Bovendien is de buurt gerenoveerd (en ik ben nieteens fan van de Bijlmer).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
En deze prachtbuurt.
[ afbeelding ]
Geef mij maar Amsterdam!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:59 schreef reinbertio het volgende:
[..]![]()
Maar ja, TS wil liever dit:
[ afbeelding ]
Toegegeven, het heeft iets. Zeker deze foto:
[ afbeelding ]
Maar dan nog, geef mij oude steden maar!
lijkt een beetje op leiden vind ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:02 schreef Rekkie het volgende:
Utrecht is een grafstad om naar toe te rijdens als je midden in het centrum wil zijn...
Maar lelijk vind ik het zeker niet!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Veel ruimtelijker, mooi water er door heen, grote V&D met uitzicht teras skyline en mediamarkt 4 etages hoog, snachts chillen op het strand in hollywood music hall en chille mensen op straat utrecht is meer voor de antiprosopische mensen en de antanatievelingen met brillen en lange rokken om maar ff een generalisatie erop te gooien
+ het ontbreken van bananeneilandquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leiden ziet er wel beter uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
lijkt een beetje op leiden vind ik
ja man alleen scheveningen vind ik ook niet mooi wel de zee maar de pier is ontzettend oud en de flats om scheveningen ook, en rotterdam heeft een wat nieuwere skyline maar de zee is toch belangrijker dus idd scheveningen den haag is ook wel chill, en zoetermeerquote:
Volgens mij betaal je best veel voor een huurwoning in utrecht incl lange wachtlijst.. maar oke, je zit wel centraal in het land iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef Alborz het volgende:
Haha, ik zal Utrecht nooit verruilen voor een andere stad, neem dat maar van mij aan.
Haha, Zoetje is leuk, maar voor een oude binnenstad hoef je er niet naar toe. Doe dan Delluf maar!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man alleen scheveningen vind ik ook niet mooi wel de zee maar de pier is ontzettend oud en de flats om scheveningen ook, en rotterdam heeft een wat nieuwere skyline maar de zee is toch belangrijker dus idd scheveningen den haag is ook wel chill, en zoetermeer
Zoetermeer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man alleen scheveningen vind ik ook niet mooi wel de zee maar de pier is ontzettend oud en de flats om scheveningen ook, en rotterdam heeft een wat nieuwere skyline maar de zee is toch belangrijker dus idd scheveningen den haag is ook wel chill, en zoetermeer
Wonen en vervoer is niet optimaal in Utrecht, maar dat neem ik wel voor lief.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je best veel voor een huurwoning in utrecht incl lange wachtlijst.. maar oke, je zit wel centraal in het land idd
Maar helaas geen mediamarkt van 4 etages en geen hollywood music hall, dat is toch wel een gemis hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je best veel voor een huurwoning in utrecht incl lange wachtlijst.. maar oke, je zit wel centraal in het land idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |