Inderdaad, dat soort klassiekers blijven ook altijd goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:21 schreef Scuidward het volgende:
Kan je de tijd mooi overbruggen met wat Roller Coaster Tycoon
deze heb je dan niet op de pcquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:22 schreef Lithia het volgende:
Alle zelda en final fantasy games achter elkaar (opnieuw) spelen. Dan vermaak je je een beetje.
nee das leuk in de final fantasy, al dat gegrind lagge manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:22 schreef Lithia het volgende:
Alle zelda en final fantasy games achter elkaar (opnieuw) spelen. Dan vermaak je je een beetje.
Alsof jij geen spelletjes speelt. Of het nu achter de pc is of het Risken met kerstavond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Hourglass het volgende:
Gamen, tja, misschien leuk als je 16 bent
Mass Effect is inderdaad geweldig!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:31 schreef remi1986 het volgende:
hou je van RPG's? De eerste Dragon Age en de Mass Effect serie, ben je wel ff zoet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is gamen misschien leuk als je 16 bent?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Hourglass het volgende:
Gamen, tja, misschien leuk als je 16 bent
Inderdaad, of zoek je oude gameboy color op(vandaag na tig jaar weer gezien)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon weer oude spellen uit de doos halen inderdaad tot nieuwe uitkomen... Soms zijn oude spellen (neem Age Of Empires I bijv.) ineens weer leuk, enige nadeel zijn dan de slechte graphics maar daar wen je vanzelf weer aan. Soms erg leuk om weer die oude dingen naar boven te halen die je alweer vergeten was.
quote:
ik heb zelf nog Dragon's Dogma, Bully en Dragon Age liggen... zijn ook wel leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:24 schreef Quotidien het volgende:
En Portal 2 was ik ook vergeten ja ().
Hmm, 1 is RPG-heavy met heel veel stats/inventory-geklooi, het moet je maar liggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef Quotidien het volgende:
Mass Effect heb ik nog nooit gespeeld dus die dan maar eens proberen. Ik neem aan dat ik het beste gewoon met deel 1 kan beginnen?
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS en andere losers...ga lekker naar GAMES EN CONSOLES.
Hou KLB vrij voor ECHTE klachten...
Wat kom je hier dan zeuren? Als jij niks met games van doen hebt heeft jouw inbreng ook totaal geen nut in dit topic.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben de TS niet.
Bewaar je stoere praat voor je kleine vriendjes.
Hmm maar volgen die 2 elkaar niet op? Want anders begin ik gelijk aan 2.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, 1 is RPG-heavy met heel veel stats/inventory-geklooi, het moet je maar liggen2 is een stuk sneller en meer combatgericht
Ik heb 2 iig met veel meer plezier gespeeld
edit: oh, en Dragon Age: Origins is gewoon een bazenspel, kun je ook gerust kopen
Rot op joh, ga je maar lekker als vrouw voordoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS en andere losers...ga lekker naar GAMES EN CONSOLES.
Hou KLB vrij voor ECHTE klachten...
Dit is KLB en geen GAM sukkel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat kom je hier dan zeuren? Als jij niks met games van doen hebt heeft jouw inbreng ook totaal geen nut in dit topic.
Sinds gister uitgespeeld. Vanaf deel 1 geen ander spel meer gespeeld. Heb de klok regelmatig meer dan 5 uur straight voorbij zien tikken.quote:
Moest ff scrollen, maar idd, 2 volgt 1 op (logisch). Het beste kun je idd gewoon aan deel 1 beginnen, dan leer je de belangrijkste squadmates kennen (Garrus, wat een eindbaasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:35 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hmm maar volgen die 2 elkaar niet op? Want anders begin ik gelijk aan 2.
[..]
Rot op joh, ga je maar lekker als vrouw voordoen.
Met je Pallas.
Mass effect verliest al z'n waarde als je niet bij 1 begintquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moest ff scrollen, maar idd, 2 volgt 1 op (logisch). Het beste kun je idd gewoon aan deel 1 beginnen, dan leer je de belangrijkste squadmates kennen (Garrus, wat een eindbaas![]()
).
Mwa, waren wel paar goede verbeteringen doorgevoerd, dat sowieso. Van 2 naar 3 vond ik het dekkingssysteem vaak genoeg maar bagger. Ben vaak genoeg doodgegaan omdat Shepard niet ging schuilen maar een schuine koprol maaktequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2 speelt lekkerder dan 1, ben zelf ook met 2 begonnen (en 1 dus later gekocht)Heb ook het idee dat de classverschillen in deel 2 veel duidelijker zijn
Mja, daarom speel ik ook graag Engineer/Adept. Soldier is echt tyfussaai in Mass Effectquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:03 schreef Quotidien het volgende:
Eigenlijk lijkt het heel veel op de Gears of War-serie.
Heb je ook skills dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, daarom speel ik ook graag Engineer/Adept. Soldier is echt tyfussaai in Mass Effect
Dat haat ik, dan zit ik maar te dubben wat nou het beste is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Iedere class heeft speciale skills, kijk maar op http://masseffect.wikia.com/wiki/Classes
Ja, want als ik klaar ben mat Mass Effect begint het weer van voren af aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef hottentot het volgende:
Is er nog iets van je klacht over TS?
AC3 voor 100 euro?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef ConnorKenway het volgende:
AC 3 Reserveren voor 100¤
Marvel vs capcom 3 spelen,
dead island
Echt ga gewoon kijken hoeveel spelen er zijn, iemand die zecht dat hij alles gespeeld heeft wat hij leuk vind weet gewoon niet wat er allemaal is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, want als ik klaar ben mat Mass Effect begint het weer van voren af aan.
[..]
AC3 voor 100 euro?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Echt ga gewoon kijken hoeveel spelen er zijn, iemand die zechtdat hij alles gespeeld heeft wat hij leuk vind weet gewoon niet wat er allemaal is.
*kucht* emulator *kucht*quote:
En Rise of nations, Dune 2quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:51 schreef MAHL het volgende:
Gewoon weer Age of Empires 2 gaan spelen, multiplayer natuurlijk
Final Fantasy welquote:
Ja is dat wat? Ik heb daar de demo van gespeeld en dat was wel maffe shit, tegen zo'n bolle reus.quote:
duh, ik was proquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
is het weleens gelukt om alle diamantjes te krijgen ?![]()
ik heb alleen 1 gespeeld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
altijd moeite in spyro 2 met 2de eindbaas
ken ik niet.... mijn broer had 1 op de playstation en die speelde ik altijd, supervet. maar zelf nooit gekocht ofzoquote:
elk wereldje had ook een eigen themaquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef -supergirl- het volgende:
dat waren nog eens tijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simcity, bazen spel. Vergeet niet die tycoon spellen, Railroad, Zoo, en natuurlijk Black & White.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:26 schreef PandaDrop het volgende:
Populaire games vroeger (dus 6 jaar en langer geleden):
Battlefield 1942 en Vietnam
DTM race driver serie (sinds 2005 geen opvolger meer gekomen).
Colin Mcrae rally (nu Dirt geworden)
GTA Trilogie
De Sims 1 en 2
Call of Duty 1, 2 en 3
Age of Empires
Civilization 4
Simcity 3000 en 4
The Elders Scrolls Morrowind en Oblivion
Enz
Bijna allemaal nog te koop in de winkel en met uitbreidingen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik las laatst een topic over Runescape. Nu zit ik dat weer te doen.
ja dat hebben ze..quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef -supergirl- het volgende:
ben ik gek als ik nu op 19-jarige leeftijd nog spyro ga kopen?hebben ze die voor xbox?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef -supergirl- het volgende:
o o o en natuurlijk ROLLERCOASTER TYCOON
Blijft een bazenspelquote:
Gamerangerquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Blijft een bazenspelBeter ga je het downloaden, naar 1.0c patchen en op GameRanger spelen, zoals oude oldskool multiplayer tijd
Voobly?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gameranger. Je dient AoE gewoon op Voobly te spelen.
Meer spelers, betere rooms, ladders. De client zelf werkt ook wat fijner vind ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik, maar hoe is het beter/anders dan GR?
Had hier ook al een topic over gemaakt. Na 15 minuten kon ik kappen met Slender. Ben me nog nooit zo kapot geschrokken tijdens een computerspelquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:39 schreef Nikmans het volgende:
Koop Amnesia voor 15 euro, zalig
Of download Slender, je bent wel in een half uurtje uitgespeeld ermee maar dat is wel een geniaal half uur
[ afbeelding ]
Ik vond hem awesome,wel kort maar awesome.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja is dat wat? Ik heb daar de demo van gespeeld en dat was wel maffe shit, tegen zo'n bolle reus.
Precies, soms raak ik zelfs in paniek omdat ik niet alles kan spelen voordat ik doodga.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:14 schreef Tomoya het volgende:
Er zijn juist teveel goede games, waardoor ik bijna geen nieuwe games hoef te kopen. Persona, Disgaea, Legend of Zelda, Final fantasy series etc etc.
Huhu, midden in de nacht met m'n headset opquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Had hier ook al een topic over gemaakt. Na 15 minuten kon ik kappen met Slender. Ben me nog nooit zo kapot geschrokken tijdens een computerspel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |