Het zit zeker niet tegen bij ze nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:14 schreef DeeBee het volgende:
Ook wel wat mazzeltjes voor de Zwitsers hoor deze set, al 3-4...
Kom op jongens!
Dat was een hele moeilijke bal hoor. Lag zowat op het net.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Nummerdor is niet helemaal scherp hoor... die is zwakker dan Schuil momenteel
Ja die wel... maar in zijn algemeenheidquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was een hele moeilijke bal hoor. Lag zowat op het net.
Ja, alles gaat normaal gesproken via de plaatsing, nog nooit een verrassing gezien met beachvolleyball!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef Keauning het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die dikke dertigers potten kunnen breken op dit toernooi..
En deze partij zouden ze toch ook eig gewoon moeten winne volgens hun classificatie?
Het verbaast me wel hoe fit die Nederlanders zijn. En het zijn gewoon outsiders voor de medaillesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, alles gaat normaal gesproken via de plaatsing, nog nooit een verrassing gezien met beachvolleyball!![]()
Kom op, scherp deze laatste punten nu!
Reageer effe normaal dan, akelig ventje. Ik vraag het toch gewoon?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, alles gaat normaal gesproken via de plaatsing, nog nooit een verrassing gezien met beachvolleyball!![]()
Kom op, scherp deze laatste punten nu!
En dat kunnen ze aardig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:17 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Nu gaat het om de "big points"
Een post met denigerende opmerkingen als 'dikke dertigers' verdient al amper een normale reactie en getuigt van weinig respect voor Nummerdor en Schuil en kennis van beachvolleyball.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:19 schreef Keauning het volgende:
[..]
Reageer effe normaal dan, akelig ventje. Ik vraag het toch gewoon?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een post met denigerende opmerkingen als 'dikke dertigers' verdient al amper een normale reactie en getuigd van weinig respect voor Nummerdor en Schuil en kennis van beachvolleyball.
Als je normaal naar hun kansen had gevraagd dan had ik gezegd dat ze in principe beter zijn dan dit team ja, maar dat het in de top van het beachvolleyball erg dicht bij elkaar ligt en dit zeker geen prutsers zijn (als 10e geplaatst). Dus het kan alle kanten op, zoals je in de eerste set ook zag.
Trouwens bij het vrouwenbasketbal de allereerste olympische dunk gemaaktquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:21 schreef TheVulture het volgende:
waarom in hemelsnaam nu naar het damestennis
Schakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:22 schreef marcodej het volgende:
Net nu ze niet moeten schakelen, schaken ze.Hopelijk alleen tijdens die paar minuten rust.
Zeg gozer, je weet dat ik met dik hun leeftijd bedoel en niet hun buik? Er zit nergens een denigrerende opmerking bij dus denk effe na bitte?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een post met denigerende opmerkingen als 'dikke dertigers' verdient al amper een normale reactie en getuigt van weinig respect voor Nummerdor en Schuil en kennis van beachvolleyball.
Als je normaal naar hun kansen had gevraagd dan had ik gezegd dat ze in principe beter zijn dan dit team ja, maar dat het in de top van het beachvolleyball erg dicht bij elkaar ligt en dit zeker geen prutsers zijn (als 10e geplaatst). Dus het kan alle kanten op, zoals je in de eerste set ook zag.
Onbegrijpelijk ja. Amateurisme.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat was het nut van deze 5 punten? Iemand in Hilversum ingezien dat het beachvolleybal toch wel wat spannender is?
Dit was slecht, begin van de 2e set gemist en waarvoor???quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef ajacied4lf het volgende:
meteen haten op NOS
dit was gewoon goed
Ze zijn fitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zeg gozer, je weet dat ik met dik hun leeftijd bedoel en niet hun buik? Er zit nergens een denigrerende opmerking bij dus denk effe na bitte?
Een glimp van Sjarapova.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:24 schreef cap het volgende:
[..]
Dit was slecht, begin van de 2e set gemist en waarvoor???
Voor een paar oerkreten en wat gemurmel van Marcella Mesker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:24 schreef cap het volgende:
[..]
voor een Finale.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:24 schreef cap het volgende:
[..]
Ik heb Sharapova - Kirilenko gisteren gemist, wel gedownload in 1080i maar weet de uitslag al.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een glimp van Sjarapova.![]()
En Marcella Mesker heeft weer een tientje verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |