Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standen na 3 augustusquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 8 races (Rutger van Schaardenburg - 11de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 8 races (Marit Bouwmeester - 3de)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 4 races (Kalle Coster/Sven Coster - 7de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 2 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 4de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 9de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die afgenomen wind is wel een goed teken voor Marit hoop ikOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik wilde Maak je bokshandschoenen maar nat als TT doen, ga jij de standen updaten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Die afgenomen wind is wel een goed teken voor Marit hoop ik![]()
Oh sorryquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wilde Maak je bokshandschoenen maar nat als TT doen, ga jij de standen updaten?ik ben niet zo handig met die standen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Komt er ook in deze klasse een medailrace ? Ben niet zo into zeilen vandaar de vraag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:26 schreef Pedroso het volgende:
Komt er ook in deze klasse een medailrace ? Ben niet zo into zeilen vandaar de vraag.![]()
Murphy zou nu tegen de top 3 aan zitten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bouwmeester 6, nu verder stijgen graag."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marit zal nog iets meer naar boven moeten denk ik...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Van Acker komt zoals verwacht hard terug naar acht."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Virtueel staat Murphy nu vijf punten voor, de rest veranderd niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Murphy heeft wel het beroerdste schrapresultaat staan toch?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nope, http://www.london2012.com(...)v=20120804-123911969quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:33 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik dacht dat ze al gefinisht waren?Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs![]()
Elke plaatsje winst is nu goed voor Acker en Bouwmeester."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Achtervolgers lopen in op Murphy."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marit loopt hard in op de Nieuwzeelandse en de Zweedse... die moet ze nog wel kunnen pakkenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Van Acker verliest weet terreein in tijd. Staat nog wel 8e. Bouwmeester nu goed bezig, nog maar 23 seconden achter op MurphyAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ey Murphy, breek eens een mast."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Denk dat de Chinese ook een gevaar voor Goud gaat worden, misschien nog wel meer dan Murphy.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat gebeurt er bij een gelijke stand na de medalraces? Telt dan de hoogste positie in die medalrace?![]()
Marit moet dus nu die twee plekken winnen, zou mooi zijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:37 schreef Coelho het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijke stand na de medalraces? Telt dan de hoogste positie in die medalrace?![]()
Van Acker nu met wat zeilers in haar nek, 8e plaats hoogst haalbare lijkt mij. Zou idd mooi zijn als Narit nog 4e wordt. Ze zeilt wel constant zeg, binnen de eerste 6 plaatsen elke race.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In ieder geval een voordeel voor de laatste race, 6de wordt dan sowieso haar streepscorequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef Pedroso het volgende:
Van Acker nu met wat zeilers in haar nek, 8e plaats hoogst haalbare lijkt mij. Zou idd mooi zijn als Narit nog 4e wordt. Ze zeilt wel constant zeg, binnen de eerste 6 plaatsen elke race.![]()
Als je 1 boutscore hebt dan is dat ook geen probleem hoor, moet dan uiteraard niet een 2e keer zo'n score hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In ieder geval een voordeel voor de laatste race, 6de wordt dan sowieso haar streepscoreAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daarom juist, Bouwmeester heeft nog geen streepscore en later vanmiddag is al de 10de racequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je 1 boutscore hebt dan is dat ook geen probleem hoor, moet dan uiteraard niet een 2e keer zo'n score hebben.![]()
Zweedse net niet kunnen pakken... 6e dusOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ai, zesde. Nog niks aan de hand, maar dit was een belangrijke slag voor Murphy."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Helaas Marit niet opgeschoven. Zometeen maar winnen dan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Murphy kan zich straks in race 10 nog steeds niets veroorloven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:44 schreef marcodej het volgende:
Ai, zesde. Nog niks aan de hand, maar dit was een belangrijke slag voor Murphy.
Diegene die de MR wint, wordt olympisch kampioen lijkt het.![]()
Ja, maar allemaal zo dicht op elkaar dat ze net zo goed als 1e kan eindigen maar ook als 4e.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Bouwmeester is dus van het podium afgekukeld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
1quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:47 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, is er 1 medalrace of zijn het er 2?![]()
Wat zijn de streepscores voor de Ierse, Belgische en Chinese
Precies, gewoon goed gedaan, er is nog helemaal niets te zeggen van het podium, belgie / ierland / nederland / china kunnen allemaal voor goud / zilver / brons of niets en ook GB heeft nog kans.![]()
Wat is het verschil tussen de medal race en de normale races? Dubbele punten ofzo?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee, 15:30 en zonder h.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef Pedroso het volgende:
Is v. Rijsselberghe al bezig eigenlijk ?![]()
Yepquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat is het verschil tussen de medal race en de normale races? Dubbele punten ofzo?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dankjewel! Was in de veronderstelling dat het er 2 waren omdat er iedere dag 2 races per klasse zijn, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.quote:![]()
Murphy een 19, Van Acker een 8 en Xu een 11.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn de streepscores voor de Ierse, Belgische en Chinese![]()
Nee, half 4 pas 1ste race volgens de sitequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef Pedroso het volgende:
Is v. Rijsselberghe al bezig eigenlijk ?![]()
19, 8 en 11.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn de streepscores voor de Ierse, Belgische en Chinese"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marit kan een gokje wagen in de laatste race. Of ze straks nou een slecht resultaat neerzet of niet, in de punten maakt het niet meer uit als ze slechter eindigt. Of ze nou straks 7e of 19e wordt, dat maakt niets uit.![]()
Het zou fijn zijn als in ieder geval een van de 3 condurrentes het laat liggen... dan heb je in ieder geval wat meer uitzicht op een plakOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Onderlinge resultaten:
Murphy: 1 1 1 1 8 19 2 10 3
Van Acker: 3 2 3 8 1 5 8 1 8
Xu: 5 8 11 3 5 3 1 4 1
Bouwmeester: 6 3 4 5 6 1 4 3 6
Murphy dus minder in de tweede helft, Van Acker steeds minder constant. Xu beter in de tweede helft, Bouwmeester constant, licht beter in tweede helft van de serie."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat wel ja, krijgt ze er wel 6 bij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:50 schreef TheArt het volgende:
Marit kan een gokje wagen in de laatste race. Of ze straks nou een slecht resultaat neerzet of niet, in de punten maakt het niet meer uit als ze slechter eindigt. Of ze nou straks 7e of 19e wordt, dat maakt niets uit.
27 Murphy
31 Lu, Van Acker
32 Bouwmeester![]()
Voordeel is dat voor Bouwmeester nu in de 10e race alleen plek 1 t/m 5 telt. Als ze 6e of lager eindigt, wordt dat toch het schrapresultaat. Xu, Murphy en Van Acker kunnen zich dat minder veroorloven. Het is hopen dat één van die 3 een mindere 10e race neerzet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:54 schreef marcodej het volgende:
Onderlinge resultaten:
Murphy: 1 1 1 1 8 19 2 10 3
Van Acker: 3 2 3 8 1 5 8 1 8
Xu: 5 8 11 3 5 3 1 4 1
Bouwmeester: 6 3 4 5 6 1 4 3 6
Murphy dus minder in de tweede helft, Van Acker steeds minder constant. Xu beter in de tweede helft, Bouwmeester constant, licht beter in tweede helft van de serie.![]()
Ze hebben het bij de speakers al continue over een "Dutch boat" maar wie zijn dat dan... Westerhof/Berkhout?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Matchracing is bezig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben het bij de speakers al continue over een "Dutch boat" maar wie zijn dat dan... Westerhof/Berkhout?![]()
Ze moeten ook echt twee keer winnen vandaag dus goed bezigOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Mag je ook je medalrace wegstrepen? Want wat bijvoorbeeld als Bouwmeester het daar extreem verprutst?![]()
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef KatyM het volgende:
Mag je ook je medalrace wegstrepen? Want wat bijvoorbeeld als Bouwmeester het daar extreem verprutst?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Nee dat mag niet. Dan heb je pech.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef KatyM het volgende:
Mag je ook je medalrace wegstrepen? Want wat bijvoorbeeld als Bouwmeester het daar extreem verprutst?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Haha nee dat mag echt niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef KatyM het volgende:
Mag je ook je medalrace wegstrepen? Want wat bijvoorbeeld als Bouwmeester het daar extreem verprutst?
Medal Race gaat tussen de beste 10, dus die telt altijd.![]()
Nee, dan heeft ze gewoon pech.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:16 schreef KatyM het volgende:
Mag je ook je medalrace wegstrepen? Want wat bijvoorbeeld als Bouwmeester het daar extreem verprutst?![]()
Matig trouwens, op de stream zie je in de verte de Matchrace dames varen. Hoe moeilijk is het nou om daar een camera op te zetten..![]()
Matchrace gewonnen
twitter:AnnekeBouwm twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 15:22:57Ierland en China zitten in het midden van het veld, varen allemaal nog over bakboord.. reageer retweet
Ze lijkt er wel voor te gaan dus.twitter:AnnekeBouwm twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 15:28:07Ned en Bel gaan helemaal linksaf, bovenboei ligt ver. Zullen zo zien hoe het uitpakt.. reageer retweet
![]()
China 1, Bouwmeester 2, Murphy 3, Van Acker 4
Zouden zij misschien de sterksten zijn?Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs![]()
Had mooier geweest als ze alle 4 rond plek 20 hadden gezeildquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef cap het volgende:
Mooi hoor die eerste vier, echt een strijd.![]()
![]()
Marit moet eigenlijk winnen nu en in die medaile race en hopen dat Murphy nog even buiten de top 3 zeilt vanmiddag.![]()
Wel de spannendste klasse. En een gaat heel hard genaaid worden door geen medaille te winnen. Ik heb geen idee wie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:38 schreef cap het volgende:
Vind ik niet, de beste voorop om de overwinning, dat is toch het mooiste.![]()
Ik hoop nog steeds dat Ben Ainslie zinkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:39 schreef cap het volgende:
Young plant straks bij boei 4 de punt van haar boot in de zijkant van Murphy![]()
Hetzelfde parcours als in Race 9 btw. Dus die laatste boeitjes zijn zo gepiept."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marit wilde nog niet het achterste van haar tong laten zien in die eerste 9 races, ik heb haar door.![]()
Hij vormt de botervloot van Nederland. De rest vaart om eremetaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:45 schreef debeterebob het volgende:
Geen medal race voor Van Schaardenburg"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat loopt dus ook prima.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Slingsby wordt kampioen daar. Kan bijna niet meer mis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij vormt de botervloot van Nederland. De rest vaart om eremetaal.
En PJ Postma is zo genaaid door die materiaalpech![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Slingsby wordt kampioen daar. Kan bijna niet meer mis.
En PJ Postma is zo genaaid door die materiaalpech Ainslie![]()
Genaaid door Ainslie. Dat materiaalpech was zijn schrapresultaat, die naaistreek er gelijk overheen kost hem 13 punten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Slingsby wordt kampioen daar. Kan bijna niet meer mis.
En PJ Postma is zo genaaid door die materiaalpech"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nog drie puntjes erbij zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef Marcoss het volgende:
Van Rijsselberghe 16 punten voor in de virtuele stand![]()
![]()
Geen idee, maar hij laat na de Spelen wel de RS:X vallen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:47 schreef Sheepcidus het volgende:
kan die Dorian ook goed kitesurfen?![]()
Liever had ik Clijsters in de finale gezien dan deze twee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Willams-Sharapova 6-0
Over kansloos gesproken.![]()
Logisch als ze gaan zeilen, daar is Maria veel te licht voorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Willams-Sharapova 6-0
Volgende set kan zomaar met 6-0 naar Sharapova gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Willams-Sharapova 6-0
Heeft ie nog precies drie races voorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog drie puntjes erbij zou mooi zijn.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
Ik vind zeilen volgen via de website eigenlijk leuker dan via tv."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die zal hij nooit laten vallen denk ik. Ik denk dat hij ernaast gaat kiten en twee naar voor Rio volledig er op zal gaan foucussen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij laat na de Spelen wel de RS:X vallen.![]()
Dempsey 2e nu, Dorian nog steeds aan kop.The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
Heerlijk autistisch cijfertjes kijken inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:52 schreef marcodej het volgende:
Ik vind zeilen volgen via de website eigenlijk leuker dan via tv.![]()
![]()
Volgens mij had hij in een interview gezegd dat hij kitesurfen op wilde pakken richting Rio, omdat de RS:X gaat verdwijnen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij laat na de Spelen wel de RS:X vallen.
Hij doet dat wel al veel geloof ik ook...Alleen kitesurfen wordt neem ik aan een juryonderdeel of wordt dat ook racen?
Dempsey nu wel naar 2, kom op Dorian!Jack does it in real time...![]()
En wat nou als Dorian na 10 races 21 punten voorsprong heeft? Dan is hij al kampioen toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef M.rak het volgende:
[..]
Heeft ie nog precies drie races voor![]()
Bij 19 ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat nou als Dorian na 10 races 21 punten voorsprong heeft? Dan is hij al kampioen toch?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dan zwemt hij de laatste leg inderdaad!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat nou als Dorian na 10 races 21 punten voorsprong heeft? Dan is hij al kampioen toch?Nee, dan lig je al teveel voor ja, klopt!
En volgens mij wat marcodej zegt al bij minder punten, want de winnaar in de medal race krijgt dus 2 punten.Jack does it in real time...![]()
Het wordt racen. Het kiten zal ook op een grote plank gaan. Het is meer zeilen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij had hij in een interview gezegd dat hij kitesurfen op wilde pakken richting Rio, omdat de RS:X gaat verdwijnen!
Hij doet dat wel al veel geloof ik ook...Alleen kitesurfen wordt neem ik aan een juryonderdeel of wordt dat ook racen?
Dempsey nu wel naar 2, kom op Dorian!![]()
Gelukkig! Vreesde al voor een X-Games jury-onderdeel, wat mij helemaal niks leek...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Het wordt racen. Het kiten zal ook op een grote plank gaan. Het is meer zeilen.Jack does it in real time...![]()
Dempsey wordt dus zijn voornaamste bedreiger. Die won ook meteen de races die Florian niet won.
Schrapresultaat van 10, dus die kan zich niks meer veroorloven."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik heb eigenlijk al genoeg van al die pimponderdelen die ten koste gaan van klassieke lange adem-onderdelen.![]()
Bij Cricket is het wel okequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb eigenlijk al genoeg van al die pimponderdelen die ten koste gaan van klassieke lange adem-onderdelen.![]()
![]()
Wees allang blij dat het toch een race-onderdeel blijft blijkbaar! Ik voorzag al weer een 'hip' onderdeel waarbij het springen beoordeeld ging worden door een jury of zo...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb eigenlijk al genoeg van al die pimponderdelen die ten koste gaan van klassieke lange adem-onderdelen.
Maar ik snap echt niet wat er nu tegen plankzeilen is inderdaad, dat RS:X ziet er best wel heftig uit ook! Die zucht naar 'nieuwe' dingen, beetje overdreven af en toe... Terwijl zo'n organisatie als het IOC op een hoop andere vlakken zo achterloop als de pest, ook zo'n mooie tegenstelling.Jack does it in real time...![]()
Ik snap het ook niet, als iets een sportief onderdeel aan al die zeilnummers is dan is dat het surfen wel.♫![]()
Marczynski, Wilhelm en Bontemps 13, 14, 15."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dempsey gezakt naar 3e plaats, Dorian blijf aan kop
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
Marit en Xu nu redelijk los van de rest."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Van Acker zakt een plek ten koste van Young!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nou ben ik een leek op zeilgebied, maar ik had begrepen van verschillende mensen dat dat KITE-surfen echt een heel populair onderdeel is tegenwoordig. In dat licht gezien is het niet zo gek dat het een plek op de spelen krijgt. Ik hoorde Dorian ook al zeggen dat hij dat nu al heel veel doet. Stefan vd Berg ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wees allang blij dat het toch een race-onderdeel blijft blijkbaar! Ik voorzag al weer een 'hip' onderdeel waarbij het springen beoordeeld ging worden door een jury of zo...
Maar ik snap echt niet wat er nu tegen plankzeilen is inderdaad, dat RS:X ziet er best wel heftig uit ook! Die zucht naar 'nieuwe' dingen, beetje overdreven af en toe... Terwijl zo'n organisatie als het IOC op een hoop andere vlakken zo achterloop als de pest, ook zo'n mooie tegenstelling.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Tussen boei 1 en 2 zit steeds maar een minuut of vier, heel snel raceje dus."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Maar het is eigenlijk door een fout met het stemmen olympisch geworden. Hoorde van een vriend die werkt bij de Volkskrant, dat er onduidelijkheid was over de onderdelen en toen een paar landen voor kitesurfen hebben gestemd, terwijl deze eigenlijk voor windsurfen waren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou ben ik een leek op zeilgebied, maar ik had begrepen van verschillende mensen dat dat KITE-surfen echt een heel populair onderdeel is tegenwoordig. In dat licht gezien is het niet zo gek dat het een plek op de spelen krijgt. Ik hoorde Dorian ook al zeggen dat hij dat nu al heel veel doet. Stefan vd Berg ook.![]()
Een na laatste boei, Florian 1. Over 2,5 minuut laatste boei en dan finish."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dempsey op 1.05. Als ze maar niet botsen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het wordt wel super spannend in de Medal Race voor Marit, zit heel dicht bij elkaar.Citius, Altius, Fortius.![]()
33 Bouwmeester
33 Lu
33 Murphy
35 Van Acker
Dus als Bouwmeester 2de eindigt in de medal race en Van Acker wint die race dan heeft niemand brons.![]()
![]()
Murphy nu ineens virtueel vierde, met een gaatje achterstand!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Swim off!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:09 schreef Nober het volgende:
33 Bouwmeester
33 Lu
33 Murphy
35 Van Acker
Dus als Bouwmeester 2de eindigt in de medal race en Van Acker wint die race dan heeft niemand brons.♫![]()
Ja, want Murphy en Lu zeilen die dag niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:09 schreef Nober het volgende:
33 Bouwmeester
33 Lu
33 Murphy
35 Van Acker
Dus als Bouwmeester 2de eindigt in de medal race en Van Acker wint die race dan heeft niemand brons.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Volgens mij nog een keer heen en weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:10 schreef OmniRocket het volgende:
Dorian op weg naar de finish nu!
Duitser en pool toch nog 6e en 7e...Géén kloon van tvlxd!![]()
Dan komen Bouwmeester en Van Acker op 37 dus een swim-off lees ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, want Murphy en Lu zeilen die dag niet.![]()
Dorian lijkt te winnen, Dempsey 2."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hmm, toch niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens mij nog een keer heen en weer.Géén kloon van tvlxd!![]()
Wilhelm en Pool zes en zeven.
Prima dagje weer."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nog een race straks he, dus nog even afwachten!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef marcodej het volgende:
Prima dagje weer.
Jack does it in real time...![]()
Ho ho, hij moet nog een race vandaag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef marcodej het volgende:
Prima dagje weer.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Echt een race die ze nodig had, Marit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Vooral de vrouwen Laser Radial is echt geweldig, zo aan elkaar gewaagd. Topprestatie van Bouwmeester en Van Acker![]()
Een tweet staat op het internet, en klopt dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:14 schreef TheArt het volgende:
Matchraceteam ligt vlak voor Zweden volgens een tweet. Als ze winnen, gaan ze naar de kwartfinale.Géén kloon van tvlxd!![]()
Precies gedaan wat ze moesten doen als dat zo is, die Zweden konden er al helemaal niks van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:14 schreef TheArt het volgende:
Matchraceteam ligt vlak voor Zweden volgens een tweet. Als ze winnen, gaan ze naar de kwartfinale.![]()
Dorian 7, Dempsey 21, Wilhelm 23, Pool 25.
Nog twee normale races te gaan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
3 toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:15 schreef marcodej het volgende:
Dorian 7, Dempsey 21, Wilhelm 23, Pool 25.
Nog twee normale races te gaan.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Jepquote:The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
Ierland kan nog wat plekken verliezen, zitten wat boten vlak achter."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Maakt niks uit eigenlijk.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
7e.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:19 schreef TheArt het volgende:
Murphy 6e
OMG
Marit 33
Murphy 33
Xu 33
Van Acker 34e
Dus 33, 33, 34, 34Géén kloon van tvlxd!![]()
De winnaar van de medalrace wint goud (indien 1 van de 4 toppers). Awesome.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef Marcoss het volgende:
1 klein foutje wordt het verschil tussen goud en geen medaille maandagGéén kloon van tvlxd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: