Goud en geld in een oude sok zijn ook vermogen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef VRIDZ het volgende:
Blijf het zo krom vinden.. stel je wil dus zelf meer sparen voor later, vooral met al dat gezeik met al die pensioenfondsen waar je niet echt vrolijk van wordt.. 'mag' dat ook weer niet, moet je dus belasting over betalen..
Kan je dus beter je geld in iets besteden dat waardevast is / in waarde stijgt, goud ofzo.. of het thuis in een ouwe sok bewaren, dan maar geen rente.
Dat je andere belastingen betaalt, maakt natuurlijk niks uit. het blijft fraude, het wordt er niet minder erg door hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:47 schreef Gorgrealis het volgende:
Ok het is dus fraude, maar niet onmogelijk.
Ik betaal netjes al mijn overige belastingen , maar dit vind ik zo;n onzin
vind ik wel, maar dat meningsverschil gaan we toch niet oplossen hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat je andere belastingen betaalt, maakt natuurlijk niks uit. het blijft fraude, het wordt er niet minder erg door hoor.
De belasting zal je echt niet milder aanpakken omdat je wel keurig je andere belastingen zit te betalen hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:50 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
vind ik wel, maar dat meningsverschil gaan we toch niet oplossen hier
vast niet, maar ik kan toch een bedrag overmaken naar een vriend die in geldnood zit, en later blijkt dat hij het niet echt nodig hadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
De belasting zal je echt niet milder aanpakken omdat je wel keurig je andere belastingen zit te betalen hoor.
ok, volgende vraag , meerdere vrienden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:56 schreef ukga het volgende:
Btw als je meer dan 10k geld overmaakt ziet de belasting dit ook. Als je een gift geeft van boven de 10k moet je daar ook belasting over betalen
Dan moet je de schenkbelasting terugdraaien en alsnog de vrh betalen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:58 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
vast niet, maar ik kan toch een bedrag overmaken naar een vriend die in geldnood zit, en later blijkt dat hij het niet echt nodig had
Zie de post van jeroen25.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:58 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
vast niet, maar ik kan toch een bedrag overmaken naar een vriend die in geldnood zit, en later blijkt dat hij het niet echt nodig had
De auto is dan jouw bezit, dus die telt gewoon mee voor je vermogensbelasting.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:02 schreef Gorgrealis het volgende:
en als ik nou op 21 December een auto aanschaf , en afspreek met de dealer dan ik hem op 6 januari weer inwissel.
Je auto geef je niet op, hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
De auto is dan jouw bezit, dus die telt gewoon mee voor je vermogensbelasting.
damnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
De auto is dan jouw bezit, dus die telt gewoon mee voor je vermogensbelasting.
Ja, die dealer neemt dat risico voor jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:02 schreef Gorgrealis het volgende:
en als ik nou op 21 December een auto aanschaf , en afspreek met de dealer dan ik hem op 6 januari weer inwissel.
Ik keur jouw poging om er door fraude onderuit te komen, pertinent af.quote:
Daarom betaal ik ook geen belasting meer over mijn salaris, de belastingdienst schijnt er iets anders over te denkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:29 schreef Gorgrealis het volgende:
ik keur jouw poging om mij te beleren pertinent af, ik heb al belasting genoeg betaald
Of je dat nou belerend vindt of niet, het blijft fraude.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:29 schreef Gorgrealis het volgende:
ik keur jouw poging om mij te beleren pertinent af, ik heb al belasting genoeg betaald
Gaat die bekende dan de belasting betalen die jij probeert te ontduiken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:30 schreef Gorgrealis het volgende:
Nu is misschien mijn te simplistische plan om op bv 20 december dit jaar een bedrag over te boeken naar een bankrekening van een bekende die je kan vertrouwen, en dat die het bedrag bv 10 januari weer terugboekt.
Nee. De bekende heeft immers een schuld aan TS, en TS heeft een vordering op de bekende (die hij ook moet opgeven). Er verandert dus niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gaat die bekende dan de belasting betalen die jij probeert te ontduiken?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef flappy het volgende:
Spaargeld valt in box 3. Ze gaan uit van 4 % winst. Daarover betaal je 30% belasting. Je hebt het dus over 1,3 % 1,2 % belasting.
Belastingdienstquote:Had u contant geld? Dan hebt u een vrijstelling tot ¤ 500. Geef het bedrag aan dat boven deze vrijstelling uitkomt. Ook het saldo op een chipkaart en de waarde van cadeaubonnen en dergelijke behoren tot contant geld.
Net alsof ze komen controleren hoeveel contant iemand in huis heeft.quote:
Een auto die je ter belegging houdt valt ook gewoon in box 3, hoor.quote:
Als je een erfenis hebt ontvangen en ineens geen spaargeld meer hebt/opgeeft -- zonder bijzondere uitgaven -- dan roept dat wel vragen op, lijkt me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof ze komen controleren hoeveel contant iemand in huis heeft.
Ja, en hoeveel geld aan waardebonnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof ze komen controleren hoeveel contant iemand in huis heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |