Oké dat mag dus nog wel?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef Kyara het volgende:
Haal Troeta maar uit de lijst! Die is inmiddels voorzien
ik had er werkelijk nog nooit van gehpord maar met wat ik heb gelezen en nu denk te zien is het dan ern jongetje.....nu ben ik heel nieuwsgierig naar mijn eigen ecjo maar vraag ik me af of ik een goede foto heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Fieder het volgende:
Isis, je moet het vergelijken met de ruggengraat. Als het evenwijdig loopt is het een meisje. Als er een hoek is, is het een jongen. Ik zie alleen niet goed waar de ruggengraat loopt
Nub theorie
I know, maar dit is echt een twijfelgeval vind ik. Het zit er een beetje tussenin... Als ik nu zou moeten gokken denk ik een jongen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Fieder het volgende:
Isis, je moet het vergelijken met de ruggengraat. Als het evenwijdig loopt is het een meisje. Als er een hoek is, is het een jongen. Ik zie alleen niet goed waar de ruggengraat loopt
Nub theorie
ik denk een meisjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef __Isis__ het volgende:
Ik heb trouwens een super duidelijke NUB echo van 12 weken. Het is in ieder geval goed zichtbaar, maar welke conclusie er nu te trekken valt![]()
Anyone?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:48 schreef Fieder het volgende:
Ik durf er niks over te zeggen omdat ik de ruggengraat niet goed kan zien. Wel leuk zeg![]()
Dat neusje
van koeka wordt ik een beetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef Logician78 het volgende:
Ps: nieuw merk ontdekt Koeka ik wou serieus die hele winkel leegkopen wat een mooi spul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |