quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:15 schreef afterburner het volgende:
Op verzoek van Miss Isis
Kung fu Banzai
[ afbeelding ]
Ik moet en zal het blaadje pakken:
[ afbeelding ]
Mooi ben ik niet de enigequote:Nu heb ik Kung Fu fighting in mijn hoofd dank je, wat een grappige foto! En dat trekken doen Sjon ook, km op show zei laatst nog dat het een chinees is met de bespiering van een stafford
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:56 schreef Sneezeechu het volgende:
Toch maar eens betere foto's plaatsen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh dat wil ie niet, hij pullt alleen als het niet magquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:00 schreef afterburner het volgende:
[..]
Mooi ben ik niet de enige![]()
Heb eerder al gezegd kom hem maar brengen, zullen we eens zien of ie wil pullen
Ze is pas 6 maanden en moet nog heel veel leren ze is bij de oude eigenaar hoogstwaarschijnlijk niet veel buiten de tuin geweest. En aan een riempje leer je zo weinig toch? Dus gewoon los en als ze even terug naar het baasje dan rammelt baasje wel met de koektrommel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die onderste vind ik echt vreselijk leuk!
En hopla meteen los mee, super, doe ik ook altijd
Ze groeit inderdaad enorm! Zat gister nog baby foto's te kijken. Ze begint er steeds meer volwassen uit te zien!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:35 schreef Miss_Isis het volgende:
@ Bienelientjee: Jacky is echt enorm gegroeid al! Gaan jullie er nog iets mee doen, een jachttraining of zo? Bij Nori op de training zit toevallig ook een springer spaniel, die doet het echt heel goed.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Bienelientje, ik vind die foto's zo leuk, met die retrokleuren, al mijn kinderfoto's zien er ook zo uit![]()
Wat ontzettend jammer dat je moeder dat nog steeds niet wil... Jacky is nu net op de leeftijd dat ze nog makkelijk en veel kan leren. Als ik zie hoe snel en goed Nori de jachttraining oppakte, dat gaat gewoon bijna instinctief. Je ziet haar ook echt genieten als ze door het bos kan crossen op zoek naar een dummy of in het water moet apporteren en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:19 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ze groeit inderdaad enorm! Zat gister nog baby foto's te kijken. Ze begint er steeds meer volwassen uit te zien!
Ik zou dat inderdaad hardstikke leuk vinden, maar zoals ik al eerder vermeld heb in dit topic. Mijn moeder gooit constant roet in het eten.Die wilt geen puppy cursus, die wilt niet dat parcours gedoe, die wilt helemaal niets.
Ik denk dat ze op deze manier echt het ras-eigen van de spaniel totaal niet "voedt", zoals Cesar Milan zou zeggen! En daar gaat ze absoluut problemen mee krijgen. Uiteindelijk is het ook mijn moeders hond zijn, niet de mijne. Als ik het huis uit ga, blijft Jacky daar. Heb het zelf al tig keer aangegeven. Ga dit en dat eens doen, dat is goed voor haar. Zelfs andere mensen zeggen het. En dan krijg je van haar zo'n blik van: "Neuuhh, vind ik niet nodig!"![]()
(En dan klaagt ze dat ze nooit het huis uit komt. Nu kan ze iets sociaals gaan ondernemen met d'r eigen hond, doet ze het niet!)
Op een gegeven ogenblik geef ik het op met mijn moeder....Hoe jammer ik het ook vind. Snap ook niet dat het voor geen meter tot haar door dringt. Zelfs als zo veel mensen het tegen haar zeggen...
Ik ben trouwens ook de enige hier in huis die echt actief is met truukjes en consequent bezig zijn. Moeders vertroetelt haar veels te veel!
[..]Was eigenlijk niet eens zo op voorhand bedoeld. De zon heeft hier alleen aan meegewerkt!
Misschien heeft moeders met een border terrier liggen sletten:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:56 schreef Sneezeechu het volgende:
Toch maar eens betere foto's plaatsen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ook nog eens goed kunnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Misschien heeft moeders met een border terrier liggen sletten:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:52 schreef Czarina het volgende:
Hihi hier om de hoek zit een turkse friettent en die vind Mihail helemaal geweldig.
Als de eigenaar er zelf is en hij ziet ons langslopen komt ie naar buiten om te aaien.
Laatst kreeg hij ook een rauwe frikandel van hem.
Nou die man kan niet meer stuk bij Mihail natuurlijk.
Vraagje....we gaan morgen naar Elsloo (L).
Is daar in de omgeving water waar honden ook los mogen?
Het wordt zulk mooi weer, zal hem een groot plezier doen denk ik.
Heel sneu. Ben wel benieuwd wat zijn situatie dan is, want dat zal vast wel niet de baby zijn, aangezien de hond ''goed is voor kinderen'', aldus de adverteerder.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:38 schreef Sneezeechu het volgende:
http://link.marktplaats.nl/584040866 Sommige mensen
Dat is hier vlak in de buurt... *zucht* Heb bijna de neiging om hem te mailen geef em maar aan mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:38 schreef Sneezeechu het volgende:
http://link.marktplaats.nl/584040866 Sommige mensen
Mooie honden alle drie!quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Dj_ArCee het volgende:
Onze hond is Gila, een kruising mechelse herder, Rottweiler en een snufje Amstaff. Over genomen van 2 meiden (toen nog wel, stel is uit elkaar) uit het zuiden des lands.
Totaal geen agressie te bekennen in haar, maar op eigen terrein erg waaks.
Trouwens ook erg beschermend, maar dat kan amper anders met zo'n mix
[ afbeelding ]
Gek op stokjes!!
[ afbeelding ]
....en water.
[ afbeelding ]
Als laatste mijn 2 vorige honden die ik beide in 3 maanden ben kwijt geraakt
Links King, kruising Sennenhond en recht Hayleigh, onze Rottweilster.
King stief op 14 jarige leeftijd, geheel onverwachts, aan een hartaanval tijdens zijn laaste rondje bos. Hayleigh ging 3 maanden daarna, omdat ze compleet weg kwijnde nadat King overleden was. Hayleigh is 12 geworden.
Met name King was echt een SUPER HOND.
[ afbeelding ]
Een dierenarts gaat nooit een hond zomaar in laten slapen eveneens als een asiel tenzij ze ernstig ziek of zulke zware gedragsproblemen aanwezig zijn dat er geen andere opties meer zijn. Niet omdat een hond ongewenst is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:44 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Dat is hier vlak in de buurt... *zucht* Heb bijna de neiging om hem te mailen geef em maar aan mijMaar welke dierenarts zal nou zo'n beest laten inslapen als er geen reden voor is?
edit: Dat is dus zo'n hondje wat ze binnenkort aan een paal vastgebonden vinden, omdat het asiel geld vraagt om er een dier achter te laten... sommige mensen... echtDat beestje heeft hun jarenlang plezier gegeven en dan willen ze em niet meer en zijn ze zelfs te beroerd om op een normale manier een nieuwe baas te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |