Het zit zeker niet tegen bij ze nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:14 schreef DeeBee het volgende:
Ook wel wat mazzeltjes voor de Zwitsers hoor deze set, al 3-4...
Kom op jongens!
Dat was een hele moeilijke bal hoor. Lag zowat op het net.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Nummerdor is niet helemaal scherp hoor... die is zwakker dan Schuil momenteel
Ja die wel... maar in zijn algemeenheidquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was een hele moeilijke bal hoor. Lag zowat op het net.
Ja, alles gaat normaal gesproken via de plaatsing, nog nooit een verrassing gezien met beachvolleyball!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef Keauning het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die dikke dertigers potten kunnen breken op dit toernooi..
En deze partij zouden ze toch ook eig gewoon moeten winne volgens hun classificatie?
Het verbaast me wel hoe fit die Nederlanders zijn. En het zijn gewoon outsiders voor de medaillesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, alles gaat normaal gesproken via de plaatsing, nog nooit een verrassing gezien met beachvolleyball!![]()
Kom op, scherp deze laatste punten nu!
Reageer effe normaal dan, akelig ventje. Ik vraag het toch gewoon?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, alles gaat normaal gesproken via de plaatsing, nog nooit een verrassing gezien met beachvolleyball!![]()
Kom op, scherp deze laatste punten nu!
En dat kunnen ze aardig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:17 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Nu gaat het om de "big points"
Een post met denigerende opmerkingen als 'dikke dertigers' verdient al amper een normale reactie en getuigt van weinig respect voor Nummerdor en Schuil en kennis van beachvolleyball.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:19 schreef Keauning het volgende:
[..]
Reageer effe normaal dan, akelig ventje. Ik vraag het toch gewoon?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een post met denigerende opmerkingen als 'dikke dertigers' verdient al amper een normale reactie en getuigd van weinig respect voor Nummerdor en Schuil en kennis van beachvolleyball.
Als je normaal naar hun kansen had gevraagd dan had ik gezegd dat ze in principe beter zijn dan dit team ja, maar dat het in de top van het beachvolleyball erg dicht bij elkaar ligt en dit zeker geen prutsers zijn (als 10e geplaatst). Dus het kan alle kanten op, zoals je in de eerste set ook zag.
Trouwens bij het vrouwenbasketbal de allereerste olympische dunk gemaaktquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:21 schreef TheVulture het volgende:
waarom in hemelsnaam nu naar het damestennis
Schakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:22 schreef marcodej het volgende:
Net nu ze niet moeten schakelen, schaken ze.Hopelijk alleen tijdens die paar minuten rust.
Zeg gozer, je weet dat ik met dik hun leeftijd bedoel en niet hun buik? Er zit nergens een denigrerende opmerking bij dus denk effe na bitte?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een post met denigerende opmerkingen als 'dikke dertigers' verdient al amper een normale reactie en getuigt van weinig respect voor Nummerdor en Schuil en kennis van beachvolleyball.
Als je normaal naar hun kansen had gevraagd dan had ik gezegd dat ze in principe beter zijn dan dit team ja, maar dat het in de top van het beachvolleyball erg dicht bij elkaar ligt en dit zeker geen prutsers zijn (als 10e geplaatst). Dus het kan alle kanten op, zoals je in de eerste set ook zag.
Onbegrijpelijk ja. Amateurisme.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat was het nut van deze 5 punten? Iemand in Hilversum ingezien dat het beachvolleybal toch wel wat spannender is?
Dit was slecht, begin van de 2e set gemist en waarvoor???quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef ajacied4lf het volgende:
meteen haten op NOS
dit was gewoon goed
Ze zijn fitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zeg gozer, je weet dat ik met dik hun leeftijd bedoel en niet hun buik? Er zit nergens een denigrerende opmerking bij dus denk effe na bitte?
Een glimp van Sjarapova.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:24 schreef cap het volgende:
[..]
Dit was slecht, begin van de 2e set gemist en waarvoor???
Voor een paar oerkreten en wat gemurmel van Marcella Mesker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:24 schreef cap het volgende:
[..]
voor een Finale.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:24 schreef cap het volgende:
[..]
Ik heb Sharapova - Kirilenko gisteren gemist, wel gedownload in 1080i maar weet de uitslag al.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een glimp van Sjarapova.![]()
En Marcella Mesker heeft weer een tientje verdient.
Ik ben bang dat dat vooral de reden is ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
En Marcella Mesker heeft weer een tientje verdient.
Nu nog de beuk erin.quote:
Nee joh, Reinier Nummerdoor en Richard Schuit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vanavond Richard Nummerdor en Reinder Schuil bij Mart
Oh wacht.. beter lezen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vanavond Richard Nummerdor en Reinder Schuil bij Mart
Nemen ze gewoon veel risico mee. En die korte balletjes werkten prima.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verbeterpuntje voor volgende wedstrijd is wel nog de service. Te veel onnodige fouten nog.
Het is mogelijk dat beide tegelijkertijd plaatsvind.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:37 schreef Mestras het volgende:
Die vrouwen die gillen alsof er iemand wordt vermoord als het even spannend is
Dat is de bedoeling juist. In principe hoor je geen punten op je service te maken als de aanval van de tegenstander goed is. Door veel risico te nemen, pakken ze toch nog de nodige punten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verbeterpuntje voor volgende wedstrijd is wel nog de service. Te veel onnodige fouten nog.
Ja, ik dacht toen ie het zei al 'het zou leuk zijn als hij nu zou zeggen "maar laat ik ze niet jinxen"'.quote:
Nee, na 10-10 ging het opeens soepeltjes. Daarvoor ging het gelijk op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:41 schreef marcodej het volgende:
Goed gespeeld. Winst eerste set brak de Zwitsers.
Ik kan me herinneren dat ze dat 4 jaar geleden ook dachten, en toen viel het allemaal nogal tegen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:42 schreef Mestras het volgende:
Dan doen ze wel eventjes volgens de commentator
Inderdaad, die Italianen versloegen redelijk zakelijk Dalhausser en Rogers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:42 schreef Mestras het volgende:
Kwartquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Wie komen ze tegen in een evt. ½ finale ?
Zagen we vier jaar terug ook jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:42 schreef Mestras het volgende:
Santos/Cunha = Ricardo/Cunha. Zo staan ze veel beter bekend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwart
SchuilNummerdor - Nicola/Lupo
Halve
Schuil/Nummerdor - Brink/Reckermann of Samoilovs/Sorokins of Santos/Cunha
Finale
Schuil/Nummerdor - Cerutti/Rego of Fijalek/Prudel of Plavins/Smedins of Semenov/Prokopyev of Gibb/Rosenthal
Ik dacht laat ik maar het hele schema invullen anders blijven ze vragen en bij die Brazilianen spelen ze de ene keer onder hun voornaam en dan weer onder de achternaam dus dat laatste maar gekozen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Santos/Cunha = Ricardo/Cunha. Zo staan ze veel beter bekend.
En laat ze eerst Nicolai en Lupo maar proberen te verslaan. Dat zal moeilijk zat worden.
Dat niet andersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:26 schreef TheArt het volgende:
Ongelooflijk. Kolocova en Klucova spelen de wedstrijd van hun leven. Hoop dat ik ze hiermee niet jinx
Ja maar verspringen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Guard het volgende:
Zo zwemmen is klaar, op naar het "strand"
Kijk maar op de BBC, Brit staat voor bovenaan dus die laten het wel zien, kun je meteen met de Ennis orgie meedoen...quote:
Slecht geprogrammeerd, nu moet ik kiezen verspringen of Keizer/Van Iersel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Kijk maar op de BBC, Brit staat voor bovenaan dus die laten het wel zien, kun je meteen met de Ennis orgie meedoen...
Die Walsh heeft een tatoeage, kwam net boven d'r broekje uit... Olympische ringen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat viel me ook als eerste op toen ik inschakelde.
10-14quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef jakees het volgende:
Hoeveel staat het? Kan hier geen streams volgen.
Iets teveel makkelijke fouten. Het is echt te wisselvallig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef DeeBee het volgende:
16-11 voor de Amerikanen. NL net ietsje minder deze set, krijgen dat gaatje niet dicht...
Ja, die smash net die het net nog raakt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Iets teveel makkelijke fouten. Het is echt te wisselvallig.
Downing street heeft ook al een paar keer gebeld deze weekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Nober het volgende:
''We just got a call from London Palace, can you please keep the noise up... Londonnnnnnnnnnn!!''
Vanmiddag ook al, dat de koningin naar bed wilde voor een middagdutje of het wat zachter kon.
In eerste instantie al eens wat minder fouten maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:15 schreef DeeBee het volgende:
Nee, ze moeten wat anders verzinnen voor die tweede set, anders wordt het niets.
Van Iersel/Keizer zijn gewoon niet goed genoeg op deze OS, eerste twee wedstrijden ook al met 2-1 in sets onderuit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef Guard het volgende:
Walsh May hoeven zich niet echt in te spannen zo...
Vandaag niet nee. Heeft gewoon een complete offday, maar ook Sanne maakt aanvallend echt veel te weinig punten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef kratovsk het volgende:
Die van Iersel bakt er helemaal niks van.
Die lijken ook weer precies goed te pieken. Bizar toch eigenlijk. Wonnen dit jaar alleen Gstaad, verder toch vrij matige resultaten voor hun doen. Maar nu staan ze er dus weer.quote:
Totaal niet hun toernooi nee. Jammer, maar shit happens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:32 schreef marcodej het volgende:
Hele toernooi was het al net niet eigenlijk.
Nummerdor moet anders regelmatig met zijn vriendin naar de bios.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef Nober het volgende:
Nummerdor/Schuil hoeven pas maandagavond om 00:00 uur, dus die hebben nu feest bij Ranomi en co.
Omdat ze zo vroeg wat lekkere wijven in korte broekjes willen laten zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Sheepcidus het volgende:
waarom laten de belgen die wedstrijd van gisteren zien
Wist je toch van tevoren alquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef TheArt het volgende:
May en Walsh spelen ook Cicolari en Menegatti helemaal zoek. Die gaan gewoon weer olympisch kampioen worden als het zo doorgaat.
14-14 na een MP voor Fijalek en Prudel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Marcoss het volgende:
13-13 inmiddels bij Fijalek en Prudel tegen Alison en Emanuel in de beslissende set.
Omdat het dan niet in de weg zit voor Mart zijn onemanshow, senkjoequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef TLC het volgende:
Waarom pas om 23.00 uur Engelse tijd ? zoveel wedstrijden worden er toch niet meer gespeeld ?
Want?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ook de evt volgende NL-Dui is voor NL
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:29 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Omdat de Duitsers (als ze winnen) de evt volgende opponent van NL is?
Wonnen de finale van hen op de GS van Peking, maar de Italianen kunnen een bizar hoog niveau halen, waarbij ze elk team compleet weg kunnen spelen.quote:
De vorige ronde waren ze erg sterkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wonnen de finale van ze op de GS van Peking, maar de Italianen kunnen een bizar hoog niveau halen, waarbij ze elk team compleet weg kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |