Had mooier geweest als ze alle 4 rond plek 20 hadden gezeildquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef cap het volgende:
Mooi hoor die eerste vier, echt een strijd.
Wel de spannendste klasse. En een gaat heel hard genaaid worden door geen medaille te winnen. Ik heb geen idee wie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:38 schreef cap het volgende:
Vind ik niet, de beste voorop om de overwinning, dat is toch het mooiste.
Ik hoop nog steeds dat Ben Ainslie zinkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:39 schreef cap het volgende:
Young plant straks bij boei 4 de punt van haar boot in de zijkant van Murphy
Hij vormt de botervloot van Nederland. De rest vaart om eremetaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:45 schreef debeterebob het volgende:
Geen medal race voor Van Schaardenburg
Dat loopt dus ook prima.quote:
Slingsby wordt kampioen daar. Kan bijna niet meer mis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij vormt de botervloot van Nederland. De rest vaart om eremetaal.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Slingsby wordt kampioen daar. Kan bijna niet meer mis.
En PJ Postma is zo genaaid door die materiaalpech Ainslie
Genaaid door Ainslie. Dat materiaalpech was zijn schrapresultaat, die naaistreek er gelijk overheen kost hem 13 punten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Slingsby wordt kampioen daar. Kan bijna niet meer mis.
En PJ Postma is zo genaaid door die materiaalpech
Nog drie puntjes erbij zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef Marcoss het volgende:
Van Rijsselberghe 16 punten voor in de virtuele stand
Geen idee, maar hij laat na de Spelen wel de RS:X vallen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:47 schreef Sheepcidus het volgende:
kan die Dorian ook goed kitesurfen?
Liever had ik Clijsters in de finale gezien dan deze twee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Willams-Sharapova 6-0
Over kansloos gesproken.
Logisch als ze gaan zeilen, daar is Maria veel te licht voorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Willams-Sharapova 6-0
Over kansloos gesproken.
Volgende set kan zomaar met 6-0 naar Sharapova gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Willams-Sharapova 6-0
Over kansloos gesproken.
Heeft ie nog precies drie races voorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog drie puntjes erbij zou mooi zijn.
Die zal hij nooit laten vallen denk ik. Ik denk dat hij ernaast gaat kiten en twee naar voor Rio volledig er op zal gaan foucussen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij laat na de Spelen wel de RS:X vallen.
Heerlijk autistisch cijfertjes kijken inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:52 schreef marcodej het volgende:
Ik vind zeilen volgen via de website eigenlijk leuker dan via tv.
Volgens mij had hij in een interview gezegd dat hij kitesurfen op wilde pakken richting Rio, omdat de RS:X gaat verdwijnen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij laat na de Spelen wel de RS:X vallen.
En wat nou als Dorian na 10 races 21 punten voorsprong heeft? Dan is hij al kampioen toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef M.rak het volgende:
[..]
Heeft ie nog precies drie races voor
Bij 19 ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat nou als Dorian na 10 races 21 punten voorsprong heeft? Dan is hij al kampioen toch?
Dan zwemt hij de laatste leg inderdaad!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat nou als Dorian na 10 races 21 punten voorsprong heeft? Dan is hij al kampioen toch?
Het wordt racen. Het kiten zal ook op een grote plank gaan. Het is meer zeilen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij had hij in een interview gezegd dat hij kitesurfen op wilde pakken richting Rio, omdat de RS:X gaat verdwijnen!
Hij doet dat wel al veel geloof ik ook...Alleen kitesurfen wordt neem ik aan een juryonderdeel of wordt dat ook racen?
Dempsey nu wel naar 2, kom op Dorian!
Gelukkig! Vreesde al voor een X-Games jury-onderdeel, wat mij helemaal niks leek...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Het wordt racen. Het kiten zal ook op een grote plank gaan. Het is meer zeilen.
Bij Cricket is het wel okequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb eigenlijk al genoeg van al die pimponderdelen die ten koste gaan van klassieke lange adem-onderdelen.
Wees allang blij dat het toch een race-onderdeel blijft blijkbaar! Ik voorzag al weer een 'hip' onderdeel waarbij het springen beoordeeld ging worden door een jury of zo...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb eigenlijk al genoeg van al die pimponderdelen die ten koste gaan van klassieke lange adem-onderdelen.
Nou ben ik een leek op zeilgebied, maar ik had begrepen van verschillende mensen dat dat KITE-surfen echt een heel populair onderdeel is tegenwoordig. In dat licht gezien is het niet zo gek dat het een plek op de spelen krijgt. Ik hoorde Dorian ook al zeggen dat hij dat nu al heel veel doet. Stefan vd Berg ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wees allang blij dat het toch een race-onderdeel blijft blijkbaar! Ik voorzag al weer een 'hip' onderdeel waarbij het springen beoordeeld ging worden door een jury of zo...
Maar ik snap echt niet wat er nu tegen plankzeilen is inderdaad, dat RS:X ziet er best wel heftig uit ook! Die zucht naar 'nieuwe' dingen, beetje overdreven af en toe... Terwijl zo'n organisatie als het IOC op een hoop andere vlakken zo achterloop als de pest, ook zo'n mooie tegenstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |