Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standen na 3 augustusquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 8 races (Rutger van Schaardenburg - 11de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 8 races (Marit Bouwmeester - 3de)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 4 races (Kalle Coster/Sven Coster - 7de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 2 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 4de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 9de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die afgenomen wind is wel een goed teken voor Marit hoop ikOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik wilde Maak je bokshandschoenen maar nat als TT doen, ga jij de standen updaten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Die afgenomen wind is wel een goed teken voor Marit hoop ik![]()
Oh sorryquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wilde Maak je bokshandschoenen maar nat als TT doen, ga jij de standen updaten?ik ben niet zo handig met die standen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Komt er ook in deze klasse een medailrace ? Ben niet zo into zeilen vandaar de vraag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:26 schreef Pedroso het volgende:
Komt er ook in deze klasse een medailrace ? Ben niet zo into zeilen vandaar de vraag.![]()
Murphy zou nu tegen de top 3 aan zitten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bouwmeester 6, nu verder stijgen graag."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marit zal nog iets meer naar boven moeten denk ik...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Van Acker komt zoals verwacht hard terug naar acht."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Virtueel staat Murphy nu vijf punten voor, de rest veranderd niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Murphy heeft wel het beroerdste schrapresultaat staan toch?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nope, http://www.london2012.com(...)v=20120804-123911969quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:33 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik dacht dat ze al gefinisht waren?Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs![]()
Elke plaatsje winst is nu goed voor Acker en Bouwmeester."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Achtervolgers lopen in op Murphy."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marit loopt hard in op de Nieuwzeelandse en de Zweedse... die moet ze nog wel kunnen pakkenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Van Acker verliest weet terreein in tijd. Staat nog wel 8e. Bouwmeester nu goed bezig, nog maar 23 seconden achter op MurphyAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ey Murphy, breek eens een mast."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Denk dat de Chinese ook een gevaar voor Goud gaat worden, misschien nog wel meer dan Murphy.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat gebeurt er bij een gelijke stand na de medalraces? Telt dan de hoogste positie in die medalrace?![]()
Marit moet dus nu die twee plekken winnen, zou mooi zijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:37 schreef Coelho het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijke stand na de medalraces? Telt dan de hoogste positie in die medalrace?![]()
Van Acker nu met wat zeilers in haar nek, 8e plaats hoogst haalbare lijkt mij. Zou idd mooi zijn als Narit nog 4e wordt. Ze zeilt wel constant zeg, binnen de eerste 6 plaatsen elke race.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In ieder geval een voordeel voor de laatste race, 6de wordt dan sowieso haar streepscorequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef Pedroso het volgende:
Van Acker nu met wat zeilers in haar nek, 8e plaats hoogst haalbare lijkt mij. Zou idd mooi zijn als Narit nog 4e wordt. Ze zeilt wel constant zeg, binnen de eerste 6 plaatsen elke race.![]()
Als je 1 boutscore hebt dan is dat ook geen probleem hoor, moet dan uiteraard niet een 2e keer zo'n score hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In ieder geval een voordeel voor de laatste race, 6de wordt dan sowieso haar streepscoreAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: