quote:Arnoud Robertus Alberts is de zoon van Robert en Laura. We leren hem in het eerste seizoen van GTST kennen als een aardige rechtenstudent. Zijn studie betaalt hij door hard te werken en hij heeft dan ook heel wat bijbaantjes gehad.
Twee vrouwen
In de liefde wordt Arnie heen en weer getrokken tussen twee vrouwen, Linda en Roos. Al tijdens de middelbare school heeft hij verkering met Linda Dekker. Na enige tijd gaat dit over. Niet lang daarna ontmoeten hij en zijn beste vriend Peter Kelder. Allebei vallen ze als een blok voor de mooie blondine Roos de Jager. Arnie weet uiteindelijk het hart van Roos te veroveren en samen besluiten ze te trouwen. Helaas laat zijn schoolliefde Linda hem niet met rust. Iedere keer als het even niet zo lekker loopt tussen Roos en Arnie, weet ze nog steeds Arnie's aandacht te trekken.
Amerika
Na zijn studie rechten besluit Arnie in de VS internationaal recht te gaan studeren. Zijn vrouw Roos gaat met hem mee. Helaas wordt Roos al snel overmand door heimwee en ze besluit terug naar Nederland te gaan. Na haar vertrek blijft Arnie alleen achter in de VS. Uiteindelijk besluit Arnie zijn studie af te breken omdat hij niet zonder zijn geliefde kan leven. Om de schulden te betalen die hij voor zijn studie gemaakt heeft gaat hij werken bij AA&F, het bedrijf van zijn vader.
Problemen
Het huwelijk met Roos loopt spaak en ze besluiten uit elkaar te gaan. Linda komt weer in de picture en Arnie pakt de relatie met haar weer op. Roos blijkt inmiddels zwanger van zijn kind te zijn, maar laat het weghalen. Het wordt Arnie te veel en hij ontvlucht Meerdijk door zich aan te monsteren op een schip. Als hij terugkomt staan zowel Roos als Linda op hem te wachten. Aan Arnie de keus, en hij kiest voor zijn grote liefde Roos.
Neergestort
Als zijn leven weer in wat rustiger vaarwater terecht is gekomen, gaat Arnie weer aan de slag voor AA&F. Daar wordt hij uitgezonden naar Venezuela. Tijdens een binnenlandse vlucht stort zijn vliegtuig neer in de jungle. Vergeefs gaan Laura en Robert op zoektocht door de jungle. Arnie lijkt omgekomen bij dit ongeluk en er is nooit meer wat van hem vernomen.
Afsluiting
Jaren later krijgt Robert een telefoontje dat er een lichaam in Venezuela gevonden is. Na een DNA-test met een tandje, blijkt het inderdaad om Arnie te gaan. Zijn stoffelijke resten worden naar Nederland gevlogen en Robert en Laura begraven hun zoon. Nu kunnen ze het verleden afsluiten. Zou je denken. Wat Robert dan niet weet, is dat Arnie biologisch gezien niet zijn zoon is. Dennis Tuinman en Arnie Alberts zijn -toen ze als baby in het ziekenhuis lagen- omgewisseld. Robert en Laura zijn dus de ouders van Dennis.
De rol van Arnie Alberts werd van seizoen 1 tot en met 7 vertolkt door Reinout Oerlemans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door Frey op 04-08-2012 16:43:44 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Op een gegeven moment stuurt ie Helen weg en kijkt ie een beetje maf in de kamer en begint ie ineens keihard te lachen vanuit het niks. Jammer dat ze het zo overdreven hebben die depressieve periode, het had best wat korter mogen duren. Zolang had ie daarna niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja
En toen sloeg-ie helemaal door
Ja, vooral bij Laura werd ik erg misleid omdat ik de verhaallijn niet kende.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens van dat tweede filmpje uit de OP die van een DVD afkomstig is is de volgorde compleet verneukt, dat huwelijk kwam veel eerder. Net als dat filmpje over Lotje, na dat gebeuren met instituut Karma kwamen fragmenten uit de lijn waarbij Laura Sanneke Strijbos ontvoerd. Ik vind het toch maf dat ze dat zo doen, ze hebben de fragmenten toch gewoon opgezocht en gevonden op datum lijkt me?
Nadat Suzanne en Daniël weer herenigd zijn, jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, vooral bij Laura werd ik erg misleid omdat ik de verhaallijn niet kende.
Bij Daniël zit er ook ineens een raar stukje tussen waar hij al een baard heeft.
Vele nostalgische fans doen niet aan dat soort crapquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er staat een fout in de tt Arnie is de zoon van Guus Tuinman.
over 17 dagen seizoen 6 op dvdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
17 dagen?dat zijn de eerste week toch alleen herhalingen?
Helemaal vanwege de titel van het muziekstukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:37 schreef Frey het volgende:
Dit muziekje zou perfect zijn voor als Arnie ineens weer voor de neus van Robert en Laura staat en hen in de armen valt.![]()
![]()
QFTquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooie OP Frey, Arnie associeer ik altijd met de gloriejaren en de kern van GTST.
Inderdaad ja. Die scène vond ik het meest belachelijk; het leek wel alsof-ie door de duivel bezeten was ofzoquote:[..]
Op een gegeven moment stuurt ie Helen weg en kijkt ie een beetje maf in de kamer en begint ie ineens keihard te lachen vanuit het niks. Jammer dat ze het zo overdreven hebben die depressieve periode, het had best wat korter mogen duren. Zolang had ie daarna niet meer
Zeg, ga eens even je mond spoelen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er staat een fout in de tt Arnie is de zoon van Guus Tuinman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef PeterKelder het volgende:
Zeg, ga eens even je mond spoelen!
Everon Jackson Hooi wordt kotsmisselijk van de verhaallijnen die hij speelt en laat dat duidelijk merken.quote:
Arnie:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef Frey het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe iedereen reageert op de terugkeer van Peter.
Ik wil niet veel verklappen, maar het waren best mooie scenes vond ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef Frey het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe iedereen reageert op de terugkeer van Peter.
Precies, een of ander mislukt schrijvertje, die nog bollen pelde toen de seizoenen met Arnie aan de gang waren heeft dit uit zijn perverse brein laten ontspruiten toen hij de kijkcijfers zogenaamd wilde doen stijgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vele nostalgische fans doen niet aan dat soort crap
Arnie is gewoon van Laura en Robert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |